Onderwerp: NEW voor 2008 van Korda vr jun 20, 2008 10:43 am
Over de nieuwe haken is al een topic, dus even dit handig ding!! Drop Zone Marker Stems
Denk dat Co Korda hier wel meer over kan vertellen (waarvoor je heb moet gebruiken).
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda vr jun 20, 2008 2:11 pm
Ik ben is op de site van Korda gaan kijken en ik vind het niet terug op hun site zou er iemand hier wat uitleg over kunnen geven. Hoe waar en waarom?
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda vr jun 20, 2008 9:48 pm
Even de uitleg (sorry dat het int engels is). Korda Drop Zone Marker Stems have been designed to keep the bead and swivel off the bottom to enable accurate and trouble free plumbing in weedy conditions.
· Rigid Super Stong Stem
· Unique ring swivel with super large free flow ring permanently fixed to float
· Durable highly buoyant foam section
· Long Range Trouble Free Casting
Korda have filled what they believe to be a gap in the market with the release of the Marker stem. This stiff stem has a buoyant end with a specially made large eye ring swivel that helps a marker float to rise smoothly, even over heavy weed.
The stem system is very easy to use and can be cast long distances, especially when used in conjunction with Korda's Drop Zone Marker Floats.
The bottom section of the Stem includes a Korda Kwik Clip to which a marker lead can be attached.
Gast Gast
Onderwerp: drop zone stems za jun 21, 2008 8:42 am
dit is een verbetere versie van de fox hij is uit een gegoten staaf plastic met een groot drijf vermogen op de top aan de top zit een wartel ring de ring is een centimeter groot waar door de markerfloat of wel de lijn veel ruimte heeft om te gleiden deze drop zone gooi je niet uit elkaar het is echt een aanrader als je een makerfloat gebruikt
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda zo jun 22, 2008 6:38 pm
ziet er goed uit!!! Moet maar eens snel proberen, de Fox houden het bij mij idd niet lang uit...
Jurgen Perdaen
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 50 Woonplaats : Temse Hobby’s : Karpevissen, what els Registration date : 29-05-08
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda zo jun 22, 2008 7:59 pm
Ja die prutsen van fox treken op niets!!! die van korda hier zien er veel beter uit en sterker
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda za aug 30, 2008 10:39 pm
zijn er die dit al ergens id winkel hebben zien liggen?? heb da langs ier nog niet zien liggen anders had ik het al gekocht!!
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda zo aug 31, 2008 9:28 am
Ja makker ik heb ze ook nog niet zien liggen in de shop
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda zo aug 31, 2008 9:39 am
maat van me is naar de poorter geweest daar liggen ze voor 14.95!
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda zo aug 31, 2008 9:49 am
Thx voor de tip
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda zo aug 31, 2008 10:17 am
anders moeten Co en Gerard er maar meebrengen naar de rig teach in! voor een appel en een ei mocht ik ze elders zien zal ik het hier laten weten! natuurlijk is mijn streek niet u streek hé...
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda zo aug 31, 2008 10:19 am
Nee idd, maar had ook al gedacht aan Co
Gast Gast
Onderwerp: Re: NEW voor 2008 van Korda za sep 13, 2008 3:51 pm
liggen dus toch niet bij poorter, zijn enkel de pijldobbers!! iemand die ze wel al ergens heeft zien liggen???