Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Problemen met mijn nieuwe delkims...

Ga naar beneden 
+29
kevin vanderstraeten
vanderzanden wim
Marc Dhaene
bart polyn
Marc Paulus
Jeff Van Dyck
Beelens Pascal
Tony Lemmens
Lukas Besseghir
tonino adams
stefaan despiegelaere
Pippo
Tommy De Cleen
Pol Geens
Tony van de merlen
Bart Raats
Tom Daelemans
de pauw david
Tino Musschoot
Jean-Pierre Ketelslegers
David De Cleen
Robby Malfliet
Jeffrey Benoot
pascal waltenier
Wesley Mast
De Poorter Kim
Steven Dekeyzer
steven meirlaen
Bart Debosschere
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 12, 2010 6:54 pm

Bedankt gasten voor jullie antwoorden ........
Ik weet 1 ding , dat ik vroeger Fox gewoon was & en nu door al de positieve geruchten over ben gegaan naar delkim.
Ook deels om er mijn visserij er in aan te passen ...
Maar het hangt degelijk mijn KL*** uit dat ik weer brol of een miskoop heb gekregen , voor mijn duur verdiende spaarcentjes weer een heleboel geloop , gemail & getelefoneer.
Terwijl ik voor dergelijke prijs kwaliteit wil ......... zal wel weer het eerste setje van de maandagmorgen productie hebben .
Nu in ieder geval , hopelijk komt het goed , of ik kwak die KL**** dingen tegen de muur......& en stuur deze op naar Delkim zelf.
Dat ze er dan hunne plan mee trekken.
Greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 12, 2010 7:10 pm

Rustig Bart man

Kweetet tis lastig zoiets , ook al wat probs gehad met mijn laatste aankopen
de pauw david

de pauw david

Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 12, 2010 7:24 pm

het is idd kl... als jij het net voorhebt zoiets.
Ik heb ook geen klachten integendeel. Ik heb laatst mijn reciever in het water laten vallen waardoor de ontvanger kapot was. Heb ook wel een tijdje moeten wachten vooraleer ik hem terug had maar de kosten vielen goed mee vond ik ( een 12 euro )
Ik had hem zelf al even open gedaan om hem eventueel zelf te maken maar moest ik dat niet gedaan hebben zou de herstelling gratis zijn geweest.
Ik spreek hier nu wel over de oude reeks hé, dus al zeker een 8-10 jaar oud
Iemand heeft die maandag modellen nu eenmaal, spijtig genoeg ben jij dit nu

grtzzzzzzzzz
http://www.dreambaits.be
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 12, 2010 9:44 pm

Heb je uw delkims ook op D distance geprobeerd?
Is uw batterij in uwe beeper nog goed (niet vervallen of bijna leeg)?

Grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 12, 2010 11:46 pm

Hi,

Ik heb nu al een tijdje 4 Delkims + receiver,
en sedert ik ermee vis nog nooit probs whatsoever gehad . . .

Van een dergelijk raar probleem heb ik nog nooit gehoord,
en ik denk dus ook dat je hier met een uitzonderlijk zeldzame
situatie zit.
Weet je wel zeker dat die dingen korrekt ingesteld werden ?

Als ik jou was zou ik DRINGEND je Delkims es op enkele andere plaatsen uitproberen,
want mogelijk heeft externe straling er wel iets mee vandoen.
En ook steeds testen met elke bieper apart;
als het probleem dan toch aan één van die toestelletjes ligt,
ga je het zo veel sneller pinpointen.

Indien nog niks te vinden: het hele zootje aan de winkelier afgeven en
ter plekke het probleem tonen en bespreken.

Cheers,
Cool Cool Cool
Michel
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 13, 2010 8:10 am

Hij is echt niet de enige, op ons thuiswater heb ik er ook al van gehoord , hier kregen ze zelfs radiosignalen door , ook al een paar keer op het internet tegengekomen .
Grtzz
Benny
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 13, 2010 1:43 pm

Jip mannen,...
Heb inderdaad al alles getest, op L & op D.
Nieuwe batterijen in alle biepers en ook in ontvanger .
Zelfs al nieuwe centrale gekregen...........
Getest op alles , zelfs op een andere locatie heb ik er ook problemen mee.
En infeite zou ik geen andere batterijen moeten steken , want gezien de levensduur die ze geven , aankoop dateerd van 13/08/09.
Greetz
Bart Raats

Bart Raats

Man Aantal berichten : 105
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen
Registration date : 08-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 9:18 pm

Heb ook vier txi's en ben er zeer tevreden over. Mss toch eens proberen met nieuwe duracellekes?
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 26, 2010 7:05 pm

Hey gasten ,...
Heb mijn delk's nog eens onderworpen aan enkele tests.
Overal nieuwe batterijen in gedaan , en op open vlakte heb ik ruim 250 meter bereik .
Als ik naar mijn stek ga blijft het nog altijd dikke shit, nog geen 40 meter ontvangst.
Maar denk dat het probleem bij 2 oorzaken kan liggen :
1e : Betonnen muur achter mij.
2e : Op 100meter staat een gsm-mast .
Greetz
David De Cleen

David De Cleen

Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen fitness snowborden
Registration date : 17-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimema apr 26, 2010 7:32 pm

hoi,

Denk dat je niet verder moet zoeken, die gsm mast zal wel storen en daar is je ontvanger niet tegen opgewassen. zou goed kunnen als je er met een teleboot vist da die ook wel eens rare kunstjes kan doen.

Grts
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 12:59 pm

Hallo gasten ...
Even deze topic opfrissen ...
Ik heb na een ruim een jaar met problemen , nieuwe cetrale en veel gevloek en gemor , mijn Delk's binnen gestoken in mijn tackle-shop.
Bij deze heeft hij gebeld en zijn relaas gedaan ,...
Vertegenwoordiger van Benelux is er persoonlijk omgekomen, en nu zijn deze weg naar Korda Nederland ...
Met als melding gekregen dat ze zijn doorverwezen over het kanaal ...
In de doos heb ik een persoonlijk briefje gestoken , dat ik hun kwaliteit ten steligste in twijvel trek (+brief van vertegenwoordiger).
Wat hun reactie zal zijn weet ik niet , maar herstel kosten zal ik hoe dan ook NIET betalen, nog voor servies of taxipost of dergelijke ...
Met of zonder factuur kunnen ze deze op hun buik schrijven , en op de stand in Zwolle zal er toch ook een deftig woordje gepraat worden.
We zullen eens zien of ze er iets tegen overstellen voor de geleden problemen ...
Tot deze tijd ben ik visloos ...
Maar we zullen zien
Greetz
Tony van de merlen

Tony van de merlen

Man Aantal berichten : 172
Leeftijd : 53
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 27-04-10

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 1:25 pm

Ik twijfelde om de nieuwe delkims aan te schaffen (om weer eens iets nieuws te hebben)maaar...vis nu al jaren met men Rx'en en nooit problemen mee gehad, dus besluit genomen, blijven vissen met men Rx'en cheers
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 1:40 pm

...
Hoi Barre ,

Het lost voor jou natuurlijk niets op ...maar

Ik heb eens een delkim Txi-+ laten opsturen naar de UK omdat de lijn ( Nash Bullet Braid ) met felle zijdelinkse run een opstaand oor ( pvc behuizing ) er afgesneden had.
Delkim heeft het huis en de Y-sensor-vork en een bedieningswieltje vervangen.
Het was toen net die periode dat Ultimate , verdeler voor de Benelux , overkop ging en de herstelperiode was lang : 3 maanden.
Maar alles werd mooi hersteld en de kostprijs : 30 €.

Om zeker te zijn van ontvangst en werking , vervang ik elk van de batterijen ( Duracell Pro ) om de 3/4 jaar , de half lege 9V-batterijen verbruik ik toch verder in bv. een radiowekker of iets dergelijks , dus geen extra verlies.

Grtz , Sun.
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 2:55 pm

Sunshine schreef:
...
Hoi Barre ,

Het lost voor jou natuurlijk niets op ...maar

Ik heb eens een delkim Txi-+ laten opsturen naar de UK omdat de lijn ( Nash Bullet Braid ) met felle zijdelinkse run een opstaand oor ( pvc behuizing ) er afgesneden had.
Delkim heeft het huis en de Y-sensor-vork en een bedieningswieltje vervangen.
Het was toen net die periode dat Ultimate , verdeler voor de Benelux , overkop ging en de herstelperiode was lang : 3 maanden.
Maar alles werd mooi hersteld en de kostprijs : 30 €.

Om zeker te zijn van ontvangst en werking , vervang ik elk van de batterijen ( Duracell Pro ) om de 3/4 jaar , de half lege 9V-batterijen verbruik ik toch verder in bv. een radiowekker of iets dergelijks , dus geen extra verlies.

Grtz , Sun.

Hey Sun ,...
Kan me niet schelen dat ik mijn Delkims 3 Maand kwijt ben , ik heb toch geen tijd nog zin om te vissen.
Indien ik wens aan het water te zitten , kan ik gerust een set van een vriend gebruiken.
Ben dan ook meer en meer aan het denken om de herstelde delk's te verkopen en mij een set Gardners aan te schaffen.
Trouwens als ze denken da ik zal betalen om 1 of andere reden zal dit geen waar zijn , integendeel zij mogen mij wel te gemoed komen ...
Greetz
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 2:57 pm

als ge een set ATT´s wil kopen wachten, tot de zomer ... dan komen de nieuwe uit!!!
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 3:20 pm

Tommy schreef:
als ge een set ATT´s wil kopen wachten, tot de zomer ... dan komen de nieuwe uit!!!

Ola ... dat is intressant ... bedankt voor de info Tommy .
Zouden er al ergens afbeeldingen staan ???
Greetz
Pippo

Pippo

Man Aantal berichten : 23
Leeftijd : 38
Hobby’s : Vissen
Registration date : 07-07-09

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 3:24 pm

Barre, kan je ons op de hoogte houden in dit topic als je ze terug krijgt en of het probleem dan opgelost is?
Ik heb ook nieuwe Delkim's gekocht in Juli vorig jaar en ik beklaag mij dit ook enorm. Er zijn mensen die beter bereik hebben met een goedkoop setje van X2 dan mijn Delkim's (getest op verschillende afstanden).
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 3:42 pm

Senne Mathues schreef:
Barre, kan je ons op de hoogte houden in dit topic als je ze terug krijgt en of het probleem dan opgelost is?
Ik heb ook nieuwe Delkim's gekocht in Juli vorig jaar en ik beklaag mij dit ook enorm. Er zijn mensen die beter bereik hebben met een goedkoop setje van X2 dan mijn Delkim's (getest op verschillende afstanden).

Doe ik Senne , twas ook erg mee de mijne ...
Ik zal 300km bollen om in Zwolle te geraken , en het eerste wat ik doe zal naar de delk's stand gaan. Evil or Very Mad
Indien ze terug zijn laat ik wat weten,en wat mijn bevindingen zijn ...
Greetz
stefaan despiegelaere

stefaan despiegelaere

Registration date : 25-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 4:10 pm

ik heb mijn setje verkocht omdat ik een nachtje gedaan had en mijn hangers tegen de grond lagen s'morgens zonder ook maar 1 beetregistratie te hebben gehad ! een vriend van mij had dit ook al meegemaakt en dit zou mogelijk zijn omdat delkim niet met een wieltje werkt .
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 48
Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 5:00 pm

spiegelkarper schreef:
ik heb mijn setje verkocht omdat ik een nachtje gedaan had en mijn hangers tegen de grond lagen s'morgens zonder ook maar 1 beetregistratie te hebben gehad ! een vriend van mij had dit ook al meegemaakt en dit zou mogelijk zijn omdat delkim niet met een wieltje werkt .

Heb dit ook al gehoord, komt wsl doordat de vis op spanning van de draad links of rechts wegzwom waardoor de hanger traag zakte en geen registratie gaf... Sensitivity hoger zetten is een oplossing, maar dan heb je t nadeel dat je veel piepen krijgt...

Doordat Delkim niet met een wieltje werkt heeft ook een groot voordeel in de koudere periode van t jaar, nl. dat ze niet vastvriezen.
tonino adams

tonino adams

Man Aantal berichten : 40
Leeftijd : 40
Registration date : 18-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 5:43 pm

kheb de mijne buiten gewipt

na 1maand vissen centrale kapot deed totaal niks meer oorzaak visje kwijt Evil or Very Mad
binnengebracht moest opgestuurd worden naar korda .......
oorzaak 5 maanden kwijt en dan telefoon dat er een nieuwe is toegekomen moest dat 5 maanden duren Shocked na 2 maanden deed ze weer nu en dan simpel
de delkims zelf met hoge gevoeligheid ingesteld zakker gehad geen enkele tuut biep of dergelijke........

fox rx aangeschaft na weekje gebruik deden 2 van de 3 optonics simpel ene deed niks meer en andere zijn ledje brande terwijl ie aflag Question
binnengebracht en nieuw setje meehad, voor moment macheren ze nog maar vertrouwen is er toch ook niet volledig voor het moment Rolling Eyes

het zijn toch 2 toppers op dat vlak........ scratch
kzou begod niet meer weten wat te vertrouwen tzijn tenslotte deze die je melden dat je beet hebt nje
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 6:03 pm

twone schreef:
kheb de mijne buiten gewipt

na 1maand vissen centrale kapot deed totaal niks meer oorzaak visje kwijt Evil or Very Mad
binnengebracht moest opgestuurd worden naar korda .......
oorzaak 5 maanden kwijt en dan telefoon dat er een nieuwe is toegekomen moest dat 5 maanden duren Shocked na 2 maanden deed ze weer nu en dan simpel
de delkims zelf met hoge gevoeligheid ingesteld zakker gehad geen enkele tuut biep of dergelijke........

fox rx aangeschaft na weekje gebruik deden 2 van de 3 optonics simpel ene deed niks meer en andere zijn ledje brande terwijl ie aflag Question
binnengebracht en nieuw setje meehad, voor moment macheren ze nog maar vertrouwen is er toch ook niet volledig voor het moment Rolling Eyes

het zijn toch 2 toppers op dat vlak........ scratch
kzou begod niet meer weten wat te vertrouwen tzijn tenslotte deze die je melden dat je beet hebt nje

Juist twone , ik begrijp het , inderdaad ge zou niet meer weten wa daje moet kopen ...
Maar buiten de problemen met mijn delk's, zal ik eens deze zomer uitkijken voor de Att's.
Weer 1probleem , nieuw speelgoedje weer kinderziektes ??? Rolling Eyes
Fuck man ge zou er ne krulstaart van kweken ... pig
Greetz
stefaan despiegelaere

stefaan despiegelaere

Registration date : 25-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 6:15 pm

ik vis niet als het vriest want dan ligt mijn lood op het ijs waarschijnlijk ! en ik spreek van ondeervinding . affraid
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 6:35 pm

Delkim heeft in 't verleden altijd 100% betrouwbare bulletproof biepers geproduceerd.
Zelden hoorde ge er slechte dingen over, op een enkele uitzondering na.
Maar wat ik tegenwoordig allemaal lees over de laatste versie Delkims is echt nie gewoon.
't Is zelfs zo dat vele vissers over 't Kanaal terug op zoek zijn naar de vorige Delkims met zender.
Die oudere kosten nu in veel gevallen zelfs al meer dan hun nieuwe broertjes op de tweedehandsmarkt ginder! Shocked
Da's op zijn minst een teken aan de wand dat er iets niet pluis is met het nieuwste model hé.

Toen ik deze zomer noodgedwongen op zoek moest naar andere biepers omdat mijn 14 jaar oude Delkims gestolen waren, was een ding al een zekerheid: het gingen zeker niet de nieuwste Delkims worden!
Ik had zelf de nieuwe Delkims eens geprobeerd op een sessie in Engeland enkele jaren geleden, en daar had ik al problemen met de zender.
Dus na die slechte ervaring en na zo veel negatieve feedback op verschillende fora ging ik het risico niet nemen zene.
Lukas Besseghir

Lukas Besseghir

Man Aantal berichten : 16
Leeftijd : 31
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 28-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 30, 2011 6:42 pm

Precies wel veel problemen met delkim… zou niet mogen met zo’n duur speelgoed!

Ik heb mijn txi’s nu 1 jaar en ben er nog steeds zeer tevreden over.
1 keer ben ik wakker geworden met de waker op de grond, maar dat was mijn eigen schuld. (Hij stond op de – stand op gevoeligheid 1… )

grtz Lukas

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... - Pagina 2 Icon_minitime

Problemen met mijn nieuwe delkims...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Delkim nightlite pro hanger
» problemen voerboot
» problemen big baitrunner lc chimano
» Problemen met de safety-clip van korda ????????
» mijn thuiswater

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: