Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Korda Sinkers wo feb 11, 2009 8:49 am
De gratis DVD van Korda bekeken en het kleinste item vond ik verreweg het interessantste: de Sinkers. Een soort rubber stopper icm tungsten voor op je rig. Dit ipv putty of een loodhagel die er wel eens af wilt vallen. Begin maart zal het leverbaar zijn. Ik kan niet wachten!!!! Zal nog even uitleggen waarom ik zo enthousiast ben, ik ben namelijk paranoid wat betreft lijncamouflage en alles wat dit kan voorkomen koester ik...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Sinkers wo feb 11, 2009 9:14 am
Dennis als jij er enthousiast over bent, zal het wel intresant zijn ben benieuwd (want lijn camou is voor mij ook zeer belangrijk) ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Sinkers wo feb 11, 2009 12:56 pm
komt dit pas in maart in de winkel? dacht dat ze zeiden dat dit reeds beschikbaar was... idd heel intressant bij mijn volgende bezoek aan de hengelsportwinkel schaf ik me da ook aan
grtz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Korda Sinkers wo feb 11, 2009 2:58 pm
inderdaad ziet er echt goed uit!!je kan het zoals een rubberen stoppertje op je ondelijn schuiven!!
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: Korda Sinkers wo feb 11, 2009 6:07 pm
zijn die nieuwe gratis dvd's dan al in de winkels ?? dacht dat deze pas voor ergens in april gingen zijn
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Korda Sinkers wo feb 11, 2009 6:10 pm
Kim van hengelsport de poorter in Gent had me gebeld dat ze vanaf dinsdag te verkrijgen waren!!!Ben er dan dinsdag achter gereden en kmoe zeggen echt ne leuke dvd met 3,30 uur speeltijd!!! grtzzzz bart
Gast Gast
Onderwerp: Zwolle wo feb 11, 2009 6:13 pm
Dat dvd'tje is het eerste wat je kreeg als je in Zwolle binnenkwam.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Sinkers do feb 12, 2009 9:39 am
juist jah, moet ik allemaal nog eens bekijken, die dvd-tjes.
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Korda Sinkers do feb 12, 2009 1:13 pm
zo te horen is dit inderdaad goed spul ben benieuwd.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Korda Sinkers do feb 12, 2009 2:11 pm
In matton en meulenaere is de dvd nog niet te verkrijgen.
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 2:41 pm
zijn die sinkers momenteel al ergens verkrijgbaar?
greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 4:44 pm
nope nt dak weet, zou pas voor halfapril zijn...
grtz
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 5:28 pm
Ik ben komend weekend in de Uk, zal het Danny vragen.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 5:52 pm
Maar jongens toch.. We trekken al jaren ons plan met putty en loodhageltjes, met groot succes zelf! Gaat deze her-"uitvinding" onze hele visserij veranderen denkt ge? Not at all!
Weer zo'n product waar de fabricanten mee hopen de vissers te vangen, en nie de vissen zelf. Het zal wel helpen hoor, daar nie van, maar is er echt nood voor dit product? Ik vind persoonlijk van nie.
Maar ja, de firmanaam zegt alles hé: Korda "Developments" (ontwikkelingen op een bestaand product).
Uitvinders zouden zichzelf: Korda "Inventions" (uitvindingen) noemen.
Verder heb ik geen commentaar op Korda om efkes duidelijk te zijn!
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 6:02 pm
david_deman schreef:
Part 2 werd zowat naar je hoofd gezwierd in Zwolle, en afgelopen weekend lagen zowel Part 1 als 2 in den Bever (Willebroek). Uiteraard waren deze gratis schijfjes snel de deur uit.
Grtz
Ivan
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 6:04 pm
Ivan De Ridder schreef:
david_deman schreef:
Part 2 werd zowat naar je hoofd gezwierd in Zwolle, en afgelopen weekend lagen zowel Part 1 als 2 in den Bever (Willebroek).
In zwolle kon ik niet aanwezig zijn. Maar ik in Matton zal die wel allicht te vinden zijn, kmoet toch nog eens langsgaan
de pauw david
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 6:21 pm
Stilstaan is achteruitgaan robby, die sinkers zullen zeker niet meer vis opleveren dan putty en loodhagel.Maar er zal beslist niet zoveel prutswerk nodig zijn en zal mooier afgewerkt zijn dan putty of loodhagel. Ik doe dit nu ook met loodhagel (langwerpige platte vorm ) maar als deze op de mark komen dan zullen het beslist deze sinkers worden. Ik hoop alleen dat ze betaalbaar zijn
greetz
david,
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 6:37 pm
de pauw david schreef:
Ik hoop alleen dat ze betaalbaar zijn
David da bedoel ik nu net met de vissers vangen, en niet de vissen...
Waarom zou ik God weet hoeveel euros uitgeven aan een gadget, als ik evenveel resultaat heb met een oud maar goedkoop product?
Ach ja, elk zijn goesting hé. Maar ik geef eerlijk toe dat ik elke hard verdiende euro goe kan gebruiken voor iets anders dan voor deze luxe uitvoering van putty of de loodhagel.
de pauw david
Onderwerp: Re: Korda Sinkers ma maa 02, 2009 6:46 pm
Robby Malfliet schreef:
de pauw david schreef:
Ik hoop alleen dat ze betaalbaar zijn
David da bedoel ik nu net met de vissers vangen, en niet de vissen...
Waarom zou ik God weet hoeveel euros uitgeven aan een gadget, als ik evenveel resultaat heb met een oud maar goedkoop product?
ja ik weet het van dat geld robby en daar hebt ge een goed punt maar als ge nu moogt kiezen tussen putty, loodhagel of die nieuwe sinkers zonder dat ge naar geld hoeft te kijken dan kiest ge toch voor die sinkers of niet ? Ik in alle geval wel
see ya
david,
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Korda Sinkers di maa 03, 2009 4:52 pm
Ik persoonlijk zou het onnodig vinden om te veranderen. Ik kijk naar mijn centen.
Maar elk zijn goesting hé.
bart polyn
Onderwerp: Re: Korda Sinkers wo maa 04, 2009 8:45 pm
Volgens mij gaan die sinkers nu ook niet de wereld kosten hé en als het gebruiksgemak een pak hoger wordt,ga ik ze zeker en vast ook gebruiken!!grtzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Korda Sinkers wo maa 04, 2009 9:14 pm
Gebruiksgemak een pak hoger?
Wa is er moeilijk aan een beetje putty op de onderlijn rollen?
Er zijn toch luie mensen op deze aardkloot ja...
bart polyn
Onderwerp: Re: Korda Sinkers do maa 05, 2009 7:20 am
Blijft die putty altijd perfect zitten bij u?Ik moet zeggen in de meeste gavallen bij mij ook,maar soms heb ik toch dat die wat lost en eerlijk gezegt vind ik die putty toch ook niet zo goedkoop hoor.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Korda Sinkers do maa 05, 2009 6:42 pm
bart polyn schreef:
Blijft die putty altijd perfect zitten bij u?Ik moet zeggen in de meeste gavallen bij mij ook,maar soms heb ik toch dat die wat lost en eerlijk gezegt vind ik die putty toch ook niet zo goedkoop hoor.
Ik gebruik altijd putty op mijn onderlijn. En da blijft altijd goe zitten. En mijn huidig potje heb ik al meer dan 5 jaar denk ik, en tis nog lang nie leeg. Dus ik denk dat het prijsgewijs helemaal nie te kloppen is. Een potje per 5 jaar...
En er zijn verschillende soorten putty hé. Ge hebt er met een korrelige structuur, zoals die van Nash bevoorbeeld, en dan ook nog een heel elastische versie, zoals bij Kryston het geval is. De 2 mengen is helemaal geen slecht idee heb ik zelf ondervonden...
Ik moet dus eerlijkheidshalve toegeven dat mijn potje putty eigelijk de inhoud van 2 potjes bevat. Half Nash, half Kryston. Maar da zorgt wel voor een heel klevend resultaat!
david deman
Onderwerp: Re: Korda Sinkers do maa 05, 2009 7:26 pm
Robby Malfliet schreef:
bart polyn schreef:
Ik gebruik altijd putty op mijn onderlijn. En da blijft altijd goe zitten. En mijn huidig potje heb ik al meer dan 5 jaar denk ik, en tis nog lang nie leeg. Dus ik denk dat het prijsgewijs helemaal nie te kloppen is. Een potje per 5 jaar...
En er zijn verschillende soorten putty hé. Ge hebt er met een korrelige structuur, zoals die van Nash bevoorbeeld, en dan ook nog een heel elastische versie, zoals bij Kryston het geval is. De 2 mengen is helemaal geen slecht idee heb ik zelf ondervonden...
Ik moet dus eerlijkheidshalve toegeven dat mijn potje putty eigelijk de inhoud van 2 potjes bevat. Half Nash, half Kryston. Maar da zorgt wel voor een heel klevend resultaat!
amai 5 jaar hoe doe jij da zeg. Ik doe daar echt nie zo lang mee. Ik doe wel serieuze klompen op tube...