Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: delkim+delkim? ma sep 07, 2009 5:29 pm
Hello Salooners... a vraagsken.. ...kem 3 bieperkes oud model delkims txi,met nen ontvanger(uk met drie ledkes)..nu is de vraag...kuntge daar nen 4den bij'doen'...kwil zeggen,gaat da dan,2 bieperkes op 1'led' doen gaan?if you know what i mean.. ..want asda gaat ,ga ik nog zo 1tjen proberen op de kop te tikken maar eerst navragen,dus... grtzzz........2 ya'alllll.......
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: delkim+delkim? ma sep 07, 2009 6:56 pm
Als ik het goed begrijp is uwe ontvanger nen RX 2000. Normaal is dat geen probleem ik heb er wel vijf opstaan. Je moet gewoon de drie programeren en als je dan de derde hebt geprogrameerd dan begin je gewoon op nieuw. Met je vierde delkim en dan staan er gewoon twee delkims op 1 lichtje. Werkt perfect.
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim+delkim? ma sep 07, 2009 9:18 pm
Dit Klopt Belly, deze heb ik vroeger ook nog gehad en er zaten er ook vier op.
Grtz KF
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 7:07 am
Mag inderdaad geen probleem zijn belly
grtzzz
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 3:42 pm
aha,ok,thanx,mannen
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 4:05 pm
even iets anders ik heb ook zo een set (3 biepers + een zender) nu ik gebruik ze niet omdat ik andere alarms heb. maar heb deze middag ondekt dat mijn zender niet werkt omdat een kabel los (kapot is) is er iemand die dit kan maken??? rode kabel is kapot naar de baterij ....
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 5:27 pm
Moet gewoon even gesoldeerd worden , das een simpele herstelling
Ge woont nu wel vrij ver van mij
Uwe maat foxken , ziet ge die niet geregeld?
Die kan dat ook rap fixen
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 5:43 pm
nee foxken zie ik niet veel, ik ga dat zelf niet doen (zo handig ben ik niet) rigs maken ok, maar zo pruts werk dat kan ik niet, trouwens kabelke is in 2 gebroken is te kort nu!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 5:54 pm
Das simpel op te lossen Tommy, kabelke te kort of nie.
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 5:57 pm
rood kabelke is in 2 gebroken makker (daarmee dat het niet meer werkt) maar ik ben geen held in dat soort dingen ...
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 8:31 pm
Als ge is in de geburen zijt , spring binnen das niet lang werk
Gast Gast
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 8:49 pm
als ik in de buurt ben he, kom daar nooit makker. maar toch bedankt ...
pascal waltenier
Onderwerp: Re: delkim+delkim? di sep 08, 2009 9:03 pm
Dacht het al , voor waters is het hier niet veel soeps
Spreek daar aan uw kanten anders eens een electricien , autoelectricien of iets dergelijks aan , moet gewoon een beetje ervaring hebben met soldeerbout en polariteit , of niet kleurenblind zijn