Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: delkim TX I plus do apr 17, 2008 3:33 pm
yooowh!!!!!!
ben ik nu zo mis of zit die antenne serieus in de weg om de delkim op uw rod pod of gelijk wa te draaien???
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim TX I plus do apr 17, 2008 3:39 pm
Je bent niet mis, ik heb dat probleem ook als ik buzz bars wil gebruiken (op een rod pod) Normaal geen last van omdat ik meestal altijd aparte bank sticks gebruik!! Maar soms kan dat niet, en dan zit ge met da antenne probleem
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: delkim TX I plus do apr 17, 2008 7:55 pm
Was eerst niet mee, maar die antenne zit onderaan zeker...? Ja sorry hé, ben een Fox gebruiker, voor de moment toch.... Grtzzzzzzzz
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: delkim TX I plus do apr 17, 2008 8:19 pm
Buzzer spacers gebruiken, werkt perfect...
Grt
De Poorter David
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 46 Woonplaats : Niel Hobby’s : pc,vissen en kindjes Registration date : 28-03-08
Onderwerp: Re: delkim TX I plus vr apr 18, 2008 12:58 pm
ik gebruik van die quick release connectors dan heb je die maar op te klikken
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim TX I plus za apr 26, 2008 11:49 am
Yooo,
Red Bull schreef:
ik gebruik van die quick release connectors dan heb je die maar op te klikken
Da's inderdaad ook de oplossing die ik gekozen heb;
't Is de ideale oplossing: simpel, goedkoop, je biepers staan hoger op de stang en geven geen enkele last met de antenne.
En bovenal: Geen tijdverlies meer met altijd weer dat gevijs en daarna weer mikken om ze mooi op lijn te krijgen, of - juist daarom - ze steeds laten zitten met een verhoogd risico op brokken + onhandig in pakken en vervoeren, maar gewoon meteen op de juiste plaats vastklikken en er na het vissen in een wip weer afhalen.
Kortom, gewoon doen, en je probleem is wijlen . . .
Onderwerp: Re: delkim TX I plus za apr 26, 2008 12:24 pm
waarom toch allemaal da gedoe met buzz bars, gebruik toch gewoon singel bank stick dan hebt ge da probleem en dan zet je je hengel waar ge wilt, recht in lijn met waar ge vist!!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: delkim TX I plus zo apr 27, 2008 6:52 pm
Ik ben ook voorstander van enkele steuntjes, zeker op kanalen en rivieren is het een pluspunt...maar soms kan je er niet van uit om een rodpod of buzzer-bars te gebruiken ook. Ik ga nu ook geen steun kapot motten om hem toch maar tussen de stenen recht te krijgen . Grtzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim TX I plus wo sep 03, 2008 11:16 am
Ondertussen links en rechts wat opmerkingen gehoord , dat trage terugzakkers niet gededecteert worden door de trilplaatjes , nog personen die hier last van gehad hebben ? Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim TX I plus wo sep 03, 2008 2:25 pm
Denk dat mensen nekeer met die dingen moeten leren werken, voor ze af te breken
Kijk er is een knopke + of - en dan nog is een SENSITIVITY dit kun je zo regelen dat niets maar dan ook niets aan gevoeligheid verloren gaat. stel dat ding goed af en de miste tik op de lijn word geregistreerd!!! dus zeker ook een drop back .......
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim TX I plus wo sep 03, 2008 3:15 pm
Ge kent de mensen he , afbreken is gemakkelijker als opbouwen , daarom vragen wij dat hier . Veel gebruiksaanwijzingen worden gewoonweg niet gelezen en dan werkt die prul niet goed , gek he !
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim TX I plus wo sep 03, 2008 3:33 pm
Ik gebruik al jaren Delkim en heb daar nog nooit geen probleem mee gehad. Tja de mensen he, tis al rap brol als ze er nie mee kunnen werken
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: delkim TX I plus wo sep 03, 2008 4:17 pm
ik gebruik ze ook en ik moet zeggen dat ik waarschijnlijk nooit meer andere moet hebben. zakkers worden perfect gemeld, je moet natuurlijk weten hoe je je gevoeligheid moet instellen als ook het gebruik van je ontvanger. mijn ervaring is dat je de beste melding hebt als hij op locel staat.
greets
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim TX I plus wo sep 03, 2008 6:29 pm
hey. heb me ook de delkim txi plus aangeschaft zeer tevreden van grtz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: delkim TX I plus wo sep 03, 2008 9:07 pm
The same here!!Super-optonics,kosten een pak geld,maar ze zijn het zeker waard!!Wat betreft beetregistratie,zijn ze perfect,maar je moet dan zoals gezegt ze ook goed instellen(wat op zich niets is) !!!grtzzzzzzzzzzz