Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za jul 25, 2009 1:13 pm
ik vertrek straks naar nederland tot maandag ga eens proberen op den braakman. exos ke hier ook nog wa schilder werk hoeveel vraag je per uur?
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za jul 25, 2009 3:00 pm
carphunter schreef:
ik vertrek straks naar nederland tot maandag ga eens proberen op den braakman. exos ke hier ook nog wa schilder werk hoeveel vraag je per uur?
succes angelo, kzal proberen eens goeiedag te komen zeggen aant water dit weekend.
Wim Van Overloop
Aantal berichten : 104 Leeftijd : 46 Woonplaats : Belsele Hobby’s : karpervissen Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za jul 25, 2009 11:33 pm
Dinsdag vertrek ik terug voor een weekje maas .Hunker terug naar de waterkant en hopelijk kan ik men verlof afsluiten met enkele bonusvissen.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo jul 26, 2009 8:03 am
Angelo maatje da gaat u wa kosten ze????????? Maar we kunnen wel iets regelen............. greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma jul 27, 2009 3:01 pm
Ben nog maar net terug van Engeland, maar heb den auto al terug herladen voor een paar extra dagen hier in de buurt.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma jul 27, 2009 3:06 pm
morge voor paar dagen naar hombeek.
grts
jakke
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma jul 27, 2009 3:26 pm
Ik ga dit weekend naar Frankijk, en dan zondag avond terug, maandag nacht weer terug naar Frankrijk tot zaterdag. En dan weekje rust, en dan nog een week Frankrijk.
Druk de komende weken dus!
Met vriendelijke groet,
Tim
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma jul 27, 2009 10:57 pm
Woensdag vertrek ik samen met de Zors voor twee nachtjes vissen en dan nog wel samen met de vrouwkes. Voor de Zors heel normaal dat zijn wederhelft meegaat, voor de mijne eerder een uitzondering. Zie het al zitten. Grtz.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 28, 2009 2:38 am
Jip gasten,........... Ik sta klaar om te vertrekken, ben benieuwd wat het zal geven. Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 28, 2009 6:28 am
succes jullie allemaal gasten, vang ze he ...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di jul 28, 2009 8:06 pm
Piere schreef:
Woensdag vertrek ik samen met de Zors voor twee nachtjes vissen en dan nog wel samen met de vrouwkes. Voor de Zors heel normaal dat zijn wederhelft meegaat, voor de mijne eerder een uitzondering. Zie het al zitten. Grtz.
Ik zie het al zitten makker....de voorgevoerde ballen gaan hun werk wel doen, wij moeten ze er maar uit sleuren hé...
Grtzzzzzzzzzzzzzz
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 29, 2009 7:18 pm
jo de manne,
Ik vertrek nu vrijdag tot en met volgende zondag naar Frankrijk, mocht het daar niet lopen ga ik dan de Maas doen. We zien wel wat het word. Allemaal een goeie vangst. grtz Patje
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo jul 29, 2009 8:17 pm
Succes he gasten...
Ik ben vandaag weer een stekje gaan onderhouden. Morgen en overmorgennacht er vissen se... Hopelijk komt er iets uit...
Grt
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 30, 2009 6:49 pm
Succes hé Tom en alle andere ook natuurlijk.
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do jul 30, 2009 8:53 pm
morgen vertrekken voor een weekje rainbow,alles zit geladen en aas genoeg mee!laat wel wat weten als ik terug ben grtz en vang ze allen
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr jul 31, 2009 7:46 am
succes tino
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Succes Steven en ook Tino. Hopelijk mag je zo'n Rainbow big in het net trekken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 01, 2009 11:38 am
succes gasten, be lucky ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 01, 2009 11:50 am
Veel succes ginderachter mannen!
Ik gooi er deze week ook nog wel een paar nachtjes tegenaan.
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 01, 2009 11:59 am
Jip gasten,......... Voor de mensen die gaan vissen of aan het water zitten. Vang ze , het is jullie gewenst, liefst zo dik mogelijk. Ik ga een Maand een vis- stop inlassen om intussen op een ander water een deftige voerbeurt op te zetten. Ga er dan nog eens voor gaan , nu even rustig . Nu gaan vissen zou niet lukken, heb het weer zitten aan mijne rug, heb weeral bloed zweet en tranen gelaten. Maandag naar de dokter en Dinsdag 800km bollen met de auto, tzal plezant worden. greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 01, 2009 12:05 pm
800km bollen, ga je op vacance maat???
angelo vervaeke
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 01, 2009 12:06 pm
exos ge hebt were met uw poep blood gelegen zeker kzou zeggen een goede reis e man. ik vanavond nog eens met jurgen gaan vissen?
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 01, 2009 12:44 pm
Ja Tommy, het vrouwke en ik + nog 2 koppels trekken vanaf dinsdag tot zondag naar de Lot in france. Nee ga er niet vissen, maar wel eens uitkijken.......... De vakantie zal deugt doen heb het nodig, maandag een dikke naald in de rug en dinsdag zijn we weg. Moet weer wel lukken ben eens een jaar gevrijwaard gebleven. En nee heb niet met mijn kont bloot gelegen Angelo, veel te veel gewerkt de laatste tijd. Kwist dat ik ging moeten opletten met mijne rug volgens het werk dak moest doen, maar als je geen pijn hebt ben je 1000-man sterk. Tot het te laat is en dan zit je gelijk ne oude zak in u ne zetel en kan je er niet meer uit. Tzal wel beter zijn volgende week, zal geen pijn hebben wa deftige pillen en wa acohol erop en tis weer feest . greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 01, 2009 12:51 pm
prettige vakantie makker (en doe het vrouwke de groetjes) tja ne rug is een teer punt he, als ge hard moet werken (ik weet wat het is om er pijn te hebben)
maar geniet er van, de Lot is een pracht streek ...