Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Opendeurdag Carp 2010 Hengelsport De Poorter za maa 06, 2010 11:40 am
Iedereen is welkom. Spreek gerust samen af en maak er samen met ons een leuke dag van. Wij gaan proberen om nog meer fabrikanten te voorzien om op al jullie vragen een antwoord te vinden.
Groeten
Kim
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Opendeurdag Carp 2010 Hengelsport De Poorter wo maa 10, 2010 7:00 pm
Vision Baits stuurt alleszins al minstens 1 gezant...
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Opendeurdag Carp 2010 Hengelsport De Poorter wo maa 10, 2010 7:08 pm
Wel ik zal ook mijne kop eens binnen steken , heb nog nieuwe gevlochten nodig voor dit jaar . Met de korting dat weekend lijkt het me intresant eens mijn licht aldaar optesteken..... Greetz
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Update wo maa 10, 2010 8:28 pm
Aanwezigen op de opendeurdag:
NASH TACKLE: Enkele teamleden komen u helpen met alles wat je maar wil weten van Nash Tackle
JRC: Vertegenwoordiger Tony Lemmens met Consultants geven u alle uitleg van JRC producten
Starbaits: 4 Teamleden helpen u met de keuze en geven uitleg
PB products: Mark Goossens komt u de laatste ontwikkelingen tonen van PB!
KORDA: Co Schijf de knopenkoning komt net als vorig jaar de show stelen met het totale gamma van Korda.
AQUA products: De vertegenwoordiger komt u alles van Aqua presenteren met een woordje uitleg
Vision Baits: Robby Malfliet presenteert u het nieuwe aas en de laatste technieken.
Verdere info volgt...
Er moeten nog een paar fabrikanten bevestigen
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeurdag Carp 2010 Hengelsport De Poorter do maa 11, 2010 4:24 pm
ben ook zeker van de partij is iets dat we niet mogen missen greets fastietje
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Opendeurdag Carp 2010 Hengelsport De Poorter