Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Carp Fishing Masterclass

Ga naar beneden 
+5
bart polyn
Bart Debosschere
Robby Malfliet
Glenn Van Cauter
Jimmy Mignolet
9 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimevr apr 16, 2010 4:59 pm

Korda of Ali Hamidi mss niet iedereen zijne dada, maar dit boek carp fishing masterclass
is een boek dat iedere karpervisser zou moeten hebben!!
klinkt mss wa raar maar (ze zeggen wel is carp fever de carp bijbel) wel nee, dan kun je de bijbel best verbranden en je dit nieuwe boek van Ali best is aanschaffen!!
het boek is een geweldig schot in de roos, en legt je alles haarfijn uit (ok ok, je weet alles al, fine dan ben je met dit boek niets) maar volgens mij kan je altijd wel nog iets leren he ..

Carp Fishing Masterclass 7017_302786660105_892545105_9290760_7213298_n

het boek is een must, voor elke karper visser (oud, jong, ervaren of nieuw to the de sport)
dit boek is ook verkrijgbaar bij (Hengelsport De Poorter) ...


Laatst aangepast door Blackwater op di mei 11, 2010 10:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy Mignolet

Jimmy Mignolet


Man Aantal berichten : 108
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bolderberg
Hobby’s : Carp Fishing & PC
Registration date : 19-08-08

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimeza apr 17, 2010 6:11 pm

Is dit een vertaalde versie voor onze lage landen ? of is het enkel in't engels verkrijgbaar ?
lijkt me anders wel eens leuk om te lezen.

Greetz!
Jim
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Jimesons.be
Gast
Gast




Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: gelezen   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimeza apr 17, 2010 6:24 pm

Heb je het zelf al gelezen Tommy? Hoe staat het tegenover de dunne lijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimeza apr 17, 2010 6:30 pm

is enkel int engels verkrijgbaar!!
heb hem zelf gelezen, en is een super boek (geen verhaaltjes) maar technish boek, ivm met rigs etz etz word het haar fijn uitgelegt, perfect voor iedereen (die niet wil stil blijven staan) ..

dit boek is veel beter dan de dune lijn (en upto date) geen info van 50 jaar geleden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: ok   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimeza apr 17, 2010 6:38 pm

Goed dat er nog eens een revolutionair boek is uitgekomen, maar DDL kan je nooit opzij zetten, akkoord er staat veel info in als ze nog konden vissen op maagdelijke waters maar het blijft een super boek.

Wat heb je bvb bijgeleerd uit dit boek van Ali?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimezo apr 18, 2010 7:58 am

de dune lijn is een (Goed) boek, begrijp me niet verkeert, maar alles wat daar instond was achterhaald (10 tot 15 jaar) te laat geschreven!!

het boek van Ali is niet revolutionair!! maar er staat gewoon zo ongelofelijk veel informatie in die je in je visserij kunt gebruiken (waar ge niet altijd bij stil staat).
of voor gasten die niet goed weten hoe ze dit of dat moeten knopen staat daar allemaal in.

ik heb enkele dingen gelezen in dat boek (tussen de regels) waar ik van denk, nice klein leuk tipje dat me in de toekomst wel is een extra viske kan opleveren.
niets wereld schokends maar die kleine edge, waar ik zoveel belang aan hecht!!

maar kga dat hier niet prijs geven (ik wil ook vis vangen) en ge moet het boek maar lezen he ... Wink Wink

stuff zoals dit bvb http://www.korda.co.uk/movies/?id=158
maar het boek staat vol met kleine dingen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Glenn Van Cauter

Glenn Van Cauter


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 38
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 15-03-10

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimezo apr 18, 2010 5:57 pm

Het is een leuk boek om eens te lezen, zeer to the point dus geen bladzijden volgeschreven om iets uit te leggen dat met 10 regels kan worden uitgelegd. Het is geschreven in vrij makkelijk Engels, ik heb het vlot kunnen lezen.

Maar ik ga niet zeggen dat het beter is dan de dunne lijn, daarom is het weer té "to the point". Alles wat je leest in de Dunne lijn wordt direct ondersteund door talloze ervaringen om zijn stelling te bewijzen. In die vergeiljking vindt ik zelf dat het boek van Ali meer voor beginners is en de Dunne lijn dan weer iets dat je leest als je al wat meer ervaring hebt. Maar zoals Tommy zegt kan je hier en daar wel wat tips en nieuwigheden opdoen en voor de prijs van het boek moet je het zeker niet laten om te kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimezo apr 18, 2010 6:32 pm

tja die dunne lijn, ik blijf het zeggen!!
er staat niets in dat van toepassing was (toen het voor de eerste keer verscheen) het boek was 10 tot 15 jaar te laat (het KK bvb) kont niet meer bevist worden zoals zij het hadden gedaan!! met als result dat het nog slechter ging (omdat iedereen dacht nu gaan we scoren met de info van luc) ... ik zat er toen ook en dacht nu moet ik weg want dit is belachelijk!!
karenvrachten bollen gingen op het kk te water (en iedereen blankte vollenbak).

sorry de dunne lijn (goed boek) maar te laat geschreven!!
dit boek is upto date, en is geen bull shit en voor beginners denk het niet, ik vis al 25 jaar op karper (ben niet echt een beginner volgens mij) ... ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimezo apr 18, 2010 6:46 pm

Ik heb het nie voor da gebrainwash in die Korda dvd's en artikels, maar ik betwijfel niet dat het een leerzaam boek is.
Ali Hamidi heeft immers toch al wa bewezen als visser in 't verleden.

En ik heb al veel boeken gelezen, zowel engelse als nederlandstalige, maar op "In pursuit of the largest" van Terry Hearn en "Op jacht naar grote karper" van Rini Groothuis na komt er niks in de buurt van "De dunne lijn" van LDB, maar da's maar een persoonlijke mening natuurlijk.


Laatst aangepast door Robby Malfliet op zo apr 18, 2010 6:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart Debosschere

Bart Debosschere


Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 46
Woonplaats : Vlaanderen
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimezo apr 18, 2010 6:48 pm

Ik vind dat den Alli het goed kan uitleggen vooral in de dvd's dan ,een echte topverkoper ........
Het zal ook in zijn boek niet anders zijn denk ik , niet echt mijn ding.
Greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimezo apr 18, 2010 6:53 pm

Hoeveel kost het boek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimedi mei 11, 2010 10:20 am

dat het een goeie verkooper is twijfel ik nie aan (Ali werkt ook voor sky sport) dus goed uitleggen moet ge wel kunnen als ge op tv komt.
nu alles wat in het boek beschreven staat (moet ge niet persee met korda grief gaan doen!!)
mss is het daarvoor bedoeld (maar je gebruikt stuff waar ge vertrouwe in hebt)
in rig of lood setup kun je gelijk met wat maken (moet geen korda zijn).

ik heb het boek €17 betaald ...

P.S. zijn er nog die het boek hebben?? en wat denken jullie ervan.
btw het gaat niet zozeer over de persoon die hem heeft geschreven, maar over de inhoud

ik blijf erbij dat het een heel leerrijk boek is (jaja je weet alles al) ok dan ben jij de enige die alles al weet, en dus niets meer kan leren ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Daelemans

Tom Daelemans


Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 43
Woonplaats : In Tisselt aant water
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimedi mei 18, 2010 5:50 pm

Ben er vandaag aan begonnen... Eerste 50blz al gelezen en is zeer leuk om te lezen! Tis ook leuk opgemaakt en eigenlijk belachelijk weinig geld voor 330 blz kleurendruk... Must read voor alle karpervissers in mijn ogen Wink Is in het Engels en zeer makkelijk leesbaar!!

Grtzz

Ik laat nog wel iets weten als ik het uit heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wesley Mast

Wesley Mast


Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 43
Woonplaats : Schelle (BE)
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimedi mei 18, 2010 6:02 pm

Gaat wss ook in m'n collectie belanden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.carpmovement.com
geen lid meer

geen lid meer


Man Aantal berichten : 159
Leeftijd : 44
Woonplaats : f
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimewo mei 19, 2010 7:30 am

ik heb het boek ook en kan het alleen maar aanraden, het lijkt een klein boek maar de paginas zijn flinterdun , 300 + paginas dacht ik.
Ali heeft het over zijn beginjaren en verleden heel veel Howto uitleg. wat superhandig is als je nieuwe dingen wil proberen en je wil het goed doen.
de producten die hij vermeld zijn verbazend genoeg niet alleen korda, maar ook fox en nash ! Het boek is dus geschreven met het doel iets bij te brengen en niet
enkel om korda te promoten.

veel info in een compact boekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
jos




Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 34
Woonplaats : Genk
Hobby’s : vissen
Registration date : 24-07-08

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimewo mei 19, 2010 8:18 am

waar is dit boek te koop ?
en een eventuele richtprijs als dit mogelijk is ?
alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
geen lid meer

geen lid meer


Man Aantal berichten : 159
Leeftijd : 44
Woonplaats : f
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitimewo mei 19, 2010 8:36 am

ik denk 17 euro bij depoorter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Carp Fishing Masterclass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carp Fishing Masterclass   Carp Fishing Masterclass Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Carp Fishing Masterclass
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A Century Of Carp Fishing & A History Of Carp Fishing
» Carp fishing location map
» Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6
» Boekrecensie Beekay Carp Fishing Guide - Julian Cundiff (1995)
» Gone Fishing

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: