Onderwerp: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 11:36 am
wie heeft hem? wie heeft hem al gezien? staan wel enkele nutige tips in ....
michel huygens
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 49 Woonplaats : aarschot Hobby’s : fitness,muziek en karperen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 12:43 pm
ik heb hem sinds verleden week.Heb hem meegebracht va de carp-tackle shop.iss idd een leuke dvd en heb zeer veel zin gekregen om te gaan vissen maar heb jammer genoeg geen tijd om te gaan vissen.
greets michel
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 1:19 pm
even iets kleins zeggen ivm particels in pva (zie tip van Ali Hamidi) geweldige tip, en zeker de moeite (het werk perfect want heb het al uitgeprobeert ... )
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 3:03 pm
Idd ivm die particles in pva met zout, zeer eenvoudig en toch heeft het een tijd geduurd voor er iemand mee naar buiten kwam. Vind die dvd's toch telkens de moeite om gratis te zijn. Dat de merken hun return dubbel en dik terug zien is iets anders, commerce he.
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 5:25 pm
Citaat :
Dat de merken hun return dubbel en dik terug zien is iets anders, commerce he.
leuk kijk plezier, en tis gratis (dat er dan wa reclam gemaakt word is normaal he) op tv is ook om de 10min een reclame blok waar ik geen kloten aan heb (tijdens ne film) ...
joris peelman
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 5:57 pm
Ik heb die dvd nog niet gezien, maar ge hebt mij wel curieus gemaakt over die tip...
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 6:03 pm
is echt geweldig makker, ge pakt een klein plastic potje (vierkant) en doe daar wat water in, dan 2 soeplepels zoud in da water, en dan voeg je je particels toe niet te veel!! nu zijn die particels pva friendly (door dat zout) smelt de pva niet, wel in zoet water (waar ge vist dus) khoop dak het goe heb uitgelegd ....
ferm tip voor de particel visser (het werkt echt heel goe ... )
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 6:06 pm
Blackwater schreef:
is echt geweldig makker, ge pakt een klein plastic potje (vierkant) en doe daar wat water in, dan 2 soeplepels zoud in da water, en dan voeg je je particels toe niet te veel!! nu zijn die particels pva friendly (door dat zout) smelt de pva niet, wel in zoet water (waar ge vist dus) khoop dak het goe heb uitgelegd ....
ferm tip voor de particel visser (het werkt echt heel goe ... )
misschien een domme vraag ma waarom moet er water in da pva zakje?Waarom nie enkel particles?Heb de dvd nog nie gezien,daarmee dak nie weet waarover et just gaat..
Grtn
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 6:27 pm
kijk naar de dvd, dan word het wel duidelijk!!!
particels zijn toch nat he?? en drogen is moeilijk, dus door een paar handjes particels in water met zout te doen .... pfff kijk er naar ik ben overtuigd dat het perfect werkt!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 6:45 pm
vind eigenlijk de derde een beetje langdraadig en beetje veel hetzelfde dan de vorige twee , die van nash vind ik wel goed voor ook een gratis dvd te zijn greets fastietje
joris peelman
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 6:52 pm
Dus ge laat ongeweekte partikels in een zout oplossing weken? Handig, gedaan met partikels drogen op mijn kook vuurken.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 7:02 pm
Idd. Dat is echt wel ne goede tip ik vond het best wel een intresant DVDke. Zeker prijs kwaliteit. Die van nash vond ik persoonlijk dan weer iets minder. Daar gingen ze er nogal rap over vond ik. Tegenover bij de film van korda werd alles netjes uitgelgd.
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 7:05 pm
Citaat :
misschien een domme vraag ma waarom moet er water in da pva zakje?Waarom nie enkel particles?Heb de dvd nog nie gezien,daarmee dak nie weet waarover et just gaat.. Grtn
Er moet geen water in je pva zakje:
Het gaat er om dat pva enkel oplost in gewoon water en niet in zout water. Als je gewoon wat zout bij je particles doet, zijn er altijd particles die geen zout rond zich hebben en zal je pva altijd oplossen. Dus bakje water nemen, vb twee lepels zout erbij en eens roeren zodat het zout overal vermengd is. Leg daar een beetje particles in die je in een zakje wil doen en neem ze er terug uit. Door het zoutwater rond de particles lost je pva niet op terwijl het toch nat is. Eenmaal ingegooit in zoetwater lost het direct op. (vorige twee posts niet gezien bij plaatsen)
Laatst aangepast door Blackwater op ma maa 01, 2010 7:51 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : reeds verduidelijkt in vorige posts)
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 7:54 pm
ferme bevaling, maar zoals Antonie het uitlegt is het ... merci makker en het gaat hier nu over de Vol 3 van Korda en niet over diene van N..h ... (de titel zegt het al)
Antonie De Naeghel
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 8:06 pm
Blackwater schreef:
ferme bevaling
K weet t, sjaah
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 8:33 pm
Leuke tip , moet nog dvd-tje krijgen en bekijken .... Greetz
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 9:06 pm
Ik vindt die mannen hun enthousiasme schitterend, de pret straalt er vanaf. Ook de locatie vindt ik wel super. Gigantica is wel een knap water met knappe vis. Vroeg of laat ga ik er toch eens uitpakken.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda ma maa 01, 2010 9:12 pm
Mooi gefilmd, maar da's altijd al geweest met eender welke video/dvd die Korda ooit gemaakt heeft.
Maar ergens spreekt Danny zichzelf wel tegen.
Hij zegt op een moment dat ge de wartel ALTIJD in de loodclip moet "klikken" om de rig 100% veilig te laten werken, maar zelf gebruikt hij een quick link die makkelijk los komt in zijn loodclip, waardoor het lood en clip (al dan niet met tube) gewoon over de lijn gaat schuiven. Dus het lood kan nie los komen bij de beet, wat in mijn ogen toch de veiligste manier is als het wel los moest komen.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op di maa 02, 2010 6:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda di maa 02, 2010 9:55 am
beire schreef:
Ook de locatie vindt ik wel super. Gigantica is wel een knap water met knappe vis. Vroeg of laat ga ik er toch eens uitpakken.
mss gaan we komende winter (In December) met enkele gasten, als ik het gefixed krijg (winter break offers) dus we will see ... tis een pracht water, met enorm sjieke vissen
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda di maa 02, 2010 4:33 pm
Blackwater schreef:
kijk naar de dvd, dan word het wel duidelijk!!!
particels zijn toch nat he?? en drogen is moeilijk, dus door een paar handjes particels in water met zout te doen .... pfff kijk er naar ik ben overtuigd dat het perfect werkt!!!
zat met pellets in mijne kop..daarmee de verwarring.
begrijp et nu wel! grt
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda wo maa 03, 2010 8:09 pm
hey mannen , ik vond die dvd echt goed. Staan een paar heel goeie tips op.Zoals die van da zout en da werkt ook nog. De dvd van nash is echt een pak minder.
mvg Stefan
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda di maa 30, 2010 10:33 pm
Hi,
'k Heb 'm vandaag gehaald en voor 3/4 bekeken;
Tips ivm wiervissen waren best wel nuttig, maar de prijs voor de beste tip komt voor mij ook van die zeevisser over dat zout en die partikels, al is dat truukje om te soppen met je klakkebuis ook iets wat ik nog niet wist. Ne mens leert altijd bij.
En ja, nu komt Aqua/Trakker eindelijk met een tent af die tenminste groot genoeg is dat je er je kont kan keren.
Enige minpunt is dat testosteron-gebrul van de Fairbrass elke keer als hij een vis over het net trekt; Ik zou hem allang willen zien zwemmen voor zoveel lawaai, dat kan hij misschien wat afkoelen in zijn Gigantica. Knap water, overigens; Daar wil ik m'n haken ook wel es nat maken.
Cheers,
Michel
Gregory Depoutre
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda wo maa 31, 2010 3:38 pm
.
Enige minpunt is dat testosteron-gebrul van de Fairbrass elke keer als hij een vis over het net trekt;
Hahaha idd das waar..viel op dat ie bij deze dvd een nieuw woordje heeft nl "wicked" ---> machtig !! goh iedre keer ie schept... COMOOOOOOONNNNN !!!! hahahaha Danny SMILE noemen we hem...bekijk al zijn fotos en poses eens hahahaha idd WICKED !!
ma toch,idd sjieke visn !!
Gast Gast
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda do apr 01, 2010 12:33 am
Hi,
Yep, Kleen, was mij ook opgevallen (en persoonlijk vond ik "pukka !" leuker) maar eigenlijk betekent "wicked" iets anders dan "machtig":
Ik denk dat hij het in de derde betekenis bedoelt, zo ongeveer zoals wij al lachend zeggen: "gij slecht karakter !"
In alle geval kan je achtereen aan 't water meteen horen wie die DVDgezien en gehoord heeft: Sommigen zullen daar allicht ook wel "WICKED" staan roepen . . .
Cheers,
Michel
Tip: u kunt via het zoekveld rechts-boven direct een nieuwe vertaling doen
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: free dvd vol 3 Korda do apr 01, 2010 6:49 pm
net ook dat zout/PVA tipje gekeken. handige info, weer een leuke dvd erbij :-)