zolang dat mijn thuiswater er maar niet opstaat ist goed..
6%
[ 2 ]
NEE!!
9%
[ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 35
Auteur
Bericht
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Carp fishing location map wo feb 10, 2010 9:36 am
klik op de kaart.
deze map is belange niet compleet, indien iemand een aanvulling weet hoor ik het graag. iets in de aard van : -locatie (cordinaten, straatnaam, streek) -type vergunning -nacht ja/nee -boot ja/nee -prijs, parking, aantal hengels.. -foto dan voeg ik ze wel toe
ben momenteel bezig met het aanvullen van betaalwaters van frankrijk . momenteel nog alles in het frans maar zal naar de toekomst toe vertaald worden. momenteel zijn er 291 locaties zichtbaar met nodige info. meeste info komt van blogs en fora , zodra ik iets nieuws tegenkom voeg ik het erbij.
ik krijg meestal wel de opmerking dat het niet aangewezen is om dergelijke info openbaar te maken, het zou wel eens de verkeerde personen kunnen lokken. maar ik ben van mening dat hoe meer waters bekend raken hoe minder druk het wordt op andere plaatsen en hierdoor onze karpervriend wat meer ademruimte kunnen gunnen.
laat allesinds weten wat je ervan denkt.
Laatst aangepast door Yvoshkiro op wo feb 17, 2010 6:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: Carp fishing location map za feb 13, 2010 3:06 pm
update : 720 locaties belgie + frankrijk
momenteel is alles nog niet zichtbaar omdat er teveel locaties zijn. kaarten zullen worden opgesplitst.
geen lid meer
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 10:46 am
mensen, is het mogelijk om eens op de poll te stemmen dan weet ik of ik er nog moeite moet insteken of niet.
grtz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 10:57 am
niet te veel achtereen posten, gebruik de edit om meer te posten (maar post niet te veel achtereen, dubble posten!!!) ...
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 11:07 am
Mooi initiatief ! Is zoals gezegd een beetje een warboel , alles staat opeen geperst . Klein landje met veel waters Hoe moet ik waters toevoegen ? Grt
geen lid meer
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 11:23 am
jerry1974 schreef:
Mooi initiatief ! Is zoals gezegd een beetje een warboel , alles staat opeen geperst . Klein landje met veel waters Hoe moet ik waters toevoegen ? Grt
links staan er navigatie knoppen, je kan inzoemen en als je op een water klikt heb je info over het water. je kan waters toevoegen doo het naar mij door te sturen pm of mail yvoshkiro@hotmail.com -locatie (cordinaten, straatnaam, streek) -type vergunning -nacht ja/nee -boot ja/nee -prijs, parking, aantal hengels.. -foto
of je kan inloggen bij google maps, een map aanmaken en daarop locaties zetten met de nodige uitleg, achteraf kan ik deze dan importeren
Laatst aangepast door Yvoshkiro op wo feb 17, 2010 12:00 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 11:26 am
Zal ik er eens wat doorsturen se . Ze komen via hotmail . Grt
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 11:40 am
Vind dat wel een goed idee maar vind dat beter voor Frankrijk, zo kunnen mensen die weinig wateren weten liggen daar wat meer vooruit brengen. Er zijn daar oneindig veel mooie waters en ongerepte natuur.
geen lid meer
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 12:01 pm
patje schreef:
Vind dat wel een goed idee maar vind dat beter voor Frankrijk, zo kunnen mensen die weinig wateren weten liggen daar wat meer vooruit brengen. Er zijn daar oneindig veel mooie waters en ongerepte natuur.
er zijn 5 kaarten momenteel, scroll naar beneden dan zie je ze,
ps de mensen die nee stemmen, gelieve wat meer uitleg te gevn
angelo vervaeke
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 2:59 pm
zeer goed idee!!! zo krijgt iedereen de kans te vissen waar em wilt en zo zullen enkele waters mss wat meer adem ruimte krijgen
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 5:34 pm
heel goe initiatief mannen... zeikers op hun bek geven haha
thks !!
geen lid meer
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 6:03 pm
jerry1974 schreef:
tnxz voor de info, jerry, staan erbij nu .
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 6:05 pm
Hoe bezig kleen, welke mentaliteit is dat
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 6:18 pm
Ik veronderstel dat Kleen hier figuurlijk mee bedoelt dat de mensen die hier op het forum toch nog geheimdoenerij prefereren (tegen de filosofie van dit forum in), met dit initiatief lik op stuk krijgen.
Je kan het bericht van Kleen inderdaad ook anders interpreteren, maar ik denk dat dat in dit geval nie nodig is.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo feb 17, 2010 6:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 6:19 pm
ge voelt u toch nie aangesproken Patje??
We weten maar al te goed dat er teveel geheimzinig gedaan wordt in deze karperwereld e..
Jammer zaak vind ik da.. en andere waarschijnlijk ook wel..maar daar gaan we nu nie over luln e.. da kunnen we op andere forums doen dan.
GRTN !!
@ Robby..de nagel op de kop !! waarvoor dank
Patrick Arteel
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 6:44 pm
Voel mij zeker niet aangesproken, degene die mij kennen weten beter. Als andere niet willen lossen zoek ik het dan zelf uit, dat heeft nog meer voldoening achteraf. grtz
Onderwerp: Re: Carp fishing location map wo feb 17, 2010 6:49 pm
Yvoshkiro schreef:
jerry1974 schreef:
tnxz voor de info, jerry, staan erbij nu .
Graag gedaan makker . Zal me eens ff bezig houden met wat waters te noteren enzo . Grt
verhofstadt kristoff
Aantal berichten : 129 Leeftijd : 48 Woonplaats : schelderode Hobby’s : karpervissen Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Carp fishing location map ma maa 01, 2010 7:55 pm
thx voor de nuttige info
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: Carp fishing location map za maa 06, 2010 1:16 am
Zeer zinvol, wordt een echt monnikenwerk om die info te verwerken en allemaal in kaart te brengen en te voorzien van de juiste info. Ne dikke proficiat. Succes !!!