Aantal berichten : 48 Leeftijd : 40 Woonplaats : oost vlaanderen Hobby’s : vissen Registration date : 15-01-12
Onderwerp: gamakatsu super snag mt 6 ma jun 18, 2012 7:44 am
Iemand van jullie hier ervaring met de gamakatsu super snag haken (maatje 6)? Voor de mensen die deze haken al gebruikt hebben,zijn jullie tevreden over deze haak? Ik heb er totaal geen ervaring met deze haken, maar ik ben op zoek naar een goede haak om op een obstakelrijk water te vissen, de haak moet tegen wat weerstand kunnen.... Greets
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: gamakatsu super snag mt 6 ma jun 18, 2012 10:59 am
Hoi,
Ik gebruik die haak voor al men obstakel visserij en echt een goede haak, heb hem nog nooit uitgebogen of gebroken. Hij blijft redelijk lang scherp, bedoel na 3-4 vissen is hij nog scherp. Kan je wel zeggen dat hij beter inhaakt bij lood gewichten boven de 120 grams.
grts
mattijs celie
Aantal berichten : 48 Leeftijd : 40 Woonplaats : oost vlaanderen Hobby’s : vissen Registration date : 15-01-12
Onderwerp: Re: gamakatsu super snag mt 6 ma jun 18, 2012 11:10 am
Bedankt voor uw info! De haken zien er inderdaad erg stevig uit. Indien er nog mensen zijn met ervaring,laat maar horen. Greets
Lorenz Cleymaet
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 32 Woonplaats : Merendree (Oost-Vl) Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft. Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: gamakatsu super snag mt 6 ma jun 18, 2012 12:13 pm
Ik vis er ook mee, een erg goede haak in wier of als er gesleurd moet worden. Ik vis hem wel in maat 8 omdat de haak erg dik en zwaar is en heb nog nooit eentje opengeplooid. Persoonlijk zou ik hem enkel met een soepele rig gebruiken, een lange hair en een line aligner omdat hij dan het beste prikt.
Edit: zoals David zegt, geen superscherpe haak maar het duurt idd enorm lang vooraleer hij bot wordt.
van goethem wim
Aantal berichten : 102 Leeftijd : 45 Woonplaats : aalst Hobby’s : bollen draaien Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: gamakatsu super snag mt 6 ma jun 18, 2012 3:32 pm
hier ook tevreden man met deze haken, nog geen probl gehad
mvg
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: gamakatsu super snag mt 6 vr jun 22, 2012 3:09 pm
Heb lang met deze haken gevist. In een periode toen ik met 40mm bollen viste Is een erg dikke haak, waardoor je de vis niet gaat uitscheuren. Ik vond dat ze zeer snel bot werden, maar misschien is het nu een nieuwe serie. Heb eigenlijk al lang niet meer met deze haken gevist, omdat ik ze simpelweg nergens meer vind. Dus als iemand een adres weet