Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Korda Adrena-Line

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Korda Adrena-Line Empty
BerichtOnderwerp: Korda Adrena-Line   Korda Adrena-Line Icon_minitimema mei 18, 2009 5:42 pm

Ik ben nu nie bepaald een Korda-fanaat, maar als ik met een bepaald product mijn voordeel kan halen, dan wil ik mijn kortzichtigheid wel ies opzij zetten... Cool

Ik heb op 't gebied van casting al veel goede zaken gehoord over deze hoofdlijn van Korda, maar heeft er hier ook al ies iemand echt mee gevist voor een tijdje?

Ik heb gehoord dat ondanks het feit dat dit een nylon lijn is, ze maar heel moeilijk te zinken is.
En als ge ze beneden krijgt zou ze na een tijdje terug de neiging krijgen om te gaan zweven. En aangezien ik graag met (vrij) slappe lijnen vis is da wel nie interessant.

Weet er iemand iets meer over? Heb volgende week op La Horre een echte casting lijn nodig, en da is Adrena-Line echt wel, maar ik wil daar natuurlijk nie vanalle andere ongemakken bij hebben hé.

En ja ik weet dat een beetje Dreftwater helpt om het zinkvermogen te vergroten by the way. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

Korda Adrena-Line Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda Adrena-Line   Korda Adrena-Line Icon_minitimedi mei 19, 2009 6:07 am

Ik heb er een tijdje mee gevist. Van dat slecht zinken heb ik niet veel ondervonden, hetgeen ik zag lag wel mooi slap op de grond.
Maar van het geheugen was ik ni content. Een beetje den draad over stressen, en hij kinkt al voor zot.
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

Korda Adrena-Line Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda Adrena-Line   Korda Adrena-Line Icon_minitimedi mei 19, 2009 7:18 am

Robby,
Voor verre worpen is het dé lijn bij uitstek. Omdat de lijn zo soepel is heeft het echter wel redelijk wat rek en zinkt idd niet echt heel goed. Tja, het is zoeken naar een compromis: een lijn die zinkt werpt niet ver en andersom....
Wat dat betreft zou je Ultima Power Carp in de dunnere versie kunnen proberen, zinkt zeer goed af en valt nog vrij goed te werpen. Plus heeft een weinig rek dus op afstanden nog een goede registratie.
Gesponsorde inhoud

Korda Adrena-Line Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda Adrena-Line   Korda Adrena-Line Icon_minitime

Korda Adrena-Line
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» korda adrena-line 15lb
» X line