Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Problemen met mijn nieuwe delkims...

Ga naar beneden 
+29
kevin vanderstraeten
vanderzanden wim
Marc Dhaene
bart polyn
Marc Paulus
Jeff Van Dyck
Beelens Pascal
Tony Lemmens
Lukas Besseghir
tonino adams
stefaan despiegelaere
Pippo
Tommy De Cleen
Pol Geens
Tony van de merlen
Bart Raats
Tom Daelemans
de pauw david
Tino Musschoot
Jean-Pierre Ketelslegers
David De Cleen
Robby Malfliet
Jeffrey Benoot
pascal waltenier
Wesley Mast
De Poorter Kim
Steven Dekeyzer
steven meirlaen
Bart Debosschere
33 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

Problemen met mijn nieuwe delkims... Empty
BerichtOnderwerp: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 7:29 am

Jip gasten ,...
Ik wil eens polsen of er nog mensen zijn met dezelfde problemen gelijk met mijn delkims.
Als ik op nog geen 30 meter van mijn stokken loop , krijg ik geen signiaal meer van mijn bieppers op mijn centrale.
Ik heb deze op de test modulle gezet & nog geen 30 meter kan ik van mijn stokken gaan ???? scratch .
Ook begint deze te kraken evenals er geruis doorkomt.
Met zulks kwaliteit volgens onzen "Danny" op de Korda dvd , zou ik wel tot 200 meterver kunnen gaan, niet dat ik dit zou doen.
Maar voordergelijk prijs voor de laatste nieuwe delkims waar ik nog geen 20 x mee gevist heb , vindt ik dit een beetje van de pot gerukt.
Dus ikke naar mijne tackle-shop , alles uitgelegd & geen probleem onmiddelijk een nieuwe centrale gekregen.
Daarna weer naar mijn stek gereden , opnieuw op test-module gezet, en hetzelfde resultaat. scratch
Nu was het nog slechter, 20 meter was het maximum, ....
Had ik het geweten kocht ik me Fox rx-en ......
Nu wil ik wel eens zien hoe hun veelbelovende servies & garantie in elkaar zit ??????
Greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
steven meirlaen

steven meirlaen

Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 7:45 am

hey exos,

hier klopt wel duidelijk iets niet, ik heb zelf ook de delkims en heb er totaal geen problemen mee.
aangezien je al een nieuwe ontvanger hebt denk ik dat het probleem bij je delkims zelf zal liggen.
ik heb mij delkims getest tot op 150 m en dit was geen probleem. hoever ik kan gaan heb ik niet getest omdat 20m voor echt het maximum is.
anders effe de laaste gratis dvd van korda bekijken, daar legt Danny piekfijn uit hoe je met je delkims kan werken.
en een mailtje sturen naar delkim zelf indien het probleem zich niet oplost.
één ding is zeker, ze zijn niet in orde, dus laat je niet afschudden bij je shop.
anders eens een pbtje doen naar Kim De Poorter.

greets Steven
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 48
Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 8:11 am

Zelfs al zet je de ontvanger op de L (local), dan nog werkt deze tot op een redelijke afstand. Op D (distance) werken ze zeker tot 150m.

Is het bij al je Delkims hetzelfde, want het probleem ligt duidelijk bij je optonics en niet bij je ontvanger ...
De Poorter Kim

De Poorter Kim

Man Aantal berichten : 144
Leeftijd : 39
Hobby’s : Vissen, poker, Dj

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 9:29 am

Zijn er Spoorwegen of electriciteitskabels in de buurt waar je vist? Ik zou ze toch eens allemaal opnieuw binnen doen.

Normaal is dit niet. Als er nu 1 merk is waar we geen problemen mee hebben dan is het delkim.

Grtz

Kim
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 12:00 pm

ikweet niet of het klopt maar de winkelier van de meulenaere heeft mij gezegd dat de delkims nu uit china komen en niet meer uit engeland, mss kwaliteit verminderd??

greetz
De Poorter Kim

De Poorter Kim

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 12:49 pm

Dat zou ik eens moeten navragen maar kan dit moeilijk geloven. Maar alles is mogenlijk natuurlijk.

Ik ga er eens voor luisteren.

Grtz

Kim
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:00 pm

Nog nooit probs gehad met m'n txi-+'en ... Surprised
http://www.carpmovement.com
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:37 pm

Zoals eerder beschreven , afstand klopt niet

Wat ik wel ook heb met men centrale is dat wanneer meer dan 1 bieper afgaat de centrale "kraakt"

En dat vind ik serieus ergerlijk , nu ken ik nog mensen die dit hebben , andere hebben het niet

Kim ? Ken jij dit fenomeen ? Iets aan te doen ?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:43 pm

Citaat :
Ken jij dit fenomeen ? Iets aan te doen ?
andere kopen, ATTs bvb (nog nooit geen probleem mee gehad) en op 500 meter van men hengels werk alles nog perfect ....
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:45 pm

den bruinen schreef:
ikweet niet of het klopt maar de winkelier van de meulenaere heeft mij gezegd dat de delkims nu uit china komen en niet meer uit engeland, mss kwaliteit verminderd??

greetz

Dit heb ik ook al meermaals opgevangen...

Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:48 pm

Mijn Delkims zijn al dik 15 jaar oud en werken nog even goed als de eerste keer dat ik ze gebruikt heb.

Maar problemen kunnen er altijd wel al eens voor komen hé.
Voor elke Delkim met een probleem aan, zijn er misschien 1000 goeie van de band gerold.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:52 pm

das ook weer waar Robby ...
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:54 pm

Dat is van alles zo hé, zelf zweer ik bij Fox, en met de mijne heb ik ook geen miserie...al zal er van die serie ook wel eens een slechtere tussen zitten. Ze worden trouwens ook niet in Engeland gemaakt hé...welk materiaal wel eigenlijk? Rolling Eyes

Grtzzzzzzzz
David De Cleen

David De Cleen

Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen fitness snowborden
Registration date : 17-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 4:24 pm

Hoi,

Ik heb sinds voorig jaar txi plus en centrale die van mij kraken niet en afstand is ook zoals het moet. Bij elk materiaal kan je wel eens mindere tussen hebben.

grts
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 4:47 pm

Fox dus, simply the best !!
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 5:54 pm

Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
Fox dus, simply the best !!
dat maakt iedereen voor zichzelf uit he J.P. ik zou nooit geen fox (meer) moeten hebben ...
maar das persoonlijke keuze!!
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 6:47 pm

Ik heb 2 reeksen van vier : de SX, zonder afstandsbediening en vergezeld me al meer dan 15 jaar.
De DXR, met draadloze afstandsbediening, vergezeld me al meer dan tien jaar zonder enige hapering.
Daarom die keuze dus.
Beide modellen worden wel niet meer geassenbleerd.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 7:19 pm

Gelijk heb je JP ! Ik vis ook nog met FOX ES en die blijven maar werken ! Winter en zomer !
Ik heb er mij nog geen andere gekocht omdat er met de nieuwere modellen van beetverklikkers te veel probemen zijn . Zowel van Fox als Delkim .
En tot op de dag van vandaag is dat blijkbaar nog altijd zo ...

Grtz waldo
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimezo apr 11, 2010 10:03 pm

Thans ook nog geen probleem gehad met mijn RX'en.
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimema apr 12, 2010 12:18 am

Wil ik nog even meegeven dat de delkim's doen wat ze moeten maar het gekraak is wel serieus ambetant , ben echt benieuwd om een reactie van Kim

Die mensen moeten dit toch al tegengekomen zijn dat er een klant met een nieuwe set dit binnenbrengt

En verwacht dat dit opgelost word iteraard

Zelf heb ik men set txi+ in 2 dehands gekocht , ze waren nog geen 3 jaar oud , in 1 van de beetmelders zat een slecht contact in en ben die 3 maand kwijt geweest

Ik kon natuurlijk geen factuur voorleggen en verbaasd was ik dat delkim voor die herstelling 22€ vroeg , geen onoverkomelijk bedrag uiteraard , maar voor iets dat nog geen 3 jaar uit was terwijl er toch 3 jaar garantie gegeven word

Ik heb die 22€ betaald uit respect voor hengelsport de Poorter en er verder geen spel van gemaakt , maar fairbrass en zen 3 weken hersteltijd etc. etc.

Verder tevreden gebruiker van
De Poorter Kim

De Poorter Kim

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimema apr 12, 2010 1:34 pm

Ik kan eerlijk vertellen dat we de reparatie's van delkim op ons twee handen kunnen tellen. Soms zijn ze gratis en soms komt er een factuur toe met de reparatiekosten. Wat wij betalen aan delkim betaald de klant aan ons. We hebben al verhalen gehoord dat er winst wordt gemaakt op reparatie's en dan vraag ik mij af "waar zijde mee bezig" ???

Wat ik wel al gehad heb is dat een receiver in de winkel het niet deed. Gewoon kapot toegekomen.

Fox, dat is een ander verhaal. Ik ga FOX zeker niet slecht praten want in mijn ogen hebben die een goede service! Wij hebben daar totaal geen klagen van. Maar als je kijkt hoeveel biepers er nieuw toekomen die niet werken dan vraag ik mij af "moeten wij dit nog verkopen" ? We hebben wel al elke keer nieuwe gekregen maar je ligt er wel mee en op die dagen die ze er liggen kan je geen verkopen.

Zodra ik de vertegenwoordiger of iemand van korda aan de lijn heb vraag ik het hem. Ik hou jullie op de hoogte.

Grtz

Kim
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimema apr 12, 2010 3:38 pm

nu zeg je het ook he J.P. DXR het beste dat fox ooit heeft gemaakt (hun naam op gezet) ...
samen met het RX gamma onverslijtbaar (maar worden niet meer gemaakt) nu ist goedkopen crap (gemaakt in taiwan etz etz) ...
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimema apr 12, 2010 3:52 pm

Ik heb jaren foxen gehad maar zou er nu geen meer willen,Delkim Rules!Simpel 2 redenen,Je kan uw gevoeligheid VEEL beter regelen dan foxen en de batterijen van de zender gaan VEEL langer mee! Bij foxen mag je ze na 7nachten veranderen en bij delkims rond de 80!!! Very Happy En met het bereik kan ik zeker 200meter gaan al is dat natuurlijk overbodig maar ze doen het toch..
http://www.triggerbaits.nl
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimema apr 12, 2010 4:39 pm

Blackwater schreef:
nu ist goedkopen crap (gemaakt in taiwan etz etz) ...

Massaproductie weet je !! Daar lijdt de kwaliteit onder !!
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Carp Fishing / music

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitimema apr 12, 2010 5:04 pm

Eeuwenoude discussie tussen voorstanders van Fox en Delkim Sleep

Wat Bart hier meemaakt met z'n Delkims is een alleenstaand geval mijn gedacht, ben benieuwd wat het probleem zou kunnen zijn !
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Problemen met mijn nieuwe delkims...   Problemen met mijn nieuwe delkims... Icon_minitime

Problemen met mijn nieuwe delkims...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Delkim nightlite pro hanger
» problemen voerboot
» problemen big baitrunner lc chimano
» Problemen met de safety-clip van korda ????????
» mijn thuiswater

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: