Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr maa 19, 2010 12:40 pm
"Beek"sessie gepland voor deze avond & nacht ....
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr maa 19, 2010 2:52 pm
succes aan de gene die gaan vissen
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 22, 2010 5:24 pm
ben vandaag terug aan het water geweest maar alleen maar met men thermometer, het water was 7,5 graden op één meter diepte. Voor mij nog een paar graden te koud om te starten. Heb wel al een 32 tal rigs gemaakt vandaag In de loop van volgende week ga ik stilletjes beginnen voeren, we zien wel wat het weer zegt Aan iedereen die gaat vissen, vang ze hé grtzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 22, 2010 5:59 pm
7.5 da begind toch al te verwarmen, vorig weekend was het nog maar 4° succes iedereen die gaat vissen int kort ...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 22, 2010 6:26 pm
Bij mij was 't 7'C dit weekend, en vorige week 6'C. 't Gaat dus lichtjes omhoog...
Met dit weer ga ik toch nie kunnen wachten tot vrijdag om te gaan vissen zene. Dus woensdag of donderdag ga ik recht na 't werk een nachtje doen, en 's morgens (hopelijk stinkend naar karper) terug recht naar 't werk!
Ons secretareske Isabelle zal mij weer graag op den bureau zien komen...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 11:47 am
Straks achter play-off 1 abonnement en daarna m'n eerste nachtje van't jaar doen gr
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 2:57 pm
Jip gasten ,... Met dit mooie weer kriebelt het om te gaan hengelen .....ben thuis in ziekteverlof. Maar hopelijk kan ik zaterdag toch aan de beek zitten , want de laatsta 2 dagen krul ik van de pijn ondanks de pillen die ik in mijn lijf moet jagen. Deze morgen ben ik niet gaan werken , en om 8u naar de dokter geweest . Met als uitslag : lumbago in de nek , de eerste 5 schakels zitten ontstoken , en dit is nu het resultaat van 2 weken terug . Ben dan ferm op mijne bek gegaan , en voelde de ruggegraad ferm kraken . Kan bijna niet rechtop zitten , laat staan lopen .......... Vrijdag naar het ziekenhuis foto's laten maken en kijken wat de ravage is ....... Hopelijk kan ik toch vissen dit weekend , want ik kom nu al zot ...... Greetz
Laatst aangepast door exos op wo maa 24, 2010 5:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 3:16 pm
aiaiaiaiai exos das nie goe he maatje khoop het voor jou dat het niet te erg is!! hier is alles klaar (gepakt en gezakt) om vrijdag middag te vertreken, man man man time goes slow nu pffff ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 4:38 pm
Veel sterkte en het beste Exos !
Grtz waldo
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 4:43 pm
pff.. dat ma vlug een week verder is.. Vertrek dan ook naar france voor een weeksken..
kziet redelijk goe zitn
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 4:50 pm
kleen schreef:
pff.. dat ma vlug een week verder is.. Vertrek dan ook naar france voor een weeksken..
kziet redelijk goe zitn
ohhh nie te rap makker een week later (nee nee aub niet) laat mij eerst een weekje vissen he .. de winter was veel te lang, nu ist eerst mijn toer heb er te hard naar uit gezien ....
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 5:27 pm
Blackwater schreef:
kleen schreef:
kziet redelijk goe zitn
ohhh nie te rap makker een week later (nee nee aub niet) laat mij eerst een weekje vissen he .. de winter was veel te lang, nu ist eerst mijn toer heb er te hard naar uit gezien ....
hahaha nja...soms ist een beetje elk voor zich ni..
alvast veel succes!!!
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo maa 24, 2010 9:46 pm
veel succes exos, hopelijk is je misserie rap gepasseerd copain.
tommy, veel succes op je vistrip en sleur er maar een zwijntje uit
greets igor
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 2:15 pm
Oei dat is geen goed nieuws Exos, veel beterschap gewenst !!
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 2:43 pm
oei das fuck exos ... hopelijk vallet awa mee,den uitslag...guud luck.. aan alle anderen,hav'fun& catch them grtzzzzzz
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 3:07 pm
Minder nieuws he exos, juist nu er een betere periode aankomt, beterschap he.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 4:00 pm
Succes aan diegenen die volgende week op Sky vissen
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 4:05 pm
Merci hé Santa. Ik ben echt benieuwd wat het gaat geven volgende week.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 4:08 pm
Van mij ook het beste gewenst voor de carpsaloonleden die naar sky lake gaan ! Sleur ze er maar uit ! Er is wel nog niet veel uitgekomen , maar het kan alleen maar verbeteren voor jullie ...
Grtz waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 5:05 pm
kga men best doen (denk ik) en de andere boys ook wel veronderstel ik tis nog niet vet geweest (6 vissen in totaal dit jaar) maar tis ferm koud geweest, ook daar! dus het kan alleen maar beteren, hoop dat de karpergoden ons gunstig gestemt zijn ...
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 6:15 pm
Als het zo blijft gelijk vandaag , met mijne nek denk ik dat ik Zaterdagnacht wel een nachtje ga doen . Bedankt aan de mensen met hun medeleven ...... Vandaag naar de radiologie geweest , omdat ik wilde weten wat er nu aan mijn nek is ........ Wel een dag vroeger geweest , andere pijnstillers gekregen .....tis de max . Alle kan er nog mee lachen , uitslag lumbago in de eerste 5 schakels + 2 & 3e discus gescheurd . Plezant is anders , en zal maar weggaan mee pillen en rusten ........ Gelukkig geen band rond mijne nek ,... Dus indien goed Zaterdag doen we een nachtje , & volgende week een nachtje of 2. greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do maa 25, 2010 9:12 pm
veel beterschap! gr
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Gone Fishing za maa 27, 2010 10:11 am
Vanavond "beeksessie" geplant , mee greq & ik samen , t'wordt weer dikke leute en hopelijk kunnen we iets vangen .........
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za maa 27, 2010 1:07 pm
Bij mij begint het ook te kriebelen .... de 10 de vertrek ik weer voor en trip naar De Ebro
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma maa 29, 2010 11:10 am
Donderdag den ik er ook vandoor Een weekje naar de Maas, terug lekker de natuur in na een lange winterslaap van moeder natuur.