Onderwerp: Re: Gone Fishing za okt 17, 2009 7:24 am
super!!! vang ze ...
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za okt 17, 2009 2:49 pm
good luck peter, vang ze makker grtzz
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za okt 17, 2009 7:20 pm
Veel geluk Peter.
Ik gaan morgen ook nog eens een dagje proberen samen met den Bart.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing za okt 17, 2009 10:30 pm
Hey Peter succes man.
Ik vertrek morgen avond voor een weekje, ik heb het eens omgedraaid en een Belgische vriend in Holland uitgenodigd voor een sessie
Rico
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 22, 2009 7:38 am
Na 5 dagen blanken de handdoek in de ring gegooid, het plezier was er af Kou geleden pff ontstoken voet meegebracht
Man man wa ne afsluiter, had op voorhand al gezegd, dit wordt de laatste kans op betaalwater want heb het wel gezien (miss verander ik nog terug van gedacht maar voorlopig zal het terug openbaar water worden, als ik uberhaupt nog naar france afzak om te (karper)vissen).
Ontgoocheld
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 22, 2009 7:44 am
jammer dat te horen Perter, tis nooit leuk he een blank op te lopen!! maybe next time he ..
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 22, 2009 8:29 pm
Morgenochtend ook nog eens uitpakken voor een 2daagse sessie. Laat ons hopen dat er vis op de mat komt want het najaar loopt niet echt zoals verwacht .
Greetz Wesley
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr okt 23, 2009 8:18 am
Ik vertrek van over een uur naar Frankrijk tot en met maandag. Een paar dagen er tussen uit! Of het vissen wordt weet ik niet, misschien even, we gaan helpen met afnetten.
met vriendelijke groet,
Tim Lomans
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr okt 23, 2009 9:43 am
ik vertrek sebiet (rond 12u) om de tgv te nemen in Brussel (om 15:09) naar marne la vallée-chessy (station Disney). nee nee ik ga niet naar Disney, maar kga vissen (vis gerief staat nog op sky) dus neem ik de trein. om dan te vissen tot 7 November.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr okt 23, 2009 11:52 am
good luck everybody ik vertrek straks ook terug voor een nachtje...
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo okt 25, 2009 11:26 pm
Voor mij en kurt was het een dikke blank..
de vis zat vast in het reservaat( lage waterstand) waar men niet mag vissen..Was echt balen zoiets, weten dat ze aanwezig zijn en er er niet bij kunnen.."no way" het reservaat is not don mocht u denken,ga daar zitten
En Dennis, u heb de groeten van Ceriel...ge weet wel de manke
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 29, 2009 11:41 am
Hallo Salooners
Morgennacht vertrek ik voor een weekje Frankrijk, hopelijk nog enkele biggen!
GRTS
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za okt 31, 2009 9:48 pm
Dinsdagmorgend ben ik eindelijk terug weg. De vissen worden al een weekske "lichtjes" gevoerd, dus ik heb er goeie hoop op...
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo nov 01, 2009 8:12 am
Rico Vielvoije schreef:
Voor mij en kurt was het een dikke blank..
de vis zat vast in het reservaat( lage waterstand) waar men niet mag vissen..Was echt balen zoiets, weten dat ze aanwezig zijn en er er niet bij kunnen.."no way" het reservaat is not don mocht u denken,ga daar zitten
En Dennis, u heb de groeten van Ceriel...ge weet wel de manke
Thanks!!! Ceriel al een hele tijd niet gezien. Komend weekend voor mij twee nachten in Belgie!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr nov 06, 2009 1:11 pm
Net terug van een nachtje. Op 't einde nog een beetje gevoerd, en maandag ben ik er terug.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op vr nov 06, 2009 4:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr nov 06, 2009 3:58 pm
Deze nacht nog eens lijntje werpen Thumbs up
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo nov 11, 2009 12:33 pm
Morgenvoormiddag eerst naar de kiné voor mijn hand, en dan ben ik terug weg tot vrijdagavond.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo nov 11, 2009 12:38 pm
Succes Robby
dan horen we elkaar niet meer, want ik vertrek vrijdag voormiddag ook terug tot den 28st ..
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do nov 12, 2009 7:43 am
Denk van vandaag eens een hengeltje te doen op het kanaal , een paar uren en ben content .... Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing do nov 12, 2009 9:08 am
Blackwater schreef:
Succes Robby
dan horen we elkaar niet meer, want ik vertrek vrijdag voormiddag ook terug tot den 28st ..
Jawel jong, we horen mekaar nog wel.
Kon het nie laten. Rap de pc nog ies op voor ik vertrek.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do nov 12, 2009 9:19 am
succes Robby en Exos vang ze ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do nov 12, 2009 4:07 pm
Jij ook succes he Tommy ! En aan Robby en de andere ook succes he mannen ...