Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: problemen big baitrunner lc chimano zo aug 28, 2011 4:57 pm
Mijn spoel gaat niet meer op en neer kan ik daar zelf iets aan doen? Hopelijk is er hier een expert die mij meer kan zeggen. Ik kan het mij niet veroorloven momenteel om met één stok minder te vissen daarom moet dit zo vlug mogelijk opgelost worden hopelijk kan iemand mij helpen
grtzzzz
david
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano zo aug 28, 2011 6:41 pm
kan vanalles zijn hee David
Met de weinige uitleg dat bje geeft word het moeilijk een mogelijke diagnose te stellen
Kan je ietwat preciezer in detail gaan wat de molen doet en wat precies niet
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano zo aug 28, 2011 6:41 pm
Zit alles geblokkeerd David of kunt ge nog vlot aan de hendel draaien?
Edit: ge pakt de woorden uit mijn mond Pascal.
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano zo aug 28, 2011 8:39 pm
Heb ook zoiets voorgehad met 2 van m'n Twinpowers, op dezelfde dag dan nog! Dat gaat bijna 10 jaar goed en dan, alsof de garantie net op is, begeven ze 't allebei. Was trouwens een versleten rubber binnenin, en heeft me €12/molen gekost, da's incl. volledig onderhoud.
Als jouw molen ook binnen moet voor reparatie, en je zoekt een goedkope tijdelijke oplossing: de tweedehandssites staan momenteel weer bar-stens-vol met molens die op zijn minst als een goed tijdelijk draaierke kunnen dienen...
PS: ik heb je gisteren ontmoet, David, maar je was véééél te druk aan 't telefoneren om aangesproken te worden.
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano ma aug 29, 2011 7:48 am
David
Je kan ook steeds eens rechtstreeks naar megadief euh fish stappen en daar al 1 en ander opsteken over mogelijke oorzaak daar het een shimano reparatie center is , het is bij de deur
Johan probeert meestal wel voor het beste te doen
Greetz
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano ma aug 29, 2011 9:24 pm
Ja ga eens naar megafisch heb ze daar al binnengestoken onlangs voor onderhoud dus misschien is het nog garantie wie weet.
Ik kan alles dus nog doen, alleen gaat dus de spoel niet meer op en neer bij gevolg dat de draad niet meer goed kan opgespoeld worden. Heb gelukkig al iemand gevonden die men zen molen even wou lenen dus dat zit wel goed ;-)
ps fishinphil. ben jij de controleur op hb ? Of was je degene die erbij was ?
Grtzzz
david
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano ma aug 29, 2011 9:56 pm
Geen controleur hoor, David, da's nu niet bepaald naast de deur voor mij. Ken die man wel, en deed samen een (2e, ondertussen) verkenningsrondje waarbij hij van de gelegenheid gebruik maakte om 's controle uit te oefenen. Tom (Vandaele) heeft trouwens een grote mond, maar een goed hart.
Ikzelf overweeg voor volgend jaar een vergunning te nemen, maar dan meer voor het roofvissen. Omdat ik mezelf een beetje ken wil ik dat ook wel combineren met wat occasioneel karperen, maar (voorlopig) geen mens die er weet hoe die vergunningen te combineren. En geen haar op m'n kalende kop die eraan denkt 2x de volle pot te betalen... Waarschijnlijk zal ik de duurste van de twee moeten nemen (karper) die mij dan ook het roofvisrecht zal geven.
Klinkt niet goed, je molen, maar zal ongetwijfeld hersteld kunnen worden. Succes ginder!
de pauw david
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano di aug 30, 2011 9:35 pm
fishinphil schreef:
Geen controleur hoor, David, da's nu niet bepaald naast de deur voor mij. Ken die man wel, en deed samen een (2e, ondertussen) verkenningsrondje waarbij hij van de gelegenheid gebruik maakte om 's controle uit te oefenen. Tom (Vandaele) heeft trouwens een grote mond, maar een goed hart.
Ikzelf overweeg voor volgend jaar een vergunning te nemen, maar dan meer voor het roofvissen. Omdat ik mezelf een beetje ken wil ik dat ook wel combineren met wat occasioneel karperen, maar (voorlopig) geen mens die er weet hoe die vergunningen te combineren. En geen haar op m'n kalende kop die eraan denkt 2x de volle pot te betalen... Waarschijnlijk zal ik de duurste van de twee moeten nemen (karper) die mij dan ook het roofvisrecht zal geven.
Klinkt niet goed, je molen, maar zal ongetwijfeld hersteld kunnen worden. Succes ginder!
Ik zal je er dan beslist mog veel tegen komen want volgend jaar staat maar één water op men agenda en dat is hb. Wens je alvast veel succes want dat heb je daar wel nodig (met momenten) ;-)
grtzzzzz
david,
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: problemen big baitrunner lc chimano