Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Mensen die ervaring hebben met rig 30 mm boilies? ma sep 22, 2008 10:28 am
Hey swa,ik vis enkel snachts op die stek,heb er nu reeds drie nachten opzitten daar,6 spiegels grootste 15.2 kg!!groeten,Bart
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Mensen die ervaring hebben met rig 30 mm boilies? wo okt 29, 2008 6:58 am
Ik ben ook niet echt een gebruiker van groot aas maar snap wel dat dit in sommige gevallen een surplus heeft. Ik heb ooit op een enkele 10mm een vijftiger gevangen en in die muil paste mijn vuist! Deze zomer heb ik ook nog een voorbeeld gekregen van mijn vismaat op een weekendsessie. Ik draaide om de 3, 4 uur een lege hair binnen die ik beaasd had met een 22mm bol. Voor mij al groot aas. En mijn maat kon zijn hengels een volledige nacht laten liggen met een klein uitgevallen 15mm. En ook nog 90 procent van de vangsten optekenen. Volgens mij zijn er als je zoekt ook relatief witvisbestendige bollen op de markt.
Wat allemaal natuurlijk niks afdoet aan de dressuurbarrage die je doorbreekt met een afwijkend formaat. Proberen zou ik zeggen!