Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 7:43 am
graag gedaan Kim, als het goed is mag dat gezegt worden vind ik!! succes met den opendeur (maar dat zal wel goed komen denk ik) ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 10:44 am
ben net terug en het was er dik in orde! gelukkig kon ik net voor de grote drukte vertrekken het zal op de koppen lopen zijn deze middag!
grtz jan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 11:05 am
pa De Poorter zal tevreden zijn!!!
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 12:15 pm
Ben ook net terug en een Aqua rugzak rijker goede en zeer vriendelijke bediening terug
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 4:05 pm
foxken schreef:
een Aqua rugzak rijker
goeie keuze makker, dat aqua grief is echt super qualy in vergelijking met ander materiaal van andere merken (en voor de prijs moet ge het niet laten). en bij De Poorter te krijgen, ik ben heel tevreden over aqua ...
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 7:19 pm
Deze namiddag ook naar de opendeurdag geweest en het was er goed druk, wat klein gerief gekocht en wat kledij van diem. Ook al was het er vollen bak de bediening verliep heel vlot en vriendelijk (zoals we gewend zijn) super service hé
Greets Wesley
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 10:38 pm
Allemaal 1000X bedankt !!!!
Het was super. Soms teveel volk maar jullie karpervissers zijn toch zo tof om te bedienen. Iedereen is rustig en geeft begrip voor de drukte. Ik hoop dat het een toffe dag was voor iedereen. Wij zijn zeeeeerrrrr tevreden. Op naar de volgende.....
mensen die iedeën hebben voor volgend jaar. Vuur maar af. Wij willen bijleren en vooruitgaan. En dat kunnen wij enkel door naar jullie te luisteren.
Grtz
Kim
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 10:54 pm
De Poorter Kim schreef:
Allemaal 1000X bedankt !!!!
Het was super. Soms teveel volk maar jullie karpervissers zijn toch zo tof om te bedienen. Iedereen is rustig en geeft begrip voor de drukte. Ik hoop dat het een toffe dag was voor iedereen. Wij zijn zeeeeerrrrr tevreden. Op naar de volgende.....
mensen die iedeën hebben voor volgend jaar. Vuur maar af. Wij willen bijleren en vooruitgaan. En dat kunnen wij enkel door naar jullie te luisteren.
Grtz
Kim
Misschien een opendeurweekend ipv een opendeurdag dan heb je meer kans dat mensen die op die dag niet kunnen dan toch op de andere dag binnenspringen... Zoals ik bvb ik ben er niet geraakt
Grtzz
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 08, 2010 11:00 pm
Blackwater schreef:
foxken schreef:
een Aqua rugzak rijker
goeie keuze makker, dat aqua grief is echt super qualy in vergelijking met ander materiaal van andere merken (en voor de prijs moet ge het niet laten). en bij De Poorter te krijgen, ik ben heel tevreden over aqua ...
Ben een zeer grote voorstander van aqua , beetje tackle ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo mei 09, 2010 2:01 pm
ken dat makker dat beetje tackel .... kheb daar ook wa last van. maar ge kunt beter een tackel ... zijn dan een andere ... he
ik persoonlijk vind aqua klasse,qua kwali gaat er niets boven (in die prijs klasse) al word het niet veel verkocht (hoor ik zeggen) zouden mensen mss beter enkele euros meer geven voor iets dat van kwali veel langer mee gaat .. zo denk ik erover natuurlijk!
Kim, vind het tof dat het weer een geslaagde dag was (maarzoals Tom zij) een karper-weekend zou mss nog meer volk op de been brengen.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo mei 09, 2010 3:50 pm
Heb hier en daar al heel positieve reacties gehoord!
Spijtig dat ik er zelf nie bij kon zijn omwille van familiale redenen.
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo mei 09, 2010 3:57 pm
Het was er weer goed, gezellige drukte en schoon prijzen dus hier staat nu ne nash indulgense, mijne rug zal mij dankbaar zijn
grts
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo mei 09, 2010 4:51 pm
Denk het ook david
Ook nog gene moment spijt van gehad
Dit weekend gevist dus niet kunnen komen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter vr mei 14, 2010 7:18 pm
Heb mij van bij de wide boy meegebracht, mijne rug zal me ook dankbaar zijn, steeds goeie service bij de poorter, het was een zeer geslaagde opendeur,
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter