Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Delkim/ACE zo mei 23, 2010 10:28 am
ok, vermits mijn topic vorige week mee gesneuveld is, even een opfrissing.
Bij mijn zoektocht naar nieuwe piepers (de RX-en zijn versleten) merk ik dat er maar weinig keuze is in piepers. Wat rondneuzen leerde me dat Fox euh history is, dus blijft er Delkim en ACE over. De ACE lijken me wel wat duurder maar vermits ik piepers maar eens om de 15 j koop mag dat geen reden zijn om ze niet te kopen.
heeft er iemand de ACE piepers of zegt iedereen resoluut Delkim ? Het viel me ook op dat er geen zaakje te doen is om de piepers on line (UK) te bestellen momenteel. Heb belgische prijzen die varieren van 145 tot een 170€ het stuk (had wel gehoopt om voor een set van 3 met ontvanger een betere prijs te kunnen krijgen.
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE zo mei 23, 2010 11:26 am
Heb vorig jaar op een water gevist waar Max Cottis ook zat. Hij was toen de piepers aan het uittesten. Zijn echt hele goede piepers. Heb een tijdje met hem gesproken. Ik ga ze waarschijnlijk zelf ook aanschaffen. Zitten leuke handigheidjes op en een hele degelijke pieper.
Gr
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE zo mei 23, 2010 11:47 am
Like i told ya before m8... both r pukka !
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE zo mei 23, 2010 12:19 pm
Als ge het mij vraagt delkim. Deze hebben hun naam el bewezen hoewel ik over de laatste modellen af en toe klachten hoor. Van de Ace biepers heb ik eigenlijk nog niet veel gehoord. Maar ze zijn dan ook nog niet zo lang in de verkoop hé. Mischien ook nog is een kans op kinderziektes.
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE zo mei 23, 2010 4:00 pm
Ik ben al een een grote 12 jaar een hele tevreden gebruiker van delkim. Eerst heb ik de gewone standaard delkims gehad zonder zender en ontvanger en een jaar of 3 geleden heb ik mij vernieuwd en heb mij dan die txi-plus delkims gekocht met bijhorende ontvanger en ik zelf moet geen andere hebben. (m'n oude marcheren nog altijd) Bij regen of snikheet weer ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten. De regeling van de gevoeligheid enzo is super als ook gaan de batterijen ontzettend lang mee zowel van de delkim als ontvanger. Natuurlijk zit er altijd wel eens ene bij die de maandag gemaakt is en waar er een probleem mee is maar dat is bij alles zo hé . Ze zijn wel prijzig maar dan heb je er wat voor ook hé. Kwaliteit betaalt zich met de jaren terug ... Ik kan je delkim zeker en vast aanraden met ace heb ik geen ervaring en deze heb ik ook nog niet van dichtbij gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Veel succes met je keuze .
Greetz Wesley
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim/ACE zo mei 23, 2010 5:22 pm
delkim maatje....
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE wo mei 26, 2010 11:01 am
Nu ben ik redelijk bevooroordeeld wegens consultant van ACE..maar ik kan de alarms echt wel aanraden. Ze zijn zeer betrouwbaar en bevatten vele vernuftige functies. Je zult geen miskoop doen.
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: Delkim/ACE wo mei 26, 2010 11:26 am
Hoi, heb zelf een setje van delkim txi plus en zeer tevreden van. De ace biepers heb ik enkel dingen over gelezen en dat Max Cottis ex fox international die mee ontwikkeld heeft, op www.acecarp.com vin je meer info een een filmpje voor mischien beter beeld te geven over de biepers.
Ik heb mij txi+ 125 stuk betaald en de ontvanger 144 bij de siervogel
grts
Laatst aangepast door Sallon visser op wo mei 26, 2010 4:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Delkim/ACE wo mei 26, 2010 11:45 am
Ik ben toch ook zeer zeer tevreden over mijn delkim txi+ met de bijhorende receiver. Zoals al aangehaald, -batterijverbruik is enorm laag -die receiver gaat echt ver en reageert bijna direct (speling van kleine 2 seconden ofzo) -zalige tonen, geef toe, die delkimsound is toch zalig -supergevoelig door die trilplaatjes -waterbestendig, ik liet al ene in de waterkant vallen in troebel water, 5 min int water gelegen omdat ik hem niet vond, eens thuisgekomen opengelegd voor 3 dagen dagen en werkt terug perfect...
Ace is iets nieuws en mij onbekend, nog nooit van dichtbij bekeken ook. Maar je kan wel stellen dat delkim zich al meer dan bewezen heeft. Ge koopt één set en je bent echt voor jaren goed.
melvindeboer
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE wo mei 26, 2010 1:22 pm
Ik zeg zoals de meesten ook Delkim`s TXi maar in Nl zijn sets wel met korting te verkrijgen.
Hareco hengelsport, Sanders hengelsport, John Backers hengelsport, plashuis zijn enkelen die sets standaard of enkele keren per jaar verkopen voor €550 tot €570 euro voor 3x Delkim txi en receiver en anders zou ik gewoon 1 van hun bellen.
Mvg Melvin
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE wo mei 26, 2010 1:58 pm
Das nog steeds duur Melvin... In BE heb je ze voor 519 bij de siervogel in Turnhout...
Prijzen in NL zijn trouwens steeds schandalig duur!!
Grtzz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE wo mei 26, 2010 3:04 pm
Siervogel is idd bij mijn weten nog steeds de goedkoopste ja ...
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE wo mei 26, 2010 3:34 pm
ok guys thanks,
ik weet genoeg, het zal richting het vogeltje worden dan he
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE zo mei 30, 2010 8:53 pm
peterhim schreef:
ok guys thanks,
ik weet genoeg, het zal richting het vogeltje worden dan he
Misschien wat late reactie maar misschien best eerst eens bellen Peter tis maar als je bepaalde kleuren wilt ofzo en ze moesten niet in stok zijn...
Grtzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Delkim/ACE zo mei 30, 2010 9:00 pm
Ik gebruik al ruim 15 jaar mijn oude Delkims, en die hebben nog genen biep gemist! Op gebied van biepers experimenteer ik nie graag.
If it ain't broken, don't fix it.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim/ACE ma mei 31, 2010 7:29 am
mijn TXi werken perfect alleen die fucking zender doet het al jaren niet meer!! daarom gebruik ik ook andere nu ...
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Delkim/ACE ma mei 31, 2010 2:45 pm
Blackwater schreef:
mijn TXi werken perfect alleen die fucking zender doet het al jaren niet meer!! daarom gebruik ik ook andere nu ...
gewoon opsturen naar delcim, normaal kost dit je niks grtzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Delkim/ACE ma mei 31, 2010 3:09 pm
tja maar mijn ATTsen werken perfect dus (daar is ook een zender bij) ...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Delkim/ACE ma mei 31, 2010 4:31 pm
Bij u ist probleem andersom hé Tommy. Uw biepers werken nie maar uw zender wel.