Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)

Ga naar beneden 
+8
filip de meulder
bart polyn
Guy Michiels
Kurt Glorie
Jeffrey Benoot
Wesley Mast
vanderzanden wim
Antonie De Naeghel
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Empty
BerichtOnderwerp: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimevr okt 03, 2008 1:33 pm

Hilarisch en anderzijds geeft het toch weer hoe een relatie en onze hobby moeilijk te combineren kunnen zijn.
Wat ben ik happy met mijn vriendin die al graag eens mee gaat vissen. Het blijft een geven en nemen natuurlijk.
Maar heb zo'n vermoeden dat de relatie in de aflevering zowieso niet te goed zit.
Bekijk de onderstaande aflevering van Rtl4 van 02/10/2008 zeker eens.

[url]http://www.rtl.nl/components/programma/helpmijnmanheefteenhobby/miMedia/
2008/week40/do20.196685.public.Help_Mijn_Man_Heeft_Een_Hobby_s1_a5.xml[/url]

Laatst aangepast door antonie op za okt 04, 2008 9:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimevr okt 03, 2008 5:48 pm

Question Question Question Question
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimevr okt 03, 2008 6:35 pm

En toen was het stil. Volgens mij heeft de vrouw de stekker van de pc uitgetrokken tijdens het plaatsen van deze topic. geek jocolor Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimevr okt 03, 2008 6:37 pm

lol! lol! lol! lol! je zou best kunnen Wink Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimevr okt 03, 2008 10:50 pm

antonie schreef:
Hilarisch en anderzijds geeft het toch weer hoe een relatie en onze hobby moeilijk te combineren kunnen zijn.
Wat ben ik happy met mijn vriendin die al graag eens mee gaat vissen. Het blijft een geven en nemen natuurlijk.
Maar heb zo'n vermoeden dat de relatie in de aflevering zowieso niet te goed zit.
Bekijk de onderstaande aflevering van Rtl4 van 02/10/2008 zeker eens.

[url]http://www.rtl.nl/components/programma/helpmijnmanheefteenhobby/miMedia/
2008/week40/do20.196685.public.Help_Mijn_Man_Heeft_Een_Hobby_s1_a5.xml[/url]

Kunt ge het nu lezen?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimevr okt 03, 2008 10:53 pm

Als je een quote neemt van zijn bericht kun je lezen wat er staat, heb gereageerd maar zoals je hierboven ziet, zie je niks.. scratch scratch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 6:19 am

dat is wel raar ja scratch

als je copie/paste wil doen, komt ook al je eigen tekst er niet bij op.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 7:28 am

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 7:42 am

zwangere vrouwen he Laughing
die hormonen vliegen door het scherm.
binnen een paar maanden wenst ze hem buiten en zegt ze dat hij wat MEER moet gaan vissen.
vrouwen, een ingewikkeld speeltje van de natuur scratch Laughing
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 9:32 am

Hey sorry maar ik weet ook niet wat er hier misliep. Als ik "edit" aanklik zie ik de volledige tekst en link die ik wou plaatsen. De posting stond er gisteren maar een uurtje later was ie weg!! scratch
Maar goed nu staat de ink er met dank aan Hugo.
Grtz Antonie
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 11:14 am

Dien kerel moesten ze voor zenne kop slagen !
Ik vind dat je de kerk int midden moet (kunnen) houden,hoe graag we onze hobby ook uitoefenen...
ok..,het is een tijdrovend iets maar dat wil nog niet zeggen dat je je levenspartner constant alleen laat en voor het huishouden/kinderen moet laten zorgen (en al zeker niet als er nog een kindje op komst is!)
Moest mijn vrouwke zoiets zeggen moet ik toch ni lang nadenken (ni da'k onder de sloef lig en da'k ga stoppen mé karpervissen,want dat zou ze me nooit vragen) maar ik zie ze doodgraag en in een relatie moet je geven en nemen.

my 2 cents...

greetz
Wes (de lange)
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 11:26 am

30 u per week vissen valt nog mee vind ik.
beter dit dan 30u per week op cafe zitten Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 12:40 pm

Ik vis nooit, nuja, nooit is wel veel gezegd.. Van het moment dat men vrouwke het woordt "vissen" nog maar hoort, hangt er een vlieg aan de lamp, ik zou in die jonge zijn plaats willen zijn, hij mag nachten, dat kan ik hier helemaal niet, want dan krijg ik te horen dat het vissen "boven" haar komt.. Ik vis nu alleen in het weekend, in de week is het zowiezo moeilijk aangezien ik in ploegen werk.. Nuja, ik denk dat ik mij ook maar es inschrijf.. "help mijn vrouw heeft een hobby" Laughing Rolling Eyes

Ps.: Als ik aan 10u kom per week, zal het al veel zijn Shocked
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 12:47 pm

Dat die kerel aan het overdrijven is, is duidelijk...wat een oetlul dat ie dat zelf niet snapt zeg!!!
Sommige venten hebben echt geen verstand hé... scratch
Grtzzzzzzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 12:56 pm

[quote="Hugo"]zwangere vrouwen he Laughing
die hormonen vliegen door het scherm.quote]

Daar zegde zoiets Laughing
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 1:38 pm

Onder de sloef lig ik nie MAAR er word er soms ook wel een woordje over gewisseld.
Het is stil waar het nergens waait, zeggen ze bij ons. Iedere gezin heeft zijn probleempjes. Hopelijk gebruikt ieder zijn gezond verstand en laat de ander ook eens zijn individueel ding doen.
En 30uur in één week is toch ook nie zoveel (als nachten is toegelaten Laughing ).

Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimeza okt 04, 2008 11:27 pm

op da gebied(niet alleen dat) heb ik een gouden vrouwtje, gaat veel mee, en ik kom bijlange niet aan 30u in een week, werk ook in 3 ploegen, als ik van de vroegen naar de nacht ga is het vis weekend 2 o 3 nachten! ok dat de kerk moet in de midden gehouden worden maar eens ze beginnen zagen dat vissen op de eerste plaats komt terwijl je zelf weet dat dit niet zo is... en zoals eerder gezegd beter aan twater dan op café! mn vriendin zal ook niet rap zagen dat ik teveel vis, en zal me ook nooit verbieden om te gaan vissen

grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimezo okt 05, 2008 6:26 am

Ik heb twee minuten gekeken en weet niet hoe die vtm zooi verdergaat, maar TE is nooit goed e. Te veel vissen, maar zeker ook Te veel zagen is niet goed.
Guy Michiels

Guy Michiels

Man Aantal berichten : 199
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen, gitaar spelen
Registration date : 24-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimema okt 06, 2008 11:20 am

Vroeger een periode ook wel fel gegaan. Nu vele minder.
Ik ga zelfs niet elke week vissen. En dan al bijna geen nachtjes.
De madam kan er wel mee leven. Met het ouder worden komen er nog andere dingen bij en ik zou zoveel zelfs niet meer willen gaan.
En vrijdag zijn we weer een weekend naar frankrijk! Twisted Evil
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimema okt 06, 2008 12:36 pm

Nu wil ik niet lullen of zo he, maar die gast daar in dat filmke
is 30uurkes met vissen bezig, en zijn vrouw heeft het al gehad man man man
ne mens gaat 8 uur per dag, 5 dagen in de week werken en dan moet hij nog minder gaan vissen!!
ligt het aan mij of zijn die vrouwen nu nooit tevreden.
zagen zagen zagen scratch scratch
toen ik nog samen woonde (10 jaar lang, maar gelukig niet meer nu) vist ik gemideld 3000 uur per jaar.
nu ik alleen ben vis ik niet meer de helft mss vluchte ik toen wel naar het water om van het gezaag van de vriendin vanaf te zijn!!

Ik begrijp best dat het te veel kan zijn (soms) maar we vissen toch niet heel het jaar fanatic door er zijn toch kalme periodes, dat je meer bij de vrouw bent niet

en ocharme die gast is amper 30 uur met zijn visserij bezig!!
en ben er bijna konstant mee bezig (ook al ga ik niet zo veel vissen).
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimema okt 06, 2008 5:45 pm

Ik heb me gewoon krom gelachen,echt super!!Ik versta haar wel hoor langs de ene kant(zwanger en kind),ma t'is echt te grappig om u zo te laten filmen,zou ik nooit doen!!Alhoewel dat tuinhuisje is mooi meegenomen!! cheers
grtzzzzzzzzzzz Bart
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimewo okt 08, 2008 12:18 pm

Ik vind persoonlijk als je kiest voor een gezin moet je ook zorg dragen voor een gezin. Ik heb zelf nog geen gezin maar hou wel een beetje rekening met mijn vriendin en ook met mijn sociaal leven. In de goede visperiodes (voor en najaar) ga ik vrij veel vissen en in de mindere periodes krijgt dan het sociaal contact weer de voorhand.

En denk eraan een karper komt je niet troosten bij een tegenslag en hij geeft je ook geen lieve glimlach. Het karpervissen is voor vele een passie maar voor mij is en blijft het een hobby. Wat niet wil zeggen dat ik niet mijn best zal doen om een vis te vangen of tot het uiterste te gaan. Maar er zijn in mijn ogen nog verschillende dingen in het leven die belangrijker zijn.
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimewo okt 08, 2008 5:08 pm

Wim ben het volledig met je eens!!!!!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimewo okt 08, 2008 9:12 pm

heb het ook gezien samen met mijn vriendin.
weet je wat zei zij wat een aansteller als je wilt vissen ga je toch
.beter als in de kroeg te zitten

maarja nu heeft ze me toch aan het denken gezet zal haar eens verassen als ik een nacht zou gaan.
maar toch s avonds maar eens onverwachts thuis kom. lol!
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitimedi okt 28, 2008 1:21 pm

Kheb het filpmke ook helemaal uitgezien samen met men vrouw. Soms grappige, emotionele en ook momenten van waarheid. Dit is wel een filmpke dat ons goe gedaan heeft. De obsessie ligt altijd op de loer. Karpervissen is een spartaanse vorm van zelfbeheersing(heb ik zelf ergens gelezen). Dus stoppen zal ik niet. Het houdt men leven in evenwicht. Gewoon uw grenzen (leren) kennen en tkomt allemaal wel ok ! Grts, fille &co. I love you
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) Icon_minitime

Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» help mijn man heeft een hobby
» karpervissen
» Wat is Karpervissen voor mij
» fotograferen een hobby ?
» Varia foto's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: