Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 9:54 am
Jip,............ Dat is inderdaad een geld-smijt-weg toestel. Allemaal gewicht die je moet mee-sleuren als je mobiel wilt zijn,alle kleine onnodige dingen weglaten en het is een verschil in gewicht. greetz...........
Michel Frederix
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 57 Woonplaats : Spalbeek Hobby’s : Vissen Registration date : 23-07-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 10:01 am
Ik heb mij gisteren zo een " keukenhulpje " in de Carrefour gekocht! Je hebt een groot en een klein model,ik heb nog geen 19 euro betaald voor het grote model!!! Het kleine model van Carrefour zelf kost 12 euro!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 11:18 am
Blackwater schreef:
wim vo schreef:
Steek je bollen in een oude bewaarzak en rijd er eens met de auto over.Kost niks,geen moeite en uw bollen zijn ook gekrunsht
die vind ik super en als ge op je auto een sticker van korda plakt heb je ook een korda krusha he ....
Damn, had ik daar maar aan gedacht op sky, den auto stond achter mij, en ik ma kloppen met die hamer elke dag!
Binnenkort een nieuwe service op sky: leg uw bollen 's morgens buiten op de pad in uwe bewaarzak, Andy crost er es over met die zware quad als hij eten komt brengen é voila gecrushte boilie's voor 's avonds!
Jorit Houpline
Aantal berichten : 173 Leeftijd : 40 Woonplaats : kluisbergen (ruien) Hobby’s : vissen, feesies doen,... Registration date : 19-05-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 3:49 pm
wim vo schreef:
Steek je bollen in een oude bewaarzak en rijd er eens met de auto over.Kost niks,geen moeite en uw bollen zijn ook gekrunsht
die vind goed!! 20- 30 euro is idd wel duur voor zo'n ding!! ik breek mijn bollen wel met mijn handen of mijn auto
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha di feb 17, 2009 4:04 pm
... Het is misschien ver gezocht :
Maar ...... met een auto rijdt je door alle smurrie en liggen er veel roet- , mazout- , en rubberresten op de baan en nu ook pekelzout . Dit geef je automatisch voor een deel door aan je gekrushte bollen , en dan maar de beste ingrediënten kopen om geen fouten te maken , maar je gaat alles verzieken met je briliante idee .
Ik weet het niet , maar je zou je goede voer toch best niet zo te grabbel gooien onder die vuile banden en dat wegdek waar ze op worden geplet.
Tenzij je een heel goed gesloten zak zou gebruiken natuurlijk , enkel na het krushen wat voorzichtig met de vervuilde buitenzijde van deze zak , hier hangen nu de gechloreerde koolwaterstoffen en dergelijke tegen , niet zo goed voor het milieu en onze vis-vriend.
Grtz , Sun.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha vr mei 08, 2009 5:45 pm
Ik heb mij vandaag naar de lidl achter zo een hakker geweest ! De kost prijs was iets van een 7 euro ! En dit in edelstaal ! Kan er niet bedrogen mee zijn . Ik zou zeggen tegen de mannen die er graag ene zouden willen : allemaal naar de lidl !!! Als het al niet te laat is ?
Laatst aangepast door waldo op vr mei 08, 2009 5:52 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha za mei 09, 2009 6:08 am
Het wordt alsmaar goedkoper !! Wie doet minder !!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha za mei 09, 2009 8:48 am
hmm, opzoek naar de 1 € winkels. Moet wel lukken daar
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo mei 10, 2009 7:24 pm
Wa is er mis met een mes en een beetje inspanning?
Ge kunt zo voor alles al een machientje gaan kopen. Ik vind het plezant om tijdens mijn visserij iets om handen te hebben. En daarbij hoort ook boilies tussen de vingers in stukken breken (of met een mes als ze wa hard zijn). Daar ga ik nu echt geen machientje voor kopen zene. Weer minder plaats in de rugzak...
Maar tis van Korda hé, dus da gaat waarschijnlijk wel een groot succes worden...
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Korda Krusha di mei 12, 2009 10:29 am
Zaterdag op onze karper opendeurdag wordt de korda krusha voor het eerst verkocht. Co Schijf van Korda komt uitleg geven met tal van andere fabrikanten. Meer info vindt je op www.hengelsportdepoorter.be
grtzz
Kim
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Korda Krusha di mei 12, 2009 4:00 pm
Wat is er mis met de vingers of een mes te gebruiken om boilies te "choppen"? Hebben we geen tijd genoeg aan 't water misschien? Ne mens is al lui genoeg, dus gaan ze natuurlijk nog iets uitvinden waar nog minder inspanningen voor nodig zijn. En het gevolg is ook dat de rugzak weer wa kleiner wordt...
Hou maar in 't oog... Volgende uitvinding is een Korda Rugzak met geintegreerde Krusha-pouch! Bovenop de Rig-pouch, Toilet Roll-pouch, Lead-pouch, Hook-Pouch, Safe Zone leader-pouch, Boilie Needle-pouch, Rig tube-pouch en God-weet-waar-kunt-ge-nog-een-pouch-voor-uitvinden-pouch....
In mijn ogen (en die van anderen ook blijkbaar) is dit weer een gadget waar alleen de visser mee wordt gevangen. Maar ik twijfel er geen seconde aan dat het weer een groot succes zal worden, enkel en alleen weeral voor de naam die op het product staat...
Laatst aangepast door Robby Malfliet op di mei 12, 2009 4:11 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha di mei 12, 2009 4:05 pm
1 a 2 kilo bollen in een handoek draaien, en erop gaan staan (en wat trapelen) en dat kost je enkel nen handoek ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha di mei 12, 2009 4:45 pm
Hoi Robby ,
Ik heb mij die multihakker aangeschaft , omdat ik vroeger mijn boilies met een mes doormidden sneed en af en toe in mijn vingers zat ! Met de multihakker is dit probleem opgelost denk ik .
Mvg waldo
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Korda Krusha di mei 12, 2009 5:05 pm
Awel Waldo, als ge nu met luchtgedroogde (dus hardere) boilies aan de slag zijt dan kan ik wel begrijpen dat ge zo'n machientje kunt gebruiken.
Maar koop het dan ergens in een supermarkt of zoiets hé, zoals gij waarschijnlijk gedaan hebt. Kheb die daar ook al zien staan voor een paar euros.
Maar wa zal da weer kosten met Korda erop... hoogstwaarschijnlijk het drievoudige.
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha di mei 12, 2009 6:17 pm
rijd er eens over met uw banden van u auto. heb ik al gedaan.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Korda Krusha di mei 12, 2009 6:31 pm
Met den auto? Dan schiet er nie veel meer over van uw bollen zeker?
Voor grotere stukken boilies, rij er met de scooter over. Voor kleinere stukken, met de auto. En als ge alleen maar gruis wilt voor in de stick mix gelieve dan efkes langs te rijden bij Volvo Trucks in Oostakker.
Gast Gast
Onderwerp: Krusha zo mei 17, 2009 10:29 am
Die Krusha is beschikbaar bij den Bever.
Je hebt een kleine versie voor 15 euro en een grote versie voor 17 euro. (valt nog mee naar Korda normen)
Heb mij toch die grote meegepakt en al vlug es getest.
Voor kleinere bollen (luchtgedroogde 16 tot 18 MM) werkt het goed, twee maal draaien voor grof paar keer meer en je hebt bijna stof.
Maar als ik er steenharde 24 MM bollen insteek is het zeker niet simpel, voor die haal je beter nog de hamer boven denk ik, moet wel zeggen dat deze wel extreem hard zijn.
Voor al de rest gelijk tijgernoten en gewone bollen van gelijk welk formaat enz is het zeker een goed apparaat.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo aug 23, 2009 8:56 am
hier is hem ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo aug 23, 2009 9:05 am
boillies met uw handen crushen ok,maar al eens geprobeerd met tijgernoten en pellets denk dat dit niet echt gaat lukken hoor en dit lukt wel met de crusha.heb hem zelf al een paar maanden in mijn bezit en moet zeggen al zeer goed van pas gekomen hoor. greets fastietje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo aug 23, 2009 10:13 am
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo aug 23, 2009 10:42 am
Heb vernomen dat de mannen van Korda het idee uit Nederland hebben.
De zogenaamde wietverkruimelaar (heeft waarschijnlijk andere naam, maar die weet ik niet)
Maar ik heb hem ook, werkt toch perfect. En inderdaad de pellets en (tijger)noten kun je zo perfect vermalen.
Met vriendelijke groet,
Tim Lomans
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo aug 23, 2009 11:04 am
is idd in het concept van de wietverkruimelaar (alleen wat groter) ook een handig ding trouwens die wietverkruimelaar
maar of dat nu uit nederland komt of timboektoe maakt niet veel uit he ...
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo aug 23, 2009 5:32 pm
ik moet zeggen heb er in het begin wat mee gelachen ,maar na een sessie die ik eens met den Denswa heb gedaan,vind ik het toch een handig ding!!Ga het me ook aanschaffen!!zeer handig om kleine hoeveelheden te maken in een stick mix!! grtzzzzzzzzzz
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha zo aug 23, 2009 7:18 pm
idd is een handig ding. ik gebruik het meestal om tijgernoten te krushen.
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Korda Krusha do nov 12, 2009 12:51 pm
vind dit een superuitvinding, bij mij hoort het ondertss tot de standaarduitrusting, never leav home without it