Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di mei 19, 2009 9:13 am
maandag vertrek ik voor midweekje frans en binnen 3weken weekje skylake.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing di mei 19, 2009 2:02 pm
succes aan iedereen, die de komende dagen weken een tripke gaat pleegen
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di mei 19, 2009 3:10 pm
Den deze vertrekt ook morgenavond tot zondag maar ik blijf wel in ons belgenlandje. Succes aan alle collega's!!!
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di mei 19, 2009 5:18 pm
ik vertrek ook zondag voor een weekske na frankrijk !!!! aan de rest veel geluk daar!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 7:02 am
Nog wa gegevens verwerken hier op de pc op 't werk, en dan rij ik tegen de middag naar De Ster in Sint-Niklaas (hier maar 1.5km vandaan) waar mijn engelse vriend Simon sinds vanmorgen aan 't vissen is voor een dagske. Van daar trekken we dan vanavond naar een ander water in de buurt waar we gaan vissen tot zaterdagavond.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 7:27 am
Robby Malfliet schreef:
Nog wa gegevens verwerken hier op de pc op 't werk, en dan rij ik tegen de middag naar De Ster in Sint-Niklaas (hier maar 1.5km vandaan) waar mijn engelse vriend Simon sinds vanmorgen aan 't vissen is voor een dagske. Van daar trekken we dan vanavond naar een ander water in de buurt waar we gaan vissen tot zaterdagavond.
Hav' fun & vang ze!! grtzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 10:32 am
morgen laatste examen en ik rij echt rechtstreeks naar de waterkant dat is verzekerd! na een dikke maand eindelijk nog eens een sessie doen
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 1:53 pm
nog 22 dagen op exact te zijn en ik ben er ook weer mee weg ze!! kijk er echt naar uit om nog is meer dan een week aant water te gaan zitten
succes iedereen die de komende dagen gaat (ik nog ff werken dus)
angelo vervaeke
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 4:09 pm
ik ga morgen mee met exos tga plezant worden
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 4:12 pm
Zie er al naar uit makker, ik zit graag aan de waterkant mee u. Altijd dikke fun en hele goeie gesprekken, + een gezamelijke inzet in onze visserij.... Man man dat maar vlug morgen is.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 4:18 pm
thats what carp fishing is all about ze (meer moet da nie zijn!!!)
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 4:49 pm
Bovenal geen jaloezie , we gunnen elkaar vis omdat je er samen voor werkt. Dit is bij velen een struikelblok bij sommige vissers. Tomorow the big day.........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 5:05 pm
jaloezie da woord ken ik niet (in het vissen voor mij persoonlijk)
succes exos en angelo morgen!!
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 6:47 pm
Respect gasten, bangelijke ingesteldheid!!!
Vang ze!
Grt
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 7:32 pm
Ik ga samen met mijn maatje de Piere, zaterdag nog een nachtje plegen...zie er al vreselijk naar uit, we kunnen het ook prima vinden zo samen aan de waterkant, jaloezie....? Kennen we ook niet, we vissen eigenlijk veels te weinig samen...
Grtzzzzzzzzz
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jun 18, 2009 7:53 pm
Zors schreef:
Ik ga samen met mijn maatje de Piere, zaterdag nog een nachtje plegen...zie er al vreselijk naar uit, we kunnen het ook prima vinden zo samen aan de waterkant, jaloezie....? Kennen we ook niet, we vissen eigenlijk veels te weinig samen...
Grtzzzzzzzzz
Mijn gedacht makker, dat het maar vlug zaterdag is, zit er dik indat het weer een nachtje doorlullen wordt. I love it!!! Grtz.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo jun 21, 2009 10:15 am
Terug sinds vrijdagavond al door omstandigheden. Zoals gewoonlijk heeft mijn engels maatje mijn broek weer uitgevist (al mocht hij van mij de betere spots bevissen ).
Donderdag had hij er 4 op De Ster, ik heb die dag nie gevist. 's Avonds zijn we naar een ander waterke gereden waar hij die nacht 5 vissen heeft gevangen, ik eentje. Vrijdag zijn we dan overdag terug naar De Ster gegaan waar ik geblankt heb, maar Simon 2 stuks had. Waaronder een mooie 17.2kg spiegel op 't allerlaatste moment voor we het domein moesten verlaten.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo jun 28, 2009 5:34 pm
Ik vertrek meteen tot woensdag, een nieuw water waarvan niemand weet of er uberhaupt wel karper op zit....
Wish me luck !
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo jun 28, 2009 5:35 pm
I wish you luck !!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo jun 28, 2009 5:54 pm
succes makker, be lucky ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo jun 28, 2009 7:33 pm
Spannend zou ik zeggen Thomas .... Veel succes maat en misschien zien we je hier terug met een prachtige vangst ?
Mvg waldo
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma jun 29, 2009 6:31 pm
Ik vertrek 18 juli naar spanje tot eind augustus om op karper en meerval te vissen , hopelijkkomt er grote karper op de kant
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma jun 29, 2009 8:17 pm
Jip gasten , ........ Ik ga woensdag eens een dagsessie houden, weet de tijd niet dat ik eens overdag heb gevist. greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 02, 2009 3:18 pm
volgende week deze tijd (9 Juli) zijn we, ik en Joris al onderweg voor onze trip tot 18 Juli nog 7 dagen dus (waarvan ik er nog 4 moet werken) kijk er echt naar uit ...
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 07, 2009 5:27 pm
Nog tien dagen en vertrek voor zes weken , kijk er naar uit en ben benieuwd wat de vangsten gaan brengen