Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)

Ga naar beneden 
+8
filip de meulder
bart polyn
Guy Michiels
Kurt Glorie
Jeffrey Benoot
Wesley Mast
vanderzanden wim
Antonie De Naeghel
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 28, 2008 1:59 pm

Volgende week in het zelfde programma , Help ik ben getrouwd ! Rolling Eyes
Grtzz
Benny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 28, 2008 2:56 pm

ocharme!!! cheers
de pauw david

de pauw david

Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 5:53 pm

Ik vond die van het trainen (fitness) persoonlijk veel erger dan die van het vissen, ik zit namelijk in de week ook wat uurtjes in de gym daarmee men interesse daarvoor
Ik heb het men vriendin ook laten zien maar dat had ik beter niet gedaan lol!
Ik vind dat je de kerk in het midden moet houden als je een gezin hebt.

see ya
http://www.dreambaits.be
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 6:17 pm

Ik mag echt nie klagen.
2 en soms zelfs 3 dagen / nachten per week wordt getolereerd bij mij thuis. En een weekske Frankrijk en mijn jaarlijkse trip naar Engeland is ook geen probleem.
En de mijn is ook zwanger trouwens... die heeft geen last van die hormonen zene.
Zijn jullie allemaal nie wa bang van jullie vrouwke? Laughing lol!
de pauw david

de pauw david

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 6:27 pm

Robby Malfliet schreef:
Ik mag echt nie klagen.
2 en soms zelfs 3 dagen / nachten per week wordt getolereerd bij mij thuis. En een weekske Frankrijk en mijn jaarlijkse trip naar Engeland is ook geen probleem.
En de mijn is ook zwanger trouwens... die heeft geen last van die hormonen zene.
Zijn jullie allemaal nie wa bang van jullie vrouwke? Laughing lol!

dat is idd in orde robby, houden die vrouw zou ik zeggen Wink
see ya
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 6:31 pm

Citaat :
Zijn jullie allemaal nie wa bang van jullie vrouwke?

welk vrouwke hahahaha lol! lol!
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 7:09 pm

ik denk,na mijn verleden(25j int moto en muziekmilieu),dak neig content mag zijn Embarassed ,da ik nog a vrouwken heb!proberen de kerk int midden te houden,lichtjes overhellend naat tvisken Twisted Evil maar ze is nu veel 'geruster'....believe me...
http://www.multicatch
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 7:12 pm

Den Belly schreef:
ik denk,na mijn verleden(25j int moto en muziekmilieu),dak neig content mag zijn Embarassed ,da ik nog a vrouwken heb!proberen de kerk int midden te houden,lichtjes overhellend naat tvisken Twisted Evil maar ze is nu veel 'geruster'....believe me...

Houden zo Belly! Wink
de pauw david

de pauw david

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 7:21 pm

ik mag ook zeker niet klagen vn de mijn zene, het is een schatje
voila weer wat goede punten bij se lol!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 07, 2009 7:24 pm

de pauw david schreef:
ik mag ook zeker niet klagen vn de mijn zene, het is een schatje
voila weer wat goede punten bij se lol!

Zeker laten lezen David! cheers
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 08, 2009 12:26 pm

...
Die reportage-acteurs kunnen niet naar elkander luisteren , dus moeilijk samenleven.

Ik heb meer geluk , mijn vrouwke is echt een schatje , zeker wat m'n hobby betreft. I love you
Zij , is het die eventueel s'nachts de foto's komt nemen ( avatar is door haar genomen op Kerstnacht om 01:30 uur , -7°C )
Zij belt me om te vragen of ze iets moet komen bijbrengen .
Zij helpt me steeds met het rollen van de bollen , ik kneed en maak worsten , en zij pakt de worsten in en kookt ze.
Zij helpt met het samenstellen van mijn mix , bereidt mijn speciale flavour voor , hier kruipt veel werk in.
........... en ze helpt nog zoveel thuis ( paarden verzorgen , hooien in de zomer , heel het huishouden , ...)

Ik heb het echt getroffen.
PS : we zijn maar met z'n tweetjes en ze is huisvrouw.
Eén minpuntje , ze wil meer met de moto uit-rijden , daar moet ik dit jaar iets aan doen en haar tegemoet komen . Idea

Grtz , Sun.
de pauw david

de pauw david

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 13, 2009 7:43 pm

Sunshine schreef:
...
Die reportage-acteurs kunnen niet naar elkander luisteren , dus moeilijk samenleven.

Ik heb meer geluk , mijn vrouwke is echt een schatje , zeker wat m'n hobby betreft. I love you
Zij , is het die eventueel s'nachts de foto's komt nemen ( avatar is door haar genomen op Kerstnacht om 01:30 uur , -7°C )
Zij belt me om te vragen of ze iets moet komen bijbrengen .
Zij helpt me steeds met het rollen van de bollen , ik kneed en maak worsten , en zij pakt de worsten in en kookt ze.
Zij helpt met het samenstellen van mijn mix , bereidt mijn speciale flavour voor , hier kruipt veel werk in.
........... en ze helpt nog zoveel thuis ( paarden verzorgen , hooien in de zomer , heel het huishouden , ...)

Ik heb het echt getroffen.
PS : we zijn maar met z'n tweetjes en ze is huisvrouw.
Eén minpuntje , ze wil meer met de moto uit-rijden , daar moet ik dit jaar iets aan doen en haar tegemoet komen . Idea

Grtz , Sun.

ge kunt met de moto gaan voeren, ineens twee vliegen in één klap Wink

greetz
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 14, 2009 10:44 pm

...
Bagage op de moto is geen probleem , maar zie je me al rondrijden met een voerboot achterop het draagrek ?

Ik zal zeker opvallen , en een bijkomend probleem , de smallere banden en het hoge gewicht , geven wel problemen in het mulle zand , gegarandeerd vastrijden en dan 450 kilo ( zonder bagage ) wegduwen is geen lachertje.

Als ik nog veel aan het KK te vinden was ging ik zo regelmatig voeren , vul wat bollen over mijn stuur wegschieten viel niet zo erg op als uit een auto stappen.

Grtz , Sun.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)   Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) - Pagina 2 Icon_minitime

Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» help mijn man heeft een hobby
» karpervissen
» Wat is Karpervissen voor mij
» fotograferen een hobby ?
» Varia foto's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: