Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

wie heeft ervaring met jelly whire van pb

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
de pauw david

de pauw david

Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

wie heeft ervaring met jelly whire van pb Empty
BerichtOnderwerp: wie heeft ervaring met jelly whire van pb   wie heeft ervaring met jelly whire van pb Icon_minitimewo jan 14, 2009 7:11 pm

Ik ga dit jaar eens met jelly whire vissen en vroeg mij af wie al ervaring heeft met dit onderlijnmateriaal ?
Het is de 15 lb versie die ik heb, was nog aan het twijfelen om nog lichter te gaan maar omdat dit toch al heel fijn spul is heb ik maar voor deze sterkte gekozen.
Bij mij moet alles zo klein en zo fijn mogelijk zijn zeker wat men onderlijnen betreft, geen grote zware dingen als het niet nodig is. Hoe kleiner materiaal hoe meer vis in je net, vind ik althanss
Ik was wel heel aangenaam verrast hoe gemakkelijk je dit spul zen coating kan weg strippen in tegenstelling tot veel andere materialen, daarom ook men keuze van dit materiaal

Heb men rig box al vol zitten met dit spul (47 stuks) dus ik hoop dat het goed gerief is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreambaits.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: wie heeft ervaring met jelly whire van pb   wie heeft ervaring met jelly whire van pb Icon_minitimewo jan 14, 2009 7:13 pm

Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: wie heeft ervaring met jelly whire van pb   wie heeft ervaring met jelly whire van pb Icon_minitimewo jan 14, 2009 7:16 pm

Hebben we idd al staan in een andere topic...mag een slotje op hé.

Grtzzzzzzzzzzzzz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: wie heeft ervaring met jelly whire van pb   wie heeft ervaring met jelly whire van pb Icon_minitime

wie heeft ervaring met jelly whire van pb
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jelly-wire
» Mensen die ervaring hebben met rig 30 mm boilies?
» Varia foto's
» help mijn man heeft een hobby
» wie heeft al ooit een zoetwaterkwal gezien ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: