Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Korda Krusha di feb 10, 2009 9:09 pm
Heren,
Weet iemand of en waar deze verkrijgbaar is?
Met vriendelijke groet,
Tim
Michel Frederix
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 57 Woonplaats : Spalbeek Hobby’s : Vissen Registration date : 23-07-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 10, 2009 10:14 pm
Lijkt me wel een handig ding voor je bollie's en partikels te krunshen! Je hebt een klein en groot model.Misschien dat Co ons kan vertellen of het al op de markt is?
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha wo feb 11, 2009 7:41 am
Volgens de dvd wel,kgeloof dat hij zegt dat tegendat de dvd uit is,het product al in de reken ligt!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha wo feb 11, 2009 7:50 am
als ik Korda Krusha google vind hij niets terug
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha wo feb 11, 2009 8:42 am
Ja, aangezien Ali op de dvd zei dat hij rond de tijd dat de dvd uitkwam verkrijgbaar was, maar ik kon ook niets vinden.
Het lijkt mij inderdaad een heel handig ding.
Maar dan wachten we even rustig af. Gr
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha wo feb 11, 2009 8:45 am
Zal nog een maandje duren schat ik. De DVD zal op 5Lakes Show begin maart waarschijnlijk ook worden uitgedeeld en tegen die tijd zal alles beschikbaar zijn.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha wo feb 11, 2009 9:15 am
Thx voor de tip Dennis
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha do feb 12, 2009 7:08 pm
Heb de 3h40m dvd nu helemaal uitgekeken. en die Krusha lijkt me ook wel een handig hebbedingetje voor aan de waterkant. als de prijs niet TE hoog is (wat ik wel niet vermoed) zal mij die zeker aanschaffen.
Greetz! Jim
Gast Gast
Onderwerp: korda ma feb 16, 2009 7:47 am
idd, het is precies een handig hebbedingetje, ik wil het ook wel
mvg, werner
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 8:04 am
Ik zie er niet echt een voordeel in. Ieder zijn mening ,maar ziet er enkel uit om geld te doen rollen. Mijn voeten of mijn hamer doen net hetzelfde werk en die heb ik altijd bij me Voor mij een overbodig item.
Grtz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 9:07 am
kurt schreef:
Ik zie er niet echt een voordeel in. Ieder zijn mening ,maar ziet er enkel uit om geld te doen rollen. Mijn voeten of mijn hamer doen net hetzelfde werk en die heb ik altijd bij me Voor mij een overbodig item.
Grtz
Volledig mee eens eigenlijk.............
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 2:53 pm
Zegt me niets...dan gebruik ik wel ander apparaten om het werk te klaren.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 3:31 pm
vele zullen het weer kopen omdat er Korda opstaat kweet niet wat het zal kosten, maar denk dat je voor minder geld iets in den aard koopt dat even goed werkt, wel zonder de Korda naam erop!!
bollen in een handdoek leggen, en met een hammer (doet even goed het werk).
bart polyn
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 4:01 pm
Euhm eigenlijk bestaat dat systeem al jaren!!kun je kopen in coffeeshops om je wiet te verkruimelen,juist hetzelfde en waarschijnlijk veeeeeeeeel goedkoper!!!
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 6:12 pm
heb ik ook al eens gehoord van iemand
bart polyn
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 6:56 pm
denswa schreef:
heb ik ook al eens gehoord van iemand
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 7:59 pm
Ik weet niet hoe het er uit ziet, maar ik gebruik mijn "keukenhulpje", zo'n hakker, ideaal om bollen te hakken, tijgernoten, mais...heb dus ook gene nodig.
Grtzzzzzzzzzzz
bart polyn
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 8:15 pm
Zors schreef:
Ik weet niet hoe het er uit ziet, maar ik gebruik mijn "keukenhulpje", zo'n hakker, ideaal om bollen te hakken, tijgernoten, mais...heb dus ook gene nodig.
Grtzzzzzzzzzzz
Tis eigenlijk meer voor als je aan het water zit,dat je dan zonder problemen je boilies,pellets en tijgernoten kan verkruimelen of breken!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 8:37 pm
kun je perfect met dat keukenhulpje van zors ook .....
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 9:15 pm
Ik neem het dan ook altijd mee naar het water...
Grtzzzzzzzzz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 9:30 pm
Ergens gelezen dat die korda krusha uitkomt medio april in de prijsklasse 20-30€ Ik ga ze zelf krushen zonder zoveelste korda tool
bart polyn
Onderwerp: Re: Korda Krusha ma feb 16, 2009 9:44 pm
WABLIEF 20 a 30 euro !!! Den deze koop er zich ook wel iets anders mee
Wim Van Overloop
Aantal berichten : 104 Leeftijd : 46 Woonplaats : Belsele Hobby’s : karpervissen Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 12:02 am
Steek je bollen in een oude bewaarzak en rijd er eens met de auto over.Kost niks,geen moeite en uw bollen zijn ook gekrunsht
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 7:28 am
wim vo schreef:
Steek je bollen in een oude bewaarzak en rijd er eens met de auto over.Kost niks,geen moeite en uw bollen zijn ook gekrunsht
die vind ik super en als ge op je auto een sticker van korda plakt heb je ook een korda krusha he ....
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 9:17 am
wim vo schreef:
ja dit stond in één of ander magazine, was wel goed gevonden van die kerel moet ik zeggen