Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Dream Fishing Holidays wo maa 17, 2010 7:13 pm
Hallo,
De afgelopen dagen bleek er van verschillende mensen belangstelling te zijn voor de betaalwateren van Dream Fishing Holidays, voorheen Dreambreaks. Zelf gaf ik al aan dat men niet reageerde op boekingsverzoeken. Ik heb daarom contact gezocht met Free Spirit en Dreambreaks. Men gaf aan dat men in het verleden problemen heeft gehad met betalingen en daarom inderdaad een tijd lang geen boekingen vanaf het continent heeft geaccepteerd. Dat is vanaf nu echter veranderd. Wie vanaf nu informeerd bij Dreamfishingholidays zal netjes een reaktie krijgen. Mocht dit toch niet zo zijn laat het me weten dan zal ik de klacht doorspelen naar de beleidsmaker. Wel is het zo dat op een aantal wateren alleen engelse klanten welkom zijn, de eigenaar is dan waarschijnlijk ook engels. Daar kan Dreamfishingholidays echter niets aan veranderen. Maar ik ga er van uit dat men vanaf nu netjes te woord wordt gestaan.
Have a nice day,Ed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dream Fishing Holidays wo maa 17, 2010 8:27 pm
klopt ed... heb ik vandaag ook vernomen via een engelsman.
vorig jaar werd je nog pissen gestuurd als niet UKangler.
goed nieuws.
grtz
Tim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dream Fishing Holidays do maa 18, 2010 8:29 am
Citaat :
heb ik vandaag ook vernomen via een engelsman.
deze info nu uit 2 bronnen vernomen (via Edje) en via een ander lid en goeie vriend uit engeland Dave Whittaker. is dus heel intresant voor de toekomst ...