Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 29, 2010 2:07 pm
guud luck,mannen zaterdag,zemmen uk veu a weeksken naar La France....eindelijk grtzzzzzz
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 29, 2010 2:11 pm
ik vertrek de 17de april met j.h. (jorit) vo een weekske na frankrijk!!
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 29, 2010 6:12 pm
Mods, nog geen nieuws van de skytrip?
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 29, 2010 7:48 pm
ik vrijdag nacht...het weer ziet er voor het begin niet te bon uit...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 29, 2010 9:11 pm
antonie schreef:
Mods, nog geen nieuws van de skytrip?
Ik heb alleszins nog niemand gehoord Antonie.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di maa 30, 2010 6:01 pm
Heb ook nog geen belletje horen rinkelen...
Grtzzzzzzz
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di maa 30, 2010 6:08 pm
Zors schreef:
Heb ook nog geen belletje horen rinkelen...
Grtzzzzzzz
denk dat et weer er voor iets tsn zit.. Nu alhoewel...mijne maat zit op Belle Bouche en ze hadden er tot vanmiddag al een stuk of 6,waaronder nen 20kg100...
Koud , warmer , weer wa kouder... pff klote weer altn.. Midden/eind volgende week beter...normaal toch !! kvolg het op de voet !
Gast Gast
Onderwerp: Vissen di maa 30, 2010 8:02 pm
Ik kreeg vandaag een SMS van Wim die ook op skylake zit nu, tot nu toe is er 1 steur gevangen (voor zover ik weet nog nooit van steur gehoord op skylake tot nu toe) en zijn er 2 vissen verspeeld vanop de point.
Nog geen carp op de kant dus.
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 31, 2010 8:53 am
Had er verleden jaar met de laatste fish-inn ook een steur Bart. Die zitten er wel hoor. Maar ik vrees voor de mannen daar, als je het weer eens bekijkt geen goeie vooruitzichten. En daar is de felle wind een spelbreker hoor. Dat hadden wij ook twee dagen, geen vis die zich dan kwam aanmelden.
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 31, 2010 9:09 am
morgen en overmorgen twee sessies doen, rond de middag tot n uur of 22... stevig windje in ieder geval...
Gast Gast
Onderwerp: Sky wo maa 31, 2010 5:51 pm
Net een update gekregen van Wim vanop skylake, DA Tom heeft een 14,8 binnen en Tommy een 9,2 kg ze hebben zeer veel hagel gezien en nu is het weer wat aant beteren.
EDIT: Net terug een update gekregen van Wim, Tommy heeft een 11 en 13 kg bijgevangen, de rest heeft niks gezien, nog steeds slecht weer en constant draaiende wind.
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za apr 03, 2010 12:19 am
Zo te zien doen de Saloners het beter dan de Karper-Dromers, is nie moeilijk... wij hebben een week voor hun gevoerd ... lol Heb een weekje op Sky achter de rug, 1 karper weten te landen (14.900) Watertemp is daar nog veel te laag, slecht weer, afwisselend koude en warme dagen, onweer, veranderlijke wind, koude nachten.
Proficiat aan de vangers Kijk al uit naar het verslag.
grtz nightfall63
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo apr 04, 2010 10:56 am
Morgen ga ik ook nog eens een poging wagen ... Mijne maat waar ik vroeger veel met viste op Oasis heeft vandaag ook nog eens gevist . Toen ik toekwam had hij nog niks gevangen . Hij vist met de Fu5mix van WS dus geen brol he . Ik had een potje pop-ups mee waar ik dit voorjaar daar mijn meeste vissen heb mee gevangen en zei hem om er ene aan te hangen . Ik zei hem ook waar hij moest vissen en na een kwartiertje was het al prijs . Een mooie schub van 12kg5 . En blij dat hij was .... En ik natuurlijk ook dat hij nog eens een mooie vis mocht vangen !
Grtz waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr apr 09, 2010 9:21 am
iedereen die de komende dagen naar twater trekt (ik ook dus int kort) veel succes gewenst he ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr apr 09, 2010 9:25 am
vnvnd terug aan het water te vinden...
Jorit Houpline
Aantal berichten : 173 Leeftijd : 40 Woonplaats : kluisbergen (ruien) Hobby’s : vissen, feesies doen,... Registration date : 19-05-08