Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 vr aug 01, 2008 1:45 pm
Daar twijfel ik niet aan , kunt er altijd iets van oppikken . Grtzz Benny
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 vr aug 01, 2008 1:59 pm
Altijd leuk om te zien, doet je meer nadenen over alles!
grtz
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 vr aug 01, 2008 5:35 pm
Het zet je aan tot nadenken. Zouden wij ook zoveel actieviteit rond ons haakaas hebben vooralleer er ééntje ermee vandoor gaat? Zouden we niet beter om de, ik zeg maar iets, 3uur een andere rig gebruiken om misschien zo onze kansen te vergroten ipv de hele dag-avond-nacht met dezelfde rig te vissen. Zou ook wel eens intressant zijn mocht iemand dit eens proberen op een Belgisch water of zelf een kanaal(tje). Allezins het doet me nadenken maar ook twijfelen over m'n huidige manier van vissen.
Grtz kurt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 vr aug 01, 2008 5:43 pm
kurt schreef:
Het zet je aan tot nadenken. Zouden wij ook zoveel actieviteit rond ons haakaas hebben vooralleer er ééntje ermee vandoor gaat? Zouden we niet beter om de, ik zeg maar iets, 3uur een andere rig gebruiken om misschien zo onze kansen te vergroten ipv de hele dag-avond-nacht met dezelfde rig te vissen. Zou ook wel eens intressant zijn mocht iemand dit eens proberen op een Belgisch water of zelf een kanaal(tje). Allezins het doet me nadenken maar ook twijfelen over m'n huidige manier van vissen.
Grtz kurt
Bij twijfel eens aanpassen , wie niet waagt , ... Grtzz Benny
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 vr aug 01, 2008 5:45 pm
Ik zie het totaal anders, valt het je niet op dat de meeste 'standaart cq algemeen bekende' rigs gewoon werken, het heeft alleen tijd nodig zeg maar. De ene keer vangt hij een vis meteen en de x daar op (met de zeflde onderlijn) spuugt de vis hem enkele keren uit.
Ik zou niet gaan twijfelen, je kunt er zelf toch weinig aan doen. Elke 3 uur rig veranderen zie ik niet zitten. Als een rig eenmaal werkt, werkt hij die sessie. Misschien na een maar sessies (ivm dresuur) veranderen).
gr tim
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 vr aug 01, 2008 6:29 pm
de mono D rig gebruikt hij ook in deze dvd hier heb ik eens gepost hoe je deze moet maken en zaols ge in de film ziet haakt deze toch wel redelijk goed vergeleeke met andere
voor de rest heb ik deze altijd heel interesante dvd's gevonde
en uhm ne merci e tommy
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 vr aug 01, 2008 8:49 pm
Slow the mans schreef:
Ik zie het totaal anders, valt het je niet op dat de meeste 'standaart cq algemeen bekende' rigs gewoon werken, het heeft alleen tijd nodig zeg maar. De ene keer vangt hij een vis meteen en de x daar op (met de zeflde onderlijn) spuugt de vis hem enkele keren uit.
Ik zou niet gaan twijfelen, je kunt er zelf toch weinig aan doen. Elke 3 uur rig veranderen zie ik niet zitten. Als een rig eenmaal werkt, werkt hij die sessie. Misschien na een maar sessies (ivm dresuur) veranderen).
gr tim
Tis nu net de tijd die somige van ons niet hebben, en daarom blijven doen waar ze vertrouwe in hebben!! Wat niet altijd de beste optie is, ik denk dat ge moest weten hoeveel keer een karper je aas opneemt zonder geprikt word dat je raar zou opkijken!! veel zouden het heel vlug opgeven als ze het moesten weten, maar das het mooie aan onze passie, den eene keer werkt het perfect en den andere keer niets. Keeps you on the edge, om te blijven zoeken naar de perfecte manier. toch mooi niet ........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6 di aug 12, 2008 10:19 am
Absoluut is dat mooi, en dat houd "the drive" erin se
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Korda State Of The Art Underwater Carp Fishing 6