Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gone Fishing

Ga naar beneden 
+61
Ronny Muylaert
bisschops maarten
Lorenz Cleymaet
Robin Vercruyssen
Tony Lemmens
Bart Raats
Verbrugge Steve
Tommy De Cleen
bocken roel
van goethem wim
Ben van de Linde
Marc Paulus
Steven Dekeyzer
de pauw david
Jorit Houpline
Marc Dhaene
Ludovic Hollevoet
Antonie De Naeghel
Kevin Richez
verhofstadt kristoff
Dennis de Wilde
Kris Vanmechelen
wesley Staelens
ben vermoesen
peter himschoot
Jerry Van Opstal
Arnaud Castel
Ivan De Ridder
geen lid meer
jean-claude francois
Patrick Arteel
Tim Lomans
Wim Van Overloop
Gregory Depoutre
vanderzanden wim
jurgen lievens
christoph segers
bart polyn
Peter Bleyaert
Tom Daelemans
angelo vervaeke
Steven Deschrijver
stephan vangossum
Igor Van Waesberghe
Beelens Pascal
Dario Beerten
david deman
verlinden michel
filip de meulder
Jeffrey Benoot
Filip Van Noten
Steve Maes
Bart Debosschere
Kurt Glorie
Anton Larou
Giovanni Vanhooren
Tino Musschoot
Jean-Pierre Ketelslegers
steven meirlaen
joris peelman
Robby Malfliet
65 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Volgende
AuteurBericht
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 12:26 pm

Gone Fishing Gonefishing

Gone fishing is een topic waar de leden hun aankondiging kunnen plaatsen als ze gaan vissen, hier in Belgié of elders (frankrijk etc. etc.).

Bestaande topics zoals "klaar voor vertrek naar frankrijk" en "wie gaat vissen de komende dagen?"
gaan samengevoegd worden in dit topic.
[/center]

Ik ga donderdag en vrijdag met mijn 2 engelse vrienden eens nar 't Ster in Sint-Niklaas.
Een beetje fun vissen in goe gezelschap. En ook in de winter valt er normaal gezien wel iets te vangen op de kleine put. Hopelijk ligt de put nie dicht, want het vriest weer al een paar nachten.


Laatst aangepast door Robby Malfliet op za maa 06, 2010 6:07 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
joris peelman

joris peelman


Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 39
Woonplaats : Uitbergen
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 1:42 pm

Ik ga zondag ook ergens vissen, waarschijnlijk op een prive vijver aangezien de meeste plassen hier toch dicht liggen. Die ene vijver ligt goed beschut tussen veel riet en bomen, dus die bevriest maar zelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 2:07 pm

Ik heb nog geen dag vastgelegd, maar 't begint toch wel gaan te kriebelen! Zodra dat fucking griepvirus vol. uit men lijf is ga ik er terug invliegen..
Bij mij is het wel zo dat ik bv woendag met de vroege ga werken, niks van plan ben en dan om een uur of 11 'het in men staar krijg', de dag erop verlof neem en na 't werk vertrek! tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
steven meirlaen

steven meirlaen


Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 46
Woonplaats : sint-martens-latem
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 3:33 pm

ik hoop dat het zal lukken voor jullie, ik heb zojuist gezien dat de leie in en rond Gent terug een deeltje toeligt.
en naar het schijnt zou het volgende week terug wat kouder worden.
Ik moet zeggen dat het bij mij nu toch ook al zeer hard begint te kriebelen.

greets
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 3:36 pm

Als de Ster moest dicht liggen heb ik nog altijd een waterke achter de hand.
Een fort met brak water, vriest nie rap dicht. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers


Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Woonplaats : Diepenbeek
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 4:53 pm

Vrijdag doe ik een eerste poging zonder veel uitzicht op een vangst !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 4:57 pm

Zaterdag word mijn eerste sessie van 2009.. En dan heb ik een week vakantie dus wat moet ik anders doen Wink !
grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedi jan 27, 2009 7:34 pm

dinsdag vertrek ik voor een nachtje of 2 naar 't Damslootmeer. eerste sessie van het jaar, hopelijk vis op de mat (maar de kans gaat heeeeeel miniem zijn vrees ik Neutral )

Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tino Musschoot

Tino Musschoot


Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 44
Woonplaats : Zwijnaarde
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 8:47 am

Ik ging ook gaan vissen deze week normaal maar blijf lekker thuis want is echt geen weer om nu aan't water te zitten! Vroeger zou ik dat wel gedaan hebben maar het rendement is zo klein dat ik het niet meer kan opbrengen nu! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.triggerbaits.nl
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 8:57 am

De zwakken moeten er vantussen hé Tino... Laughing

Nee jong, ik zit met dit weer normaal gezien ook nie meer aan 't water. Kben nen echte kouschijter geworden. Maar mijn maten van Engeland komen over, dus dan kan ik nie anders dan zelf ook gaan hé. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 1:16 pm

Tino schreef:
Ik ging ook gaan vissen deze week normaal maar blijf lekker thuis want is echt geen weer om nu aan't water te zitten! Vroeger zou ik dat wel gedaan hebben maar het rendement is zo klein dat ik het niet meer kan opbrengen nu! Laughing

Voila ze iemand die dat durft toegeven dat het geen of weinig nut heeft om nu aant water te gaan zitten cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren


Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Woonplaats : Oudenburg
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 2:05 pm

Waterke aan het voorbereiden voor vrijdagnacht, maar vrees er beetje voor. Alles in de buurt is stillekes aan terug aan het dichtvriezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 2:12 pm

Heeft niks met durven toegeven te maken toch? Denk dat iedereen dat wel weet dat je geen 6 runs moet verwachten morgen, overmorgen of zaterdag. Het is gewoon de vraag 'wie heeft het er voor over, om met een laag vangstkanspercentage, de kou te trotseren? '
Terug naar boven Ga naar beneden
joris peelman

joris peelman


Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 39
Woonplaats : Uitbergen
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 2:27 pm

Verdoeme, die prive vijver zal ni doorgaan op zondag. De eigenaar zit met de griep...
Ik zal morgen eens een toerken maken in de streek, kijken wa er nog open ligt.
Weinig vangstkansen of ni, ik ben dan toch aant vissen. En der zou maar nekeer enen moeten bijten, veel kans da het nen dikken is, in prachtige kleuren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 2:52 pm

De kleine vijver van de Ster ligt volledig dichtgevroren. Uitwijken naar andere oorden dus... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 3:00 pm

Berre schreef:
Heeft niks met durven toegeven te maken toch? Denk dat iedereen dat wel weet dat je geen 6 runs moet verwachten morgen, overmorgen of zaterdag. Het is gewoon de vraag 'wie heeft het er voor over, om met een laag vangstkanspercentage, de kou te trotseren? '

akoord Gert, en de week erna een week thuis omda ge ziek bent (van te zitten blanken in de kou!!)
den baas zal lachen.

ge kunt beter vissen als het de betere periodes zijn (zo graak je niet te vlug opgebrand)
en blijft het fun het vissen, prestatie drang is bij mij de laatste jaren erg afgenomen (blijkbaar).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 3:04 pm

Blackwater schreef:
Berre schreef:
Heeft niks met durven toegeven te maken toch? Denk dat iedereen dat wel weet dat je geen 6 runs moet verwachten morgen, overmorgen of zaterdag. Het is gewoon de vraag 'wie heeft het er voor over, om met een laag vangstkanspercentage, de kou te trotseren? '

akoord Gert, en de week erna een week thuis omda ge ziek bent (van te zitten blanken in de kou!!)
den baas zal lachen.

ge kunt beter vissen als het de betere periodes zijn (zo graak je niet te vlug opgebrand)
en blijft het fun het vissen, prestatie drang is bij mij de laatste jaren erg afgenomen (blijkbaar).


Zwijgt stil e man, ik geraak verdomme nie van menne hoest af. No
Bij mij is den winterdrang trouwens ook wel minder dan 'in den beginne'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 3:25 pm

Ik heb jaren swinters door gevist (het enige wa ik me kan herineren) zijn de koude handen en voeten
en enkele longonstekingen als gevolg!!
en een handje vol karpers, nee kzal wel gaan als het voor mij de periode is Wink Wink

Kan het niet meer opbrengen (in de kou te gaan zitten in het donker).

Maar respect voor zij die het doen (en vangen) endars zit ge daar schoon voor piet lul scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Anton Larou

Anton Larou


Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 40
Woonplaats : West-Vlaanderen
Hobby’s : Karpers en fietsen
Registration date : 29-10-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 5:20 pm

Er zijn nog andere vissoorten genoeg die je in de winter kan belagen als de
karper het laat afweten!
Ik heb men heil gevonden in op zee gaan met de boot! cheers
En als ze bijten,geloof me,je gaat geen kou lijden!! Sleuren aan die gullen!!
Is trouwens perfect te bevissen met een karperhengel..leuke drils! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren


Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Woonplaats : Oudenburg
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:32 pm

Bwa, ziek kan ik op mijn werk ook worden. Al mijn collega's hebben het zitten... Bij mijn Frankrijksessie twee weken geleden (5 nachten) was het -12° bij aankomst, maar we waren erop voorzien en hebben geen koud gehad. Op derde dag ben ik zelfs in water gesprongen achter een stok van me. Niet ver, zo'n 10-15 meter uit de kant, maar ben ook niet ziek geweest. Was precies nieuwjaarsduik in Oostende :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt Glorie

Kurt Glorie


Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 46
Woonplaats : Ieper
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:50 pm

Heb je daar al fotos van ( en van de vangsten ook hé , alle vangsten hé)?

Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren


Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Woonplaats : Oudenburg
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 7:40 pm

Dr is een filmke van als ik weer op de kant ben, in bezit van Wesley van Praet. Foto's van vissen toon ik je wanneer ik je volgende keer zie makker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart Debosschere

Bart Debosschere


Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 46
Woonplaats : Vlaanderen
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 8:12 pm

jip gasten,
Ik heb op mijn thuis-kanaal al 4 winters door gevist. Al genoeg koud gehad,vele uren gedaan.
Maar als het dan eens loopt ,is dit een prachtig en subliem gevoel.
Tis de eerste winter dat ik nu niet doorvis,vanwege mijne kleine exos.
WINTERVISSEN: ja graag......
(heeft ook zijn voordeel,meestal het water voor u alleen)
greets.............
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve Maes

Steve Maes


Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Woonplaats : Antwerpen
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimewo jan 28, 2009 10:02 pm

Ik ga van 9 tot 11 februari twee nachtjes naar een privéwater int zuiden vant land. Das althans de bedoeling, ze geven inderdaad terug kouder weer. Ik hoop ook dat het daar ni dicht ligt. Tegen de koude kunt ge u voorzien...
En ja, hier joekt het ook !!!!

Steve
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitimedo jan 29, 2009 9:29 am

dit weekend ga ik men eerste sessie vissen van het jaar ga richting albeer want de meeste plassen ligge toch dicht voor het moment dus wordt het kanaal visse voormij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gone Fishing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gone Fishing   Gone Fishing Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gone Fishing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 29Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A Century Of Carp Fishing & A History Of Carp Fishing
» Gone fishing ...
» Boekrecensie Beekay Carp Fishing Guide - Julian Cundiff (1995)
» Dream Fishing Holidays
» Carp fishing location map

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: