Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Delkim nightlite pro hanger do feb 12, 2009 3:30 pm
Hello,
Heb ook een vraagje... ik zag deze ook op de dvd van korda iemand deze al aangekocht ? evt een prijs en een winkel waar ik ze kan kopen of liever nog online bestellen? ook zou ik graag die swinger armpjes kopen waar je de hangers in kan klikken. het zijn wel die Delkim nightlite pro hangers die ik bedoel met een lagertje en magneetje. op Google vond ik er bitter weinig van.
Tnx in advance Jim !
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger do feb 12, 2009 10:08 pm
... Hoi Jimeson ,
De meeste grote Engelse on-line stores hebben het reeds in hun gamma , weinig foto's gevonden , behalve Leslies of Luton.
Laatst aangepast door Sunshine op do feb 12, 2009 10:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger do feb 12, 2009 10:12 pm
Delkim kennende zullen die wakers zeker wel werken, maar het oog wil ook wel wat hé. En die dingen zien er echt nie uit vind ik.
En ik ben sowieso al iemand die zich aan het water altijd low profile wil gedragen, dus bij mij moet ge zeker al nie met verlichte foorwakers afkomen.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger do feb 12, 2009 10:48 pm
Zal idd wel kwaliteit zijn maar vind het design er ook wat over....sebiet gaan de rodpod's vanzelf beginnen vliegen...
Grtzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: low profile do feb 12, 2009 10:51 pm
Robby Malfliet schreef:
Delkim kennende zullen die wakers zeker wel werken, maar het oog wil ook wel wat hé. En die dingen zien er echt nie uit vind ik.
En ik ben sowieso al iemand die zich aan het water altijd low profile wil gedragen, dus bij mij moet ge zeker al nie met verlichte foorwakers afkomen.
Aan het water wel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 6:40 am
lijkt meer op Sciencefiction dan op een swinger
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 10:00 am
amai niet, waar is de tijd heen van ne simpele alluminium waker. Of de staafwaker...
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 11:29 am
Fox heeft ook al veel langer een illuminated swinger in hun gamma en die line-clip vind ik niet echt super. nu over da licht... de meeste beetmelders geven zowieso al massa's licht, ieder zijn ding he.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 1:46 pm
Zal wel kwaliteit zijn,ben ik van overtuigd maar ik blijf bij m'n Matrix 'shit'
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 3:57 pm
Wesley Mast schreef:
Zal wel kwaliteit zijn,ben ik van overtuigd maar ik blijf bij m'n Matrix 'shit'
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 4:47 pm
ja tmoe gene kerstboom worden aant water eh ma ieder tzijne natuurlijk
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 5:43 pm
iedereen zijn ding natuurlijk, maar als ge ergens snachts zit te vissen (waar ge nie mag) dan zal de kersboom goe opvallen!! Ik weet nog goe toen we nergens mochten nacht vissen (zelfs een beta light was geen optie) en de leds op de piepers werden afgeplakt met tape, tijden veranderen he
leven de goeie oude tijd, waar niets mocht maar waar alles kon (als ge je verstand maar gebruikte) kweet nog goe op het KK (daar werden er elk jaar gepakt, maar ik ben daar nooit gepakt).
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 5:47 pm
Kijk dat noem ik nog eens vissen ik ken dat soort praktijken wel
ps Avator is inderdaad van Rainbow
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger vr feb 13, 2009 9:06 pm
hehehe tommy, kenda, als ik mee de nicky weg ben ist ook meestal azo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim nightlite pro hanger za feb 14, 2009 1:22 pm
Smirny schreef:
hehehe tommy, kenda, als ik mee de nicky weg ben ist ook meestal azo