Onderwerp: Re: Gone Fishing do sep 24, 2009 12:06 pm
succes Exos!!!!
p.s. ik ben straks (25/09) ook weer weg tot den 3de ...
filip de meulder Moderator
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za sep 26, 2009 6:43 am
jakke schreef:
terug van de cassiene sessie.
9 vissen gevang, gewichten tussen 7,5 en 20,5 kg. eerste 6 dagen prima weer maar dan sloeg het weer om naar storm. 1,50m water der bij in minder dan 5h niet normaal pfff.
grts
jakke
Nog steeds een mooi water om te vertoeven mijn gedacht ! Maar met die stormtoestanden soms zeer moeilijk te vissen. Het blijft een uitdaging cassien...
Goe gevist Jakke. Grts, fil
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo sep 30, 2009 2:46 pm
Sebiet weg voor nachtje (blanken)
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo sep 30, 2009 4:44 pm
Karparnaud schreef:
Sebiet weg voor nachtje (blanken)
Blanken? Ale dan moet ge ni veel gerief meeneme als ge da op voorhand weet
grt Dario
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 2:37 pm
IK ga morgen avond en zaterdag avond een nachtje doen op de vaart."kortrijk bosuit"
Samen met carphunter. Tzal weer inorde zijn
GREQ
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 2:41 pm
Ik ben morgenvroeg weg voor het eerste dagske in 7 weken tijd.
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 3:24 pm
Naar waar trekt ge Robby ? Kan zijn dat ikeens kom loeren als ik toevallig in de buurt ben .
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 4:19 pm
Ergens in de buurt van Bornem denk ik Jerry.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 4:22 pm
Robby Malfliet schreef:
Ergens in de buurt van Bornem denk ik Jerry.
hahahaha need I say more
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 4:26 pm
Veel mogelijkheden in diene coté hé Tommy.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 4:28 pm
jaja
angelo vervaeke
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 6:18 pm
kga mij morgen nog eens opt kanaal zetten kortrijk bossyt samen met den greg tzal plezant worden exos en j.h ga je ook nu??
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 6:54 pm
carphunter schreef:
kga mij morgen nog eens opt kanaal zetten kortrijk bossyt samen met den greg tzal plezant worden exos en j.h ga je ook nu??
Jaja wij zitten op de kaai vrijdag en zaterdagnacht, al wa weest voeren, den greq neemt zijn walkies mee en ik ook zo kunnen we nog eens lullen....... Greetz
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do okt 08, 2009 7:25 pm
Veel succes mannen...
@ Robby; geniet er van makker, maar aangezien het zo lang geleden is, zal dat wel niet ontbreken zeker...
Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Ons Silke (mijn vriendin haar dochtertje) is vannacht serieus ziek geworden. Dus ik kon Veronique moeilijk aan haar lot over laten vandaag. Ben dus thuis gebleven. Al heb ik er geen spijt van, omdat de betere stekken toch bezet waren naar 't schijnt heb ik vanmiddag gehoord...
Maandag geef ik het daar een tweede kans! En anders is het donderdag hé...
Is het nog niet donderdag ? Denk maandag ook een nachtje KK als de drukte er weg is . grt
Nu doet ge mij wer twijfelen hé...
Nee ik ga het toch nog efkes simpel houden maandag Jerry...
En donderdag da's een ander paar mouwen hé!
Ik als verstokte kanaalvisser tussen al die cracks die gewend zijn van op putten te vissen Kan veel bijleren dan . Zoals Zors , intressant man denk ik . Oogjes openhouden ze Grt
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za okt 10, 2009 3:01 pm
Héhéhé zie nu pas uw reply Jerry... Zal gezellig zijn volgend weekend, zie het al zitten! Hopelijk wil het weer ook wat mee, als we constant in onze tent moeten schuilen voor de regen.... Dan smaakt het bier ook zo lekker niet hé
@ Robby; jammer dat het niet gelukt was even te gaan vissen...ach ja, water zal nu ook niet totaal verdampen, uw revenge kan nog zoet zijn...
Grtzzzzzzzzzzz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
alles is ingeladen se, voor een weekske france. Het weer ziet er wel k*t uit maar ja. We hopen op wat vis, meer kan ik ni verlangen he Verslagske volgt wel (allee alst ni alleen sfeerbeelden worden )