Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 How to get sponsored by Korda...

Ga naar beneden 
+11
Tony Lemmens
Bart Raats
Arnaud Castel
bisschops maarten
Jean-Pierre Ketelslegers
bart polyn
Igor Van Waesberghe
christoph segers
Tommy De Cleen
Filip Van Herreweghe
Robby Malfliet
15 plaatsers
AuteurBericht
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedi jan 18, 2011 9:54 pm

Wie de Engelse taal vrij goed machtig is, hier een leuk filmpje... lol!

Filmpje gemaakt door een Korda hater, en trouwens een vrij bekende engelse karpervisser...

https://www.youtube.com/watch?v=I07o0rAeJ2E&feature=player_profilepage
Terug naar boven Ga naar beneden
Filip Van Herreweghe

Filip Van Herreweghe


Man Aantal berichten : 138
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oostende
Hobby’s : Vissen
Registration date : 14-09-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:15 pm

I liked it.
I liked it a lot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:18 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
christoph segers

christoph segers


Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Woonplaats : liedekerke
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedi jan 18, 2011 10:21 pm

Binnenkort op de Engelse markt en beurzen korda cartoons
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecompleatebroangler.com
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedi jan 18, 2011 11:48 pm

verry funny indeed Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 11:15 am

waanzinnig grappige REALITEIT lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 12:25 pm

kvind het zelf ook heel grapig, maar om nu met Korda te spotten om te spotten vind ik eigenlijk er wat over (ik ben er zeker van dat iedereen hier wel iets van korda heeft waar hij heel tevreden over is!!)
en bon als ze je morgen vragen of je zou willen gesponserd worden door hen, zal niemand hier NEE zeggen (geloof me, ikzelf ook niet en ben geen pritty boy) ...

maar tis idd wel grapig, en zeker zo dat iedereen tegenwordig een sponsering wil .... ongeacht zen ervaring ...

er zijn er nog andere waar ook de spot mee kan gedreven worden (en dan kijk ik nog niet over de plas)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 2:10 pm

Is wel de max Cool !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers


Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Woonplaats : Diepenbeek
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 4:33 pm

Funny. Geestig gebrachtmaar er zit een grond van waarheid in !! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
bisschops maarten

bisschops maarten


Man Aantal berichten : 11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Maasmechelen
Hobby’s : karpervissen en voetbal
Registration date : 31-12-10

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 4:40 pm

haha goed filmke lol! lol!

greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnaud Castel

Arnaud Castel


Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 36
Woonplaats : Kortrijk
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 7:20 pm

Tof filmke! Idd grond van waarheid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart Raats

Bart Raats


Man Aantal berichten : 105
Leeftijd : 45
Woonplaats : antwerpen
Hobby’s : vissen
Registration date : 08-08-09

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 9:57 pm

Wat is waarheid? Ik neem niet zomaar aan dat Danny financieel krachtig is begonnen, misschien heeft hij er wel heel hard om moeten knokken om zover te komen. Wie zal het zeggen en wie kent de ware toedracht? En wat de commercie betreft denk ik dat we daar allemaal in meedraaien of ben ik verkeerd?

mvg Beire
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 10:31 pm

beire schreef:
Wat is waarheid? Ik neem niet zomaar aan dat Danny financieel krachtig is begonnen, misschien heeft hij er wel heel hard om moeten knokken om zover te komen. Wie zal het zeggen en wie kent de ware toedracht? En wat de commercie betreft denk ik dat we daar allemaal in meedraaien of ben ik verkeerd?

mvg Beire

Jaloezie (kende dat ....???) ik heb Danny leren kennen begin jaren 90 ... toen hij alleen
loodjes zat te gieten in een schuur ... (er is in de jaren het één en ander gebeurd)
maar respect voor wat hij nu heeft (ja mss advocaat van de duivel aant spelen) maar we kopen de stuff die het bedrijf korda groot heeft gemaakt ....

persoonlijke vetes vecht je niet uit met filmkes (iemand belachelijk maken, omdat ze zogezegt gay zij) ....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Tony Lemmens

Tony Lemmens


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 48
Woonplaats : Mortsel
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Korda   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimewo jan 19, 2011 11:48 pm

Och kom als je alles in het juiste perspectief bekijkt is dit wel een grappig filmpje, het klaagt echt wel aan hoeveel mensen naar het huidige karpervissen kijken, ik wil een grote vis, korda vind ik persoonlijk maar een tweede viool spelen in het filmpje kwa aanklacht, ze zijn wel het perfekte voorbeeld om te gebruiken natuurlijk.

Als het echt een anti korda filmpje is ok wat zielig, als het meer een aanklacht is tov het cirque du carpe great!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedo jan 20, 2011 7:29 am

Tony schreef:
Och kom als je alles in het juiste perspectief bekijkt is dit wel een grappig filmpje, het klaagt echt wel aan hoeveel mensen naar het huidige karpervissen kijken, ik wil een grote vis, korda vind ik persoonlijk maar een tweede viool spelen in het filmpje kwa aanklacht, ze zijn wel het perfekte voorbeeld om te gebruiken natuurlijk.

Als het echt een anti korda filmpje is ok wat zielig, als het meer een aanklacht is tov het cirque du carpe great!
das juist Tony .... een sponsering is heet streef doel tegenwordig (vissen en de bijhorende dikke biggen is bij zaak!!!) ego grijpt de bovenhand bij vele jammer (want op de wc is allemaal hetzelfde)
daarom ga ik niet graag meer naar die beurzen allemaal (maar soms word ge daar verwacht/kun je niet anders) ....

het blijft een leuk gemaakt filmke ...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Tony van de merlen

Tony van de merlen


Man Aantal berichten : 172
Leeftijd : 52
Woonplaats : zwijndrecht
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 27-04-10

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedo jan 20, 2011 8:25 am

Wat gaan ze nu nog allemaal uitvinden ...wel grappig lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
David De Cleen

David De Cleen


Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 46
Woonplaats : Motsel
Hobby’s : vissen fitness snowborden
Registration date : 17-02-10

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedo jan 20, 2011 12:40 pm

Ik denk dat het onderliggende onderwerp meer aandacht verdiend dan het gespot met korda.
Je ziet zoveel startende visser die de fout maken van al het materiaal te kopen dat in de filmpjes en boekjes staat en dan denken dat ze op karper kunne vissen. Je ziet het meer en meer gasten die hun hengels ergens inleggen en dan in hun tent gaan zitten en wachten tot er een beetmelder afloopt terwijl 30 meter naast hun stek de vissen rollen en springen maar nee alles laten liggen om de vissen niet te storen want dat zeggen ze in de filmpjes. Het is niet dat je alles hebt uit de boekjes en ook zo vist als in de filpmjes dat je een karper visser bent en daar gaan er o zoveel in de fout. Ik geef gerust toe ik leer elke keer nog bij als ik ga vissen of met andere vissers eens samen vis en geef dat gerust toe, karper vissen is vallen en opstaan en leren uit wat er fout liep of juist goed was maar dat leer je niet in boekjes en filmpjes van merk x en y.

Grts
Terug naar boven Ga naar beneden
Verbrugge Steve

Verbrugge Steve


Man Aantal berichten : 66
Leeftijd : 38
Woonplaats : zele
Hobby’s : vissen
Registration date : 31-12-10

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedo jan 20, 2011 1:06 pm

super grappig filmke!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedo jan 20, 2011 4:08 pm

Dit filmke wordt weer veel te serieus genomen.
Tis wa spottend bedoeld, met ook een paar waarheden in, meer nie.

Zoals David zegt is het meer de achterliggende gedachte die telt, niet zozeer het feit dat Korda (of DF) op de korrel wordt genomen.

"Hoge bomen vangen veel wind" zegt het spreekwoord, en Korda is zo'n geval.
Wa interesseert het mij hoe rijk DF is, en of hij in een schuur of voor mijn part zelfs in een gay bar ooit zijn loodjes gegoten heeft. Rolling Eyes
Dit filmke toont gewoon een "spitting image" van de hedendaagse denkwijze bij veel vooral jonge of startende karpervissers.

En of Korda voor zo'n gevallen mede verantwoordelijk is moet ieder voor zich uitmaken.
Ik heb er mijn gedacht over. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Tino Musschoot

Tino Musschoot


Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 44
Woonplaats : Zwijnaarde
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedo jan 20, 2011 5:40 pm

Vind het wel grappig, zit natuurlijk veel waarheid in Very Happy Wat ik me wel afvraag is dat die gast die dit maakt echt wel tijd in overvloed moet hebben om zoiets in elkaar te knutselen...je ziet dat het winter is cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.triggerbaits.nl
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitimedo jan 20, 2011 5:41 pm

Robby Malfliet schreef:
Dit filmke wordt weer veel te serieus genomen.
Tis wa spottend bedoeld, met ook een paar waarheden in, meer nie.

Zoals David zegt is het meer de achterliggende gedachte die telt, niet zozeer het feit dat Korda (of DF) op de korrel wordt genomen.

"Hoge bomen vangen veel wind" zegt het spreekwoord, en Korda is zo'n geval.
Wa interesseert het mij hoe rijk DF is, en of hij in een schuur of voor mijn part zelfs in een gay bar ooit zijn loodjes gegoten heeft. Rolling Eyes
Dit filmke toont gewoon een "spitting image" van de hedendaagse denkwijze bij veel vooral jonge of startende karpervissers.

En of Korda voor zo'n gevallen mede verantwoordelijk is moet ieder voor zich uitmaken.
Ik heb er mijn gedacht over. Laughing

Volledig mee eens!!!!Juist nog nekeer gekeken,blijft echt grappig Very Happy !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





How to get sponsored by Korda... Empty
BerichtOnderwerp: Re: How to get sponsored by Korda...   How to get sponsored by Korda... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How to get sponsored by Korda...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Korda DVD
» Korda Krusha
» free dvd vol 3 Korda
» Korda Subline
» Korda site

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: