Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Korda Sinkers

Ga naar beneden 
+5
david deman
de pauw david
jos
bart polyn
Dennis de Wilde
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Korda Sinkers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:30 pm

In feite 2.5 jaar hé David, want het zijn 2 potjes samen in 1 potje gedaan.

Tja en die brokken op 't uiteinde van tube doen het verbruik wel omhoog schieten hé. Ik doe da persoonlijk nie.
Anchor rig tube en flying backleads bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:33 pm

Robby Malfliet schreef:
In feite 2.5 jaar hé David, want het zijn 2 potjes samen in 1 potje gedaan.

Tja en die brokken op 't uiteinde van tube doen het verbruik wel omhoog schieten hé. Ik doe da persoonlijk nie.
Anchor rig tube en flying backleads bij mij.

ja idd. Anchor vind ik wat lomp en stug overkomen, kan er nie aan doen, maar gebruik graag die soepele korda. Dat is persoonlijk allemaal hé. Wink
http://www.theboiliefactory.be
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:35 pm

Die Anchor tube al eens proberen warm wrijven tussen de vingers, of boven de stoom van uw keteltje gehouden David?
Ineens veel soepeler dan. De tube lijkt hem dan ineens te "ontlaten", als ge begrijpt wat ik bedoel. Wink
david deman

david deman

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:36 pm

Robby Malfliet schreef:
Die Anchor tube al eens proberen warm wrijven tussen de vingers, of boven de stoom van uw keteltje gehouden David?
Ineens veel soepeler dan. De tube lijkt hem dan ineens te "ontlaten", als ge begrijpt wat ik bedoel. Wink

Ah nog niet gedaan ! Kijk kheb een pakje liggen, direct eens doen se. Dus stomen en da is soepel ? En dan nog erdoor te rijgen zonder tubethreader ?
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:37 pm

david_deman schreef:
Robby Malfliet schreef:

Ah nog niet gedaan ! Kijk kheb een pakje liggen, direct eens doen se. Dus stomen en da is soepel ? En dan nog erdoor te rijgen zonder tubethreader ?

Eerst draad erdoor rijgen, en dan boven de stoom houden. Maar nie te dicht ertegen hé.
david deman

david deman

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:39 pm

oké kga da eens doen, thx voor de tips.
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2009 5:48 pm

Zoals beloofd Danny gevraagd wanneer verkrijgbaar: Het is iets uitgesteld maar half april zijn de sinkers beschikbaar.
Hij had ze vantweekend ook niet bij..
david deman

david deman

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2009 6:21 pm

Ik heb korda 2 gisteren gezien, maar ik kwam nergens sinkers tegen Laughing
Waar tonen ze dat in de dvd, kheb erover gekeken blijkbaar. De krusha ziet er een handig tool uit, maar ik ga het nooit kopen.
Ik ben vooral verlekkerd op die trakker tenten. Echt prachtige tenten, maar de prijs ...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2009 6:49 pm

Citaat :
Echt prachtige tenten, maar de prijs ...

de prijs scratch scratch
ik weet niet of dat zoveel uitmaakt, bvb ge koopt een tent van €200 en gebruikt ze 2 kaar en is versleten (goed voor de vuilbak) of ge koopt een tent van €500 en gebruikt ze tussen de 6 a 8 jaar
welke is dan de beste investering????

denk daar is over na ......
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2009 6:54 pm

Inderdaad Tommy.
Mijn Trakker Armo is zijn geld dubbel en dik waard!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2009 7:02 pm

Ik persoonlijk vind dat je moet kijken hoeveel uren of nachten je op een jaar vist !
Als je 200 nachten op een jaar vist , dan zou ik een Trakker of ene van aqua kopen .
Maar als je zoals ik een gezin hebt en maar af en toe een nachtje doet ( ongeveer een 40talper jaar ) , dan is een tent van 200 , 300 euro ook goed !

Mvg waldo
de pauw david

de pauw david

Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema maa 09, 2009 7:14 pm

dutchdennis schreef:
Zoals beloofd Danny gevraagd wanneer verkrijgbaar: Het is iets uitgesteld maar half april zijn de sinkers beschikbaar.
Hij had ze vantweekend ook niet bij..

bedankt dennis voor de info Wink
http://www.dreambaits.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 10, 2009 9:34 am

Hi,

waldo schreef:
Ik persoonlijk vind dat je moet kijken hoeveel uren of nachten je op een jaar vist !
Als je 200 nachten op een jaar vist , dan zou ik een Trakker of ene van aqua kopen .
Maar als je zoals ik een gezin hebt en maar af en toe een nachtje doet ( ongeveer een 40talper jaar ) , dan is een tent van 200 , 300 euro ook goed !

Mvg waldo

Amen to that

Cheers,
Cool Cool Cool
Michel
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 10, 2009 1:58 pm

kga hier geen worden meer aan vuil maken scratch scratch
maar kgeef gewoon mijn gedacht en mijn kennis van zaken .....
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 14, 2009 7:01 am

dacht ook dat het hier niet om tenten gaat?!?!?
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 14, 2009 9:03 pm

Ik vond de dvd weer heerlijk om te kijken echter eerlijk gezegd die sinkers het minst interessant.
Druppeltje 2 seconde lijm op de (onder)lijn en wat putty in de kleur van de bodem eromheen, wat wil je nog meer.
Bij het "loopen" van je leadcore gooi je de stukjes leadcore dit keer niet weg maar kun je mooi, na een druppeltje 2 seconde lijm, om je leader , tube of lijn wikkelen. Met een permanent marker stift in de bodemkleur maken en je bent weer goed bezig. Razz
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2009 8:26 am

robby schreef:
Ik vond de dvd weer heerlijk om te kijken echter eerlijk gezegd die sinkers het minst interessant.
Druppeltje 2 seconde lijm op de (onder)lijn en wat putty in de kleur van de bodem eromheen, wat wil je nog meer.
Bij het "loopen" van je leadcore gooi je de stukjes leadcore dit keer niet weg maar kun je mooi, na een druppeltje 2 seconde lijm, om je leader , tube of lijn wikkelen. Met een permanent marker stift in de bodemkleur maken en je bent weer goed bezig. Razz

Dat lijkt een goede oplossingen, echter wat denk je van de geur en smaak van de secondelijm en de marker No
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 15, 2009 9:52 am

dutchdennis schreef:
robby schreef:

Dat lijkt een goede oplossingen, echter wat denk je van de geur en smaak van de secondelijm en de marker No

Wie zegt er dat een stukje tube of rubber geen bepaalde geur afscheidt?
Ok ja, secondelijm ruikt wa intenser voor ons, maar is da ook zo voor de vis? Wie zal 't zeggen...
Ik heb vroeger genoeg vis gevangen met de in de tijd heel bekende Maruta Kinryu haak met bledje (ruim 10 jaar geleden). En voor alle zekerheid liet ik op de haaknoop altijd een druppeltje secondelijm vallen om het doorslippen van de knoop tegen te gaan. De karpers hebben daar nooit een probleem mee gehad. In mijn ogen maakt de reuk van secondelijm geen reet uit voor de vis. Maar da's mijn persoonlijke mening natuurlijk hé.

Ik blijf het zeggen, zulke producten helpen wel, maar zijn ontworpen om eerder de visser te vangen, en niet de vis zelf.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 3:21 pm

Robby dit product is eigelijk niet echt om vissers te vangen.
Diegene die nu nog altijd zonder kneedbaar lood een rig ingooit is ni zo super bezig,
en er zullen er wel zijn die da ni doen en ook goe vange ma kmoeter ni van wete.
Kvind dage dan eve goe me beschimmelde bollen kunt visse.
Maar als uw gemak erop verbetert, waarom ook ni?
En ik ben ook eerder geneigd om met kneedbaarlood te blijven vissen,
omdat ik de hoeveelheid kan dosseren zoals ik wil.

Maar dit lijkt mij wel een handig product.

grtzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 4:25 pm

Ik gebruik zelf ook altijd kneedbaar lood. Uit vertrouwen.

En iemand die geen kneedbaar lood gebruikt is nie super bezig?
Mijn engelse maat gebruikt da dus NOOIT hé. En die gebruikt enkel soepele gevlochten onderlijnen. Niet zinkende of neutrale onderlijnen dus. Das nog ene van den oude stempel, en gebruikt dus geen gecoate brol (in zijn ogen), of hulpmiddelen om zijn ondelijn te doen zinken.
En ik kan u eerlijk zeggen, die heeft al meer dan 1 keer mijn broek grandioos uitgevist zene!

Op 't einde van de dag hé, als de vis volop aast, maakt het volgens mij geen reet uit met wat voor een onderlijn ge vist, of hoe uitgekient uw presentatie wel is. Dan vangt ge ze, punt.

Maar...

Op de dagen dat ze heel voorzichtig azen, zouden deze hulpmiddeltjes wel eens het verschil kunnen maken.
Bij mij gaat het er gewoon om dat deze "uitvinding" van Korda overbodig is in mijn ogen.
We doen het al jaren met groot succes met loodhagel of kneedbaar lood.
Maar Korda breng nu deze sinkers uit, waar ze meer dan waarschijnlijk weer (te) veel geld voor gaan vragen voor wat het maar is.

Ik doe al jaren mijn ding met putty, en zal da blijven doen.
Wie toch zijn geld kwijt wil doet maar iets anders.

Elk zijn ding hé... Wink
jean-claude francois

jean-claude francois

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 44
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 01-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema mei 11, 2009 7:39 pm

is dit al te verkrijgen in de winkels ?
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitimema mei 11, 2009 7:47 pm

Nog nergens tegengekomen......................
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Korda Sinkers   Korda Sinkers - Pagina 2 Icon_minitime

Korda Sinkers
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Korda DVD
» How to get sponsored by Korda...