Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) di okt 28, 2008 1:59 pm
Volgende week in het zelfde programma , Help ik ben getrouwd ! Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) di okt 28, 2008 2:56 pm
ocharme!!!
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 5:53 pm
Ik vond die van het trainen (fitness) persoonlijk veel erger dan die van het vissen, ik zit namelijk in de week ook wat uurtjes in de gym daarmee men interesse daarvoor Ik heb het men vriendin ook laten zien maar dat had ik beter niet gedaan Ik vind dat je de kerk in het midden moet houden als je een gezin hebt.
see ya
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 6:17 pm
Ik mag echt nie klagen. 2 en soms zelfs 3 dagen / nachten per week wordt getolereerd bij mij thuis. En een weekske Frankrijk en mijn jaarlijkse trip naar Engeland is ook geen probleem. En de mijn is ook zwanger trouwens... die heeft geen last van die hormonen zene. Zijn jullie allemaal nie wa bang van jullie vrouwke?
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 6:27 pm
Robby Malfliet schreef:
Ik mag echt nie klagen. 2 en soms zelfs 3 dagen / nachten per week wordt getolereerd bij mij thuis. En een weekske Frankrijk en mijn jaarlijkse trip naar Engeland is ook geen probleem. En de mijn is ook zwanger trouwens... die heeft geen last van die hormonen zene. Zijn jullie allemaal nie wa bang van jullie vrouwke?
dat is idd in orde robby, houden die vrouw zou ik zeggen see ya
Gast Gast
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 6:31 pm
Citaat :
Zijn jullie allemaal nie wa bang van jullie vrouwke?
welk vrouwke hahahaha
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 7:09 pm
ik denk,na mijn verleden(25j int moto en muziekmilieu),dak neig content mag zijn ,da ik nog a vrouwken heb!proberen de kerk int midden te houden,lichtjes overhellend naat tvisken maar ze is nu veel 'geruster'....believe me...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 7:12 pm
Den Belly schreef:
ik denk,na mijn verleden(25j int moto en muziekmilieu),dak neig content mag zijn ,da ik nog a vrouwken heb!proberen de kerk int midden te houden,lichtjes overhellend naat tvisken maar ze is nu veel 'geruster'....believe me...
Houden zo Belly!
de pauw david
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 7:21 pm
ik mag ook zeker niet klagen vn de mijn zene, het is een schatje voila weer wat goede punten bij se
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 07, 2009 7:24 pm
de pauw david schreef:
ik mag ook zeker niet klagen vn de mijn zene, het is een schatje voila weer wat goede punten bij se
Zeker laten lezen David!
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) do jan 08, 2009 12:26 pm
... Die reportage-acteurs kunnen niet naar elkander luisteren , dus moeilijk samenleven.
Ik heb meer geluk , mijn vrouwke is echt een schatje , zeker wat m'n hobby betreft. Zij , is het die eventueel s'nachts de foto's komt nemen ( avatar is door haar genomen op Kerstnacht om 01:30 uur , -7°C ) Zij belt me om te vragen of ze iets moet komen bijbrengen . Zij helpt me steeds met het rollen van de bollen , ik kneed en maak worsten , en zij pakt de worsten in en kookt ze. Zij helpt met het samenstellen van mijn mix , bereidt mijn speciale flavour voor , hier kruipt veel werk in. ........... en ze helpt nog zoveel thuis ( paarden verzorgen , hooien in de zomer , heel het huishouden , ...)
Ik heb het echt getroffen. PS : we zijn maar met z'n tweetjes en ze is huisvrouw. Eén minpuntje , ze wil meer met de moto uit-rijden , daar moet ik dit jaar iets aan doen en haar tegemoet komen .
Grtz , Sun.
de pauw david
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) di jan 13, 2009 7:43 pm
Sunshine schreef:
... Die reportage-acteurs kunnen niet naar elkander luisteren , dus moeilijk samenleven.
Ik heb meer geluk , mijn vrouwke is echt een schatje , zeker wat m'n hobby betreft. Zij , is het die eventueel s'nachts de foto's komt nemen ( avatar is door haar genomen op Kerstnacht om 01:30 uur , -7°C ) Zij belt me om te vragen of ze iets moet komen bijbrengen . Zij helpt me steeds met het rollen van de bollen , ik kneed en maak worsten , en zij pakt de worsten in en kookt ze. Zij helpt met het samenstellen van mijn mix , bereidt mijn speciale flavour voor , hier kruipt veel werk in. ........... en ze helpt nog zoveel thuis ( paarden verzorgen , hooien in de zomer , heel het huishouden , ...)
Ik heb het echt getroffen. PS : we zijn maar met z'n tweetjes en ze is huisvrouw. Eén minpuntje , ze wil meer met de moto uit-rijden , daar moet ik dit jaar iets aan doen en haar tegemoet komen .
Grtz , Sun.
ge kunt met de moto gaan voeren, ineens twee vliegen in één klap
greetz
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen) wo jan 14, 2009 10:44 pm
... Bagage op de moto is geen probleem , maar zie je me al rondrijden met een voerboot achterop het draagrek ?
Ik zal zeker opvallen , en een bijkomend probleem , de smallere banden en het hoge gewicht , geven wel problemen in het mulle zand , gegarandeerd vastrijden en dan 450 kilo ( zonder bagage ) wegduwen is geen lachertje.
Als ik nog veel aan het KK te vinden was ging ik zo regelmatig voeren , vul wat bollen over mijn stuur wegschieten viel niet zo erg op als uit een auto stappen.
Grtz , Sun.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Help mijn man heeft een hobby (karpervissen)