Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 20, 2010 5:04 am
Ga vandaag ook nog eens vissen mannen . Heb een dagje verlof genomen ... Ga mijn problemen aan de kant schuiven en eens lekker relax vissen . Ik laat jullie vanavond wel weten hoe het was .
grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 20, 2010 7:23 am
Geniet ervan makker...
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 20, 2010 8:04 am
vang ze Waldo ...
joris peelman
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 20, 2010 9:42 am
Geniet ervan waldo, tzal deugd doen...
Ik ben nu ook nog eens weg voor een weekendje kanaal.
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo aug 22, 2010 5:20 pm
Eindelijk nog eens nachtje aan't water
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do aug 26, 2010 7:20 am
Volgende week eindelijk terug een paar nachten doen!
'k Zou nu al kunnen gaan want al het materiaal is vervangen na de diefstal van vorige week. Maar 't zou dit weekend nogal druk zijn aan 't water waar ik vis. Al wordt da al eens gemakkelijk gezegd om de mensen thuis the houden zene...
Maar kom, volgende week ben ik nog een week thuis, dus 'k zal dan wel eens een lap geven!
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do aug 26, 2010 9:03 am
zie wa ge zegt makker ... ivm gaan vissen (tzou wel erg zijn moest ge nog is geript worden he) ..
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing do aug 26, 2010 9:05 am
Ja ok Tommy da's waar. Maar nu staat al mijn materiaal binnen zene, en wordt pas in den auto geladen net voor ik ga vissen! Die les heb ik wel geleerd!
Wat er 's nachts aan 't water gebeurd hebt ge nie echt in de hand hé. Maar mijne Stafford Zena is nen enorm goeie waker zene...
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Gone Fishing do aug 26, 2010 9:17 am
ok cava succes wat er aant water gebeurd hebt ge idd nie in de hand (maar ik ben zelden alleen aant water) kwestie van goeie company en elkaar op die manier wa helpen ook (snachts bvb bij het schepen) en pics maken ... trouwens kzit nie graag alleen (meer aant water) ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do aug 26, 2010 7:19 pm
Robby Malfliet schreef:
Volgende week eindelijk terug een paar nachten doen!
'k Zou nu al kunnen gaan want al het materiaal is vervangen na de diefstal van vorige week. Maar 't zou dit weekend nogal druk zijn aan 't water waar ik vis. Al wordt da al eens gemakkelijk gezegd om de mensen thuis the houden zene...
Maar kom, volgende week ben ik nog een week thuis, dus 'k zal dan wel eens een lap geven!
Succes met de nieuwe start. En succes met de molens Ik ben er trouwens content van.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 27, 2010 8:45 am
kga straks back to nature ;-) weekendje maas lekker wisselvallig weertje ; dan is er hopelijk nie te veel volk geniet vant weekend en vangt ze grt z
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 27, 2010 8:46 am
[quote="Robby Malfliet"]Volgende week eindelijk terug een paar nachten doen!
Maar kom, volgende week ben ik nog een week thuis, dus 'k zal dan wel eens een lap geven! [/quote
amaai alles gepikt das vieze boel ? voor u huis gepikt ? veel susces met het nieuwe materiaal grt z]
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing do sep 02, 2010 8:56 am
Allé vooruit, sebiet er nog eens een nachtje tegenaan gooien se.
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Gone Fishing do sep 02, 2010 9:43 am
succes Robby ...
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma sep 13, 2010 8:50 pm
Jip,.... Morgen- , vrijdag- en zondagavond gaan we der nog een vervolg aan breien... Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma sep 13, 2010 9:15 pm
Ik woensdag en/of donderdagnacht.
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo sep 15, 2010 3:09 pm
voila den deze hier vertrekt voor een driedaagse zie,veeeeel plezanter dan werken vind ik hopelijk moeten we ons net is nat maken of het zou van de regen al nat moeten zijn...... bye bye gasten de marco
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo sep 15, 2010 9:04 pm
vanaf morgen ook nog twee nachtjes doen!
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo sep 15, 2010 11:06 pm
Ik vertrok zaterdagmorgen normaal voor een weekje France, jammergenoeg breekt mijn vismaat gisteren zijn elleboog. Das klote zo 3 dagen voor je vertrekt. Trip zal naar het voorjaar verplaatst worden.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do sep 16, 2010 6:12 am
Is inderdaad minder Piere!!Ik vertrek morgen richting France en kom donderdag terug....
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do sep 16, 2010 7:09 am
Vangt ze hé Bart.
Ik gaan na mijne late schift strak nog is een nachtje AK doen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do sep 16, 2010 7:22 pm
nog een weekje werken en dan voor een weekje belle bouche!! Mijn eerste trip naar frankrijk.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo sep 22, 2010 7:53 am
Tijd om de auto in te laden en ook te vertrekken voor 24u, en misschien zelfs 48u.
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo sep 22, 2010 9:41 pm
succes Robby .... be lucky ...
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09