Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears zo dec 05, 2010 6:53 pm
Tnx voor deze tip, als ze in de winkel liggen ga ik ze zeker eens bekijken en mij mss dan ook wel aanschaffen als ze van degelijke kwaliteit zijn.
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears ma dec 06, 2010 9:48 am
dat nieuwe d-lock systeem staat mij enorm aan (zou ook op de oude modellen passen) en idd die snag ears mogen er ook zijn. Super stuff !!!!! grtzzz
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears ma dec 06, 2010 2:41 pm
Carbon is mss wel licht maar zeer breekbaar, liever rvs (inox) en degelijke kwaliteit.
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears ma dec 06, 2010 6:36 pm
de pauw david schreef:
dat nieuwe d-lock systeem staat mij enorm aan (zou ook op de oude modellen passen) en idd die snag ears mogen er ook zijn. Super stuff !!!!! grtzzz
Let op met dat D-lock systeem, die schroef die er in zit is korter, dus als je zoals ik losse solar snag ears gebruikt+ solar inox voetje voor je hangers heb je geen schroefdraad meer over voor ze vast te zetten op je bankstick, heb voor deze reden die D-lock systeempjes direct terug kunnen brengen naar de winkel.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears ma dec 06, 2010 7:20 pm
Heeft Delkim geen apparte langere bouten in zijn gamma?
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: delkim ma dec 06, 2010 7:24 pm
zeker weten ze hebben langere bouten.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears ma dec 06, 2010 7:31 pm
Voila, da dacht ik toch ook.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears di dec 07, 2010 10:05 am
Ziet er goed uit!!!Was al lang opzoek naar zoiets en precies niet zo heel duur.....
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears di dec 07, 2010 11:11 am
Robby Malfliet schreef:
Heeft Delkim geen apparte langere bouten in zijn gamma?
Dat dacht ik ook dat ze dat wel zouden hebben, maar bij de winkel waar ik ging wisten ze het niet. De bouten in de D-lock zijn anders dan de standaard bout die in de delkim zit, standaard is het een 6 kant kop in de D-lock is het 1 met een inbus en schuine kanten om op je bankstick te schroeven.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears di jan 18, 2011 6:12 pm
ga ook eens kijken om ze te kopen zien er goed uit
Siebe Watteel
Aantal berichten : 19 Leeftijd : 32 Woonplaats : Roeselare Hobby’s : Karpervissen Registration date : 14-11-10
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears di jan 18, 2011 6:46 pm
Ik denk dat ik het nog maar bij mijn gewone snag ears zal houden. Niets zo stevig!
Groeten
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears di jan 18, 2011 6:54 pm
Ik ben ook benieuwd naar deze snagears, enkel maar omdat ik het D-lock systeem heb en de inbusbouten te kort zijn voor ring van de hanger,plus ring van de snagears. Eén ring gaat net maar is verdorie krap. Volgens mijn info zijn de langere bouten voor D-lock niet te verkrijgen. Iemand die het Delkim eens kan voorleggen hier?
Wanneer komen die delkim snagears uit?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New Delkim Snag Ears di jan 18, 2011 7:31 pm
antonie schreef:
Wanneer komen die delkim snagears uit?
Normaal gezien gisteren Antonie, maar door omstandigheden is de release opgeschoven naar volgende week.