Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 07, 2009 5:37 pm
succes makker!!
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 07, 2009 5:53 pm
Blackwater schreef:
succes makker!!
Thanks mate , laat ons hopen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 07, 2009 5:55 pm
Ik wens je ook veel succes foxken ! Maar hoe doe je dat feitelijk : 6 weken verlof .... ?
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 07, 2009 5:57 pm
hoop doet leven he makker, ik vertrek ook donderdag ze tot den 18de.
ik kijk echt uit naar men trip, ge kunt hier op het forum wel volgen hoe het verloopt (waarvoor dank aan DaTom) ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 7:04 am
Ik vertrek voor de eerste keer naar frankrijk ! Van 20/7 tot 25/7) En voor onze eerste keer een betaalwater geworden (Domaine de LA VALLEE). Ik weet niet wat te verwachten,maar ga er vanuit mss 1 visje? Je moet ergens beginnen zeggen ze en dit jaar word het een leerschool. Het aftellen tot de 20ste is al lang begonnen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 7:56 am
succes op je eerste keer france ....
jurgen lievens
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 47 Woonplaats : markegem Hobby’s : vissen Registration date : 07-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 8:15 am
zaterdag vertrekken voor 10 dagen france, zie het zitten.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 2:36 pm
Veel plezier en een goeie vangst gewenst Lieven !
Mvg waldo
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 6:28 pm
waldo schreef:
Ik wens je ook veel succes foxken ! Maar hoe doe je dat feitelijk : 6 weken verlof .... ?
Mvg waldo
tweeentwintig dagen verlof plus zes dagen recup maakt zes weken .... probleem is de vriendin , die kan er maar twee weken nemen , dus de oplossing is simpel ....vliegtuig ticket enkel retour terwijl ik daar blijf
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 6:33 pm
Amuseert u Fox! Zal wel de moeite zijn!
Ik moet zelf nog 16 dagen geduld hebben, en dan 5 dagen vissen in Engeland!
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 6:37 pm
Succes daar in Spanje hopelijk komen er enkele mooie meervallen en karpers op de kant.
christoph segers
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 08, 2009 7:05 pm
Robby Malfliet schreef:
Amuseert u Fox! Zal wel de moeite zijn!
Ik moet zelf nog 16 dagen geduld hebben, en dan 5 dagen vissen in Engeland!
jij ook Robby in de bakermat van het karpervissen zelf zal ik plezier genoeg hebben met mijn Engelse maten in Spanje altijd interessant als je mensen kent op je besttemming en als ze tot je beste vrienden gerekend worden is het natuurlijk volledig de max
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 09, 2009 7:14 am
Mijn engelse maten gaan ook elk jaar naar Spanje op de meerval vissen. Volgend jaar zou ik me er (onder lichte druk) ook wel eens aan durven wagen...
De foto's en stukken film die ik elk jaar van hen zie is echt ongelofelijk! De laatste keren zaten ze altijd op de Rio Segre. Ebro en Mequinenza zijn ze beu zeggen ze.
christoph segers
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 09, 2009 6:26 pm
Robby Malfliet schreef:
Mijn engelse maten gaan ook elk jaar naar Spanje op de meerval vissen. Volgend jaar zou ik me er (onder lichte druk) ook wel eens aan durven wagen...
De foto's en stukken film die ik elk jaar van hen zie is echt ongelofelijk! De laatste keren zaten ze altijd op de Rio Segre. Ebro en Mequinenza zijn ze beu zeggen ze.
in mequinenza(omgeving ) komen de drie rivieren bijeen , natuurlijk zit er verschil op , in de omgeving van mequinenza is de segre iets minder mooi bv (alhoewel pellet alley mooie rietkragen heeft , wel steeds druk bevist) toch vissen wij hier nog veel op jacht achter een monster mijn vrienden hebben zelf al vissen gevangen daar tot 100 kg , zelf heb ik 82 kg als grootstehelaas was de vis leeg anders....
indien je eens zin moest hebben om spanje onveilig te maken zowel op karper als meerval , serieus gezelschap waarderen we enorm mischien ben ik je maten daar al tegengekomen aangezien ik verschillende keren per jaar in spanje zit
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 16, 2009 8:32 am
Morgenvroeg vertrek ik met de Wim vanop het forum voor een weekendje leuvense vaart... Hopelijk mogen we erna de blijde boodschap verkondigen
Grt
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 16, 2009 3:31 pm
Deze avond nog eens op het kanaal proberen, op nieuw stekje. Laat het maar vlug regenen deze nacht, veel te warm nu.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 16, 2009 5:36 pm
Laat ons hopen hé Tom. Over de goede sfeer dat er aan de leuvens gaat hangen heb ik geen twijfels.
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 16, 2009 6:31 pm
ik vertrek volgende zaterdag voor 2weken puuuuur vissen naar France..
heb wegens persoonlijke problemen enige tijd stil gelegen en ziet heel goe zitn er nog es in te vliegen.. alhoewel et id plaats ve relax vakantie meer een denk-en filosofeer vakantie ga worden... maar we zitn weer es aan et water en das al wa telt...
succes aan iedereen grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 16, 2009 6:39 pm
Veel succes he Gregory !
Mvg waldo
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 23, 2009 4:19 pm
Auto is ingeladen. Morgenvroeg om 6u vertrekken naar Engeland. Ferry van 8.30u.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 23, 2009 4:34 pm
Ik vertrek van maandag tot vrijdag met de vrouw en kids naar Nederland (Weerterbergen) . S'avonds en s'nachts ga ik de hengels inleggen en overdag ons bezighouden met de kinderen . Laat jullie wel weten hoe het geweest is .
Mvg waldo
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 23, 2009 4:38 pm
Vanaf zaterdag nog eens een paar dagen naart kanaal, das lang geleden...
@ robby : volgende week ook in de Uk, voetbal kijken in Falkirk en Dundee Schotland. Naar de enige echte ploeg vant stad, ist ni MichelC ! Niemand die daar een deftige winkel weet zijn om eens te gaan piepen ?
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr jul 24, 2009 11:35 am
Jip gasten,......... Ga maandag eens een 36 uur vissing doen , tzal nodig zijn na mijn eerste week verlof. Verlof noemen ze dat dan heb nog geen vol uur thuis geweest, niet anders dan werken , en het begint mijn kl... uit te hangen. Ben versleten en hunker naar het water......... Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr jul 24, 2009 11:52 am