Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo okt 27, 2010 5:02 pm
Veel succes Waldo...
Grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo okt 27, 2010 5:20 pm
Merci makker !
grtz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr okt 29, 2010 8:40 am
zet binnen een uurtje ook aan richting het water voor een dagsessie :-)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr okt 29, 2010 8:55 am
Ik ben binnen een uurke weg voor een weekendje Vossemeren tot maandagmiddag. De hengels en de télé gaan mee, maar ik weet nog niet of ik ga vissen. Misschien vandaag en morgen wa voeren, en dan zondag een nachtje doen. Ik zal wel zien.
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Volgende week eindelijk nog eens aan het water te vinden. Pas een huis gekocht, verhuisd en veel in gewerkt. 't Ga goe doen !!!!! Al mijn visgerief ( en diepvries) moet ook nog van de garage bij mijn moeder naar het nieuwe huis geraken... kleine verhuis apart.
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
vantweekend wa opt KK rond dolen..en wa vissen ook
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma nov 08, 2010 8:17 am
Donderdag naar De Ster in St.-Niklaas voor 3 dagen, samen met wa vrienden en nen Engelsman of 6.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo nov 10, 2010 3:49 pm
wie gaat vissen de komende dagen, succes gasten ik ben er morgen ook even mee weg tot zondag ... be lucky ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo nov 10, 2010 6:49 pm
Amai, 't weer ziet er gruwelijk uit!
Al kan het lage drukgebied in combinatie met veel wind en zachte temperaturen misschien wel goe uitdraaien op visgebied!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo nov 10, 2010 7:27 pm
zet je tent maar goed vast Robby ... Al hoewel ... Met al die drank erin zal ze niet opwaaien ... De goeie vangst makker !
grtz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo nov 10, 2010 8:52 pm
Robby Malfliet schreef:
Amai, 't weer ziet er gruwelijk uit!
Al kan het lage drukgebied in combinatie met veel wind en zachte temperaturen misschien wel goe uitdraaien op visgebied!
ideale condities ... voor deze tijd vant jaar (tja die regen pfff) new moon rising this week heel intresant ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do nov 11, 2010 12:13 am
Doe gerust een extra vest aan...deze is zwaar aan de griep nu..man man deze is elk jaar erger
Rico
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr nov 12, 2010 10:09 pm
ik ben vroeger dan voorzien terug (maat met een nier crisses, is niet echt goed om te blijven zitten) extra vest had je niet nodig (echt warm was het, alleen die kut regen) maar in 24u toch goed gevangen ... (6 stuks in totaal, ik 4 en maat 2) ... beterschap rico!!!
al jaren geen griep meer gehad ..
bocken roel
Aantal berichten : 60 Leeftijd : 42 Woonplaats : limburg Hobby’s : vissen vissen en vissen Registration date : 29-11-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr nov 26, 2010 10:56 am
Straks na de middagpost nog een nachtje meepikken. Greetz
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: gone fishing vr nov 26, 2010 5:25 pm
vanavond naar de vergadering van de zelzaatse.is even plezant als vissen.lang leve de zelzaatse
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za nov 27, 2010 10:55 am
Voor de mensen die deze nacht in een iglo hebben liggen slapen ........ Respect ...... Greetz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za nov 27, 2010 11:10 am
zou het ook niet zien zitten !
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za nov 27, 2010 4:10 pm
als je goed gekleed bent en een stevige slaapzak hebt is dat gerust te doen hoor.
Het lastigste is daaruit kruipen, das pas bibberen.
hopelijk is het water volgende week niet toe, dan kan ik ook eindelijk nog eens het water opzoeken.
greets
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Gone Fishing za nov 27, 2010 6:45 pm
ik hoop het ook Steve, want tegen volgend weekend word het terug iets warmer!! vrijdag ben ik ook nog is weg ... voor een week (heb vrij gekregen) dus fingers crossed ...
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za nov 27, 2010 7:28 pm
gelukzak!!!!
ik verzuip momenteel in het werk, zelfs de kerstperiode waar ik normaal een weekje verlof neem om thuis het een en ander in orde te zetten is al gepland. Bij een forumlid dan nog wel.
greets
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za nov 27, 2010 7:30 pm
Kmoen eerlijk zeggen,tkriebelt hier enorm,eeuhhh manier van spreken ,hé ma,kzou toch uk nog a nachtekken willen doen,en smorgens ast kleir(klaar )wordt,alles onder een vriestapijtje,....prachtig ....maar mijn wederhelft doedier weer like nen ambulance...doedi/doeda /doedi/doeda ....en asge da doet,zejje ne dikken zot ...en maandag gaje werken enzo .. ...kentge da ..en dus emmek ier ma awa behangpapier afgetrokken ...jeu....jeu..hoeraaaaaaaawwwwbweirk enfin,respect 4 the anglers.. and guuuud luck 2 the others greetings from a gefrustreerden ..... grtzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing za nov 27, 2010 8:24 pm
Ben blij dat je terug zijt Belly ... Het is weer leuk je berichtjes te ontcijferen en te lezen ...
grtz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo nov 28, 2010 10:23 pm
Da's waar wa ge daar zegt Waldo. Het forum is nie 't zelfde zonder den Belly!
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma nov 29, 2010 12:31 pm
Robby Malfliet schreef:
Da's waar wa ge daar zegt Waldo. Het forum is nie 't zelfde zonder den Belly!
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za dec 04, 2010 6:42 pm
heb mijn laatste nachtje gedaan dit jaar, was serieus fris aan de vis moet ik zeggen. Aan al wie aan het water zat respect Geen vis gezien helaas, heb wel een paar mooie sfeerfoto's voor in één van men volgende artikels en daarmee ben ik gezien de omstandigheden al ontzettend tevreden