Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma apr 12, 2010 5:38 am
Alhoewel ik er voor vrees,met diene koude wind en nachten,gaat den deze straks zijn eerste nachtje van het jaar gaan doen!! op hoop van zege !!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing di apr 13, 2010 1:52 pm
Morgennamiddag eens een paar uurkes vissen op mijn oude thuiswater..........heimwee roept me ...... Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing di apr 13, 2010 3:10 pm
Vertrek binnen 3 dagen voor een week penvissen in het zuiden...breek ik gisterenavond m'n dikke teen van de rechtervoet tijdens een wedstrijd zaalvoetbal.
Aangezien het daar rond de 20 graden is, kan ik met die spalk en m'n teenslippers wel verder...maar momenteel kan ik nog niet eens lopen. Hopelijk wordt dat veel beter tegen vrijdag
Gast Gast
Onderwerp: Teen di apr 13, 2010 3:18 pm
Thomas79 schreef:
Vertrek binnen 3 dagen voor een week penvissen in het zuiden...breek ik gisterenavond m'n dikke teen van de rechtervoet tijdens een wedstrijd zaalvoetbal.
Aangezien het daar rond de 20 graden is, kan ik met die spalk en m'n teenslippers wel verder...maar momenteel kan ik nog niet eens lopen. Hopelijk wordt dat veel beter tegen vrijdag
Oei maatje das klote, hopelijk komt het toch goed!
Paar dagen rusten en dan kun je hopelijk toch gaan!
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing di apr 13, 2010 5:28 pm
Das inderdaad wel klote. Veel beterschap gewenst kerel.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing di apr 13, 2010 6:13 pm
Thomas79 schreef:
Kheb met de zaalvoetbal ook al wa miserie meegemaakt. Vorig jaar nog een scheur in mijn lies tijdens mijn eerste match in 1e nationale. Sindsdien pak ik geen risico meer. Mijne voetbaltijd is voorbij. Hopelijk hebt ge ginder nie veel hinder van uwen teen.
Donderdag ga ik na 't werk een avondje doen, en vrijdag na 't werk plak ik daar nog een nachtje aan vast. 't Wordt de moment, de watertemperatuur is bijna ideaal.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo apr 14, 2010 4:48 pm
Sebiet nog is een nachtje KK doen. Kben is benieuwd.
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo apr 14, 2010 8:29 pm
Succes Wim, welk stuk ga je bevissen?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing do apr 15, 2010 2:41 pm
denk dat het 7-8 is waar wim vist (ist nie wim??) ...
vanderzanden wim
Ik vertrek morgen nog eens voor twee nachten en dan voor een week naar de Maas . De stroming is nu rustig en eens zien of de beestjes al in actie zijn? Doei
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za mei 01, 2010 2:53 pm
Vanavond ook nog een hengeltje gaan doen op de beek ... Liefst geen slijmzakken deze keer , ...
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr mei 07, 2010 1:03 pm
Deze avond nog eens een nachtje doen.........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr mei 07, 2010 5:02 pm
exos schreef:
succes makker, bij mij ist volgende week terug weg (woensdag of donderdag) ...
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr mei 07, 2010 5:26 pm
Blackwater schreef:
exos schreef:
succes makker, bij mij ist volgende week terug weg (woensdag of donderdag) ...
Bedankt maatje ,.;;;; Tzal nodig zijn heb al ettelijke uren op mijn tanden mogen bijten dit jaar, nog geen enkele vis over hans de beek ....... Hard voorjaar dit jaar eerste keer dat het zo is, en heb al heel mijn trukkendoos uitgehaald. Vanavond laatste truc proberen ....... We zien wel.........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr mei 07, 2010 5:53 pm
tloop overal vertraging op makker niet alleen aan de beek ze, we staan een dikke maand achter en nu is da weer ook nog gene vette vind ik.