Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: koopje zo jan 30, 2011 6:46 pm
Robby Malfliet schreef:
Delkim heeft in 't verleden altijd 100% betrouwbare bulletproof biepers geproduceerd. Zelden hoorde ge er slechte dingen over, op een enkele uitzondering na. Maar wat ik tegenwoordig allemaal lees over de laatste versie Delkims is echt nie gewoon. 't Is zelfs zo dat vele vissers over 't Kanaal terug op zoek zijn naar de vorige Delkims met zender. Die oudere kosten nu in veel gevallen zelfs al meer dan hun nieuwe broertjes op de tweedehandsmarkt ginder! Da's op zijn minst een teken aan de wand dat er iets niet pluis is met het nieuwste model hé.
Toen ik deze zomer noodgedwongen op zoek moest naar andere biepers omdat mijn 14 jaar oude Delkims gestolen waren, was een ding al een zekerheid: het gingen zeker niet de nieuwste Delkims worden! Ik had zelf de nieuwe Delkims eens geprobeerd op een sessie in Engeland enkele jaren geleden, en daar had ik al problemen met de zender. Dus na die slechte ervaring en na zo veel negatieve feedback op verschillende fora ging ik het risico niet nemen zene.
Ja de nieuwe lijken niet zo goed meer, onlangs heb ik 3 oude txi met 2004 receiver op de kop getikt voor 200 euro, heb ze uitgebreid getest en ze zijn 100% in orde, ik was niet eens op zoek naar biepers want ik vis met dr RX waar ik geen klagen van heb maar deze kon ik nie laten liggen, nog te weten dat die jongen ze weg deed om een nieuwe set TXI te kunnen kopen omdat zijn maat er gekocht had, ik hoop dat hij het zich niet beklaagt.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... zo jan 30, 2011 6:58 pm
Tony:daar ejje ne wree goeien koop aan gedaan,blijven doen wa ze moeten,en kunnen tegen veel,kzou feitleijk nix anders nog willen,the guud old txi-kes
Jeff Van Dyck
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 40 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : VIssen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... zo jan 30, 2011 7:38 pm
spiegelkarper schreef:
ik heb mijn setje verkocht omdat ik een nachtje gedaan had en mijn hangers tegen de grond lagen s'morgens zonder ook maar 1 beetregistratie te hebben gehad ! een vriend van mij had dit ook al meegemaakt en dit zou mogelijk zijn omdat delkim niet met een wieltje werkt .
dit heb ik dus ook al gehad en meerdere keren, wanneer je met delkims een hele trage zakker krijgt dan is er gewoon geen beetmelding. Wat ik ook ervaar is dat de 1ne beeper tov de andere vele gevoeliger is.
grts
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... zo jan 30, 2011 9:57 pm
[quote="den hobokener"]
spiegelkarper schreef:
Wat ik ook ervaar is dat de 1ne beeper tov de andere vele gevoeliger is.
grts
zelfde ervaring hier, zit aardig wat verschil op, de volume regeling wijkt ook behoorlijk af, zelfs als er nieuwe batterijen inzitten, das geen ramp, maar zou voor dat geld toch wel in orde mogen zijn.
grtz nightfall63
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... ma jan 31, 2011 10:57 am
Barre schreef:
Tommy schreef:
als ge een set ATT´s wil kopen wachten, tot de zomer ... dan komen de nieuwe uit!!!
Ola ... dat is intressant ... bedankt voor de info Tommy . Zouden er al ergens afbeeldingen staan ??? Greetz
nee allemaal nog vrij hush hush ... maar ze komen eraan in de zomer (werd me ingefluisterd) het gaat over ATTsen met een speaker ...
als ik meer weet laat ik het je anders wel weten makker ...
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... ma jan 31, 2011 3:01 pm
Redelijk wat klachten over die nieuwe delkims zo te lezen !! hier werken ze perfect!!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... ma jan 31, 2011 3:54 pm
bij mij ook nog geen probleem gehad , er is met ieder bieperset iets, normaal kunnen ze nooit doen geen enkele werkt gelijk
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... ma jan 31, 2011 4:08 pm
er gaat niks boven het oudere model txi's 2004....zou geen andere willen hebben of het moet zijn da ze om de een of andere reden zouden stuk gaan,dan ben ik wel verplicht zeker!!! grtz de marco
tonino adams
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 40 Woonplaats : west-vlaanderen Hobby’s : karpervissen Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... ma jan 31, 2011 4:15 pm
op tweedehands sites staan er enorm veel van die nieuwe delkims zegt genoeg denk ik
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... ma jan 31, 2011 4:55 pm
Idd meer van de nieuwe als van de oude. Volgens mij zitten er gewoon te veel prullen aan de nieuwe modellen. Net zoals Marco ben ik een grote fan van de oude txi's die zen gewoon niet kapot te krijgen.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... di feb 01, 2011 9:27 pm
Volgens Tom komen er nog lang geen nieuwe ATT buzzers hoor Tommy. Heb hem vanmiddag nog gehoord. Er is wel veel vraag naar een ATT buzzer met speaker, dat wel. En hij sluit niet dat die er ooit komen, maar 't is bijlange nog nie voor binnekort blijkbaar.
Kzou anders ook wel geinteresseerd zijn zene.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... wo feb 02, 2011 8:32 am
Robby Malfliet schreef:
Volgens Tom komen er nog lang geen nieuwe ATT buzzers hoor Tommy. Heb hem vanmiddag nog gehoord. Er is wel veel vraag naar een ATT buzzer met speaker, dat wel. En hij sluit niet dat die er ooit komen, maar 't is bijlange nog nie voor binnekort blijkbaar.
Kzou anders ook wel geinteresseerd zijn zene.
ach wat de hell .... er is tegen mij iets anders gezegt (wat ze tegen jou hebben gezegt is blijkbaar iets anders) ....
maar bon so be it ...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... wo feb 02, 2011 5:41 pm
Tja, als de man die ze zelf maakt zegt dat er geen nieuwe op komst zijn...
Citaat van een van de mailtjes die ik gisteren kreeg:
"Hi Robby
No new alarms yet mate not for a long time send your faulty ATTs back and we will replace it, sounds like its broken
Tom"
De laatste zin gaat over een van mijn 4 ATTs'en die een slecht contact geeft.
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 1:56 pm
Robby Malfliet schreef:
"Hi Robby
No new alarms yet mate not for a long time send your faulty ATTs back and we will replace it, sounds like its broken
Tom"
whatever ....
kevin vanderstraeten
Aantal berichten : 35 Leeftijd : 44 Woonplaats : oudenaarde Hobby’s : vissen Registration date : 26-06-09
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 2:55 pm
Tommy schreef:
Robby Malfliet schreef:
"Hi Robby
Tom"
whatever ....
wat een sfeer wat een sfeer !!!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 3:42 pm
Idd...
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 5:18 pm
Robby Malfliet schreef:
Idd...
.........en nu toevallig moderator af spijtig....kvond u Robby echt wel correct bezig........
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 5:44 pm
bart polyn schreef:
Robby Malfliet schreef:
Idd...
.........en nu toevallig moderator af spijtig....kvond u Robby echt wel correct bezig........
idd , moderator af.......................................
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 5:51 pm
Robby was idd goe ... maar als hij geen tijd meer had moeten we dat respecteren!! jullie trekken de verkeerde conclusies
maar bon ik heb geen ontslag gevraagd ... Robby heeft dat gedaan (met als rede geen tijd meer)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 5:53 pm
bart polyn schreef:
Merci Bart. Ik heb altijd mijn best gedaan om zo fair maar kordaat mogelijk te zijn tegenover iedereen, net zoals de andere mods ook proberen te doen. Ik heb echt te weinig tijd om de job te doen zoals het zou moeten. Maar ik geef toe dat ik me als mod ook teveel moest inhouden, om zo alle partijen content te houden. En da's mijn aard nie.
Allé, back on topic nu ('t zit er nog altijd in hé).
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 5:57 pm
Robby Malfliet schreef:
bart polyn schreef:
Merci Bart. Ik heb altijd mijn best gedaan om zo fair maar kordaat mogelijk te zijn tegenover iedereen, net zoals de andere mods ook proberen te doen. Ik heb echt te weinig tijd om de job te doen zoals het zou moeten. Maar ik geef toe dat ik me als mod ook teveel moest inhouden, om zo alle partijen content te houden. En da's mijn aard nie.
Allé, back on topic nu ('t zit er nog altijd in hé).
wel actief blijven he rob zodat we op to date blijven see you mate
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 6:04 pm
Ik blijf active als ik de tijd heb Fox, geen probleem.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 6:07 pm
aangezien er op het andere topic geen reacties kunnen geplaatst worden doe ik het hier maar even spijtig te horen dat je er de brui aan geeft makker, of tijd de echte reden is betwijfel ik maar wie ben ik eh. (soms is een druppel genoeg om een emmer te doen overlopen) in ieder geval merci voor de nutrale kijk op de dingen en de pogingen om de kerk in het midden te houden. ma zoals ge zegt, ge zijt nie weg eh en das het voornaamste
on topic
tzou nie mogen eh dat die zo mankeren
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 6:17 pm
Igor V.W schreef:
aangezien er op het andere topic geen reacties kunnen geplaatst worden
vreemd ....
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims... vr feb 04, 2011 8:02 pm
Tommy schreef:
Igor V.W schreef:
aangezien er op het andere topic geen reacties kunnen geplaatst worden
vreemd ....
lol, da verranderd nogal rap eh, daarjuist was het niet mogelijk om een reply te doen. nu plotseling wel zal door de hand van god in orde gebracht zijn. raar eh
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...