Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: help mijn man heeft een hobby ma sep 12, 2011 9:50 pm
Iedereen morgen zeker kijken !!! Het gaat dus over onze geliefde hobby, ben toch blij dat ik er niet op kom ;-))))) Maar met mijn één nachtje in de week heeft mijn vrouw niks te klagen denk ik :-) grtzzzzzzz
david
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 9:00 am
T staat ier klaar om op te nemen, ben benieuwd.
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 9:34 am
't zal weer ne ferme zijn ... hopelijk denkt straks niet gans VTM kijkend Vlaanderen dat we een stelletje marginale randdebielen zijn ... ik hou mijn hart al vast
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 11:12 am
Zal eerder uitlachTV worden hoor vermoed ik...
Steven Verhelpen
Aantal berichten : 26 Leeftijd : 39 Woonplaats : Kapelle-op-den-Bos Hobby’s : vissen, fietsen, lezen, pool Registration date : 28-07-11
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 11:13 am
Ach, die vrouw is zwanger, het zullen haar hormonen wel zijn . Wie doet dat nu niet, zijn hoogzwangere vrouw tot 3 nachten per week alleen thuis laten om te gaan vissen? Dat zegt voor mij al heel veel ... (over dieje man! )
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 11:22 am
ik vrees dat die reportage onze hobby niet echt gaat promoten :p t volk heeft nu al zo een rare kijk op vissers dus :p
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 12:06 pm
Tja,mannen da is tv(caroussel/gedoe),hé die maken het altijd,overdrevener/dramatischer-als dat het is infeite(heb het zelf vroeger 'live' mogen meemaken,maarda in een ander milieu ) kpeis datter velen(moi aussi) zichzelf min of meer, 2 night in de reportage zullen herkennen... ik toch... en we doen allemaal mee aan da tv-carousselgedoe ..want we zullen allemaal kijken ...zie ernaar uit ...en weetge waarom.. ..... azo kan mijn vrouw zien dak den enigen nie ben...
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 4:29 pm
Ik zal zeker kijken!!!
Maar de spreuk in de reclame :"ik ga geen pinten, ik ga niet op cafe,..." vond ik zalig!!!!!! Wss door menige vissers al gebruikt!
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby di sep 13, 2011 4:52 pm
Ja haha die spreuk zeg ik hele dagen als ze zagen ier :p
verhofstadt kristoff
Aantal berichten : 129 Leeftijd : 48 Woonplaats : schelderode Hobby’s : karpervissen Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby wo sep 14, 2011 3:33 am
Karparnaud schreef:
Ik zal zeker kijken!!!
Maar de spreuk in de reclame :"ik ga geen pinten, ik ga niet op cafe,..." vond ik zalig!!!!!! Wss door menige vissers al gebruikt!
da is idd just
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby wo sep 14, 2011 9:04 am
Karparnaud schreef:
"ik ga geen pinten, ik ga niet op cafe,..." vond ik zalig!!!!!! Wss door menige vissers al gebruikt!
Klinkt hier ook bekend...
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby wo sep 14, 2011 9:14 am
Djeeeezes dan heb ik een probleem....want doe beide graag, hahahaha.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: help mijn man heeft een hobby do sep 15, 2011 2:18 pm
Wete wa ik wel goe vond aan de visker zelf...dat het genen pippo was,dat van boven tot beneden reclame maakte voor een of ander aasfirma,nen'neutrale' visker,if you know what i mean .... klag wel plat,as de reporter,aanda flesselken rook,en de woorden zei:wa een chemisch spul is da jong!! ...hij heeft er wel geen verstand van,ma toch... en vanda drinken,.....en weggaan....da doennek ik uk nie zelle ....
hhahaha,toch wel goe om isj te zien...surtout het begin de staf vaart in zijn lijnen,en dan gaan zeggen,ja,kuntge raden waarvoor ik kom ...dubbel kwaad of course,de visker (denk kenny of zoiets) .....