Onderwerp: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter di maa 17, 2009 2:28 pm
bij deze is iedereen welcome op de karper opendeurdag bij hengelsport De Poorter op 8 Mei
P.S. gratis drank en hapjes voor iedereen.
Laatst aangepast door Blackwater op ma apr 12, 2010 6:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter di maa 17, 2009 5:31 pm
Ik ga er misschien eens mijn kopje binnen steken. Thnks By the way. Iemand naar opendeurdag geweest van Carpcenter in Aalst?
Grtz
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter do apr 08, 2010 6:15 pm
Aanwezigen op de opendeurdag:
NASH TACKLE: Enkele teamleden komen u de laatste nieuwtjes tonen van Nash. Alle nieuwe producten van 2010 zullen aanwezig zijn
JRC: Vertegenwoordiger Tony Lemmens met Consultants geven u alle uitleg van JRC producten
Starbaits: 4 Teamleden helpen u met de keuze en geven uitleg
PB products: Mark Goossens komt u de laatste ontwikkelingen tonen van PB!
KORDA: Co Schijf de knopenkoning komt net als vorig jaar de show stelen met het totale gamma van Korda.
Vision Baits: Robby Malfliet & team Vision Baits Belgie presenteren u het nieuwe aas en de laatste technieken
PARALLELIUM: Harold Princen komt de laatste ontwikkelingen in FHP Fluorohybrid voorstellen
CCMOORE: Enkele teamleden komen u uitleg geven over het gamma alle producten kunnen gekocht en besteld worden.
EFB: Teamlid Gino komt u de nieuwigheden van EFB voorstellen.
SPEEDCARP: Elie en Team speedcarp komen de laatste nieuwe producten voorstellen.
Verdere info volgt...
Er moeten nog een paar fabrikanten bevestigen.
Grtz
Kim
Laatst aangepast door De Poorter Kim op wo apr 28, 2010 3:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter vr apr 09, 2010 5:53 pm
zeker en vast altijd de moeite om eens naar te gaan , altijd mooie slagen te doen greets fastietje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter vr apr 09, 2010 6:14 pm
sorry banner was even spoorloos (maar hij is terug nu) ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za apr 10, 2010 9:46 am
Zorg dat je erbij bent! Het is altijd de moeite om eens een bezoekje te brengen bij De Poorter, zeer mooie acties!
Grtz KF
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo apr 11, 2010 12:30 am
Ga daar ook wel eens binnenspringen. Zijn er acties voor bepaalde producten of is er een algemene korting op je aankoop?
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo apr 11, 2010 9:25 am
Er zullen kortingen zijn op vele artikelen.
Grtz
Kim
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter ma apr 12, 2010 5:35 pm
16 mei of 8 mei?
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter ma apr 12, 2010 5:37 pm
8Mei.
Tommy zal even met zijn gedachten aan het water gezeten hebben Bij het posten.
Grtz
Kim
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter ma apr 12, 2010 5:42 pm
Thx voor het vlugge antwoord
Tot hoe laat open?
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter ma apr 12, 2010 5:54 pm
Open van 8.00u tot 17.00u
De meeste standhouders zullen wel pas rond 9u opgezet zijn.
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter ma apr 12, 2010 6:41 pm
De Poorter Kim schreef:
8Mei.
Tommy zal even met zijn gedachten aan het water gezeten hebben Bij het posten.
Grtz
Kim
oops bij deze is dat aangepast sorry
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter ma apr 12, 2010 6:43 pm
Gracias.
Missen is menselijk. Ik zit ook soms in een andere wereld. Meestal aan het water........
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter do apr 15, 2010 6:39 pm
andere wereld waar
P.S. mss kom ik ook wel ies tot daar den 8st Mei!! DaTom zin om mee te gaan ... (op vakantie geld moet ik nog niet rekennen dan, jammer voor de poorter) hahaha
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter do apr 15, 2010 7:29 pm
Ge had al 14eu meer kunnen uitgeven moest ge geen kleine visvergunning gekocht hebben hé Tommy...
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter do apr 15, 2010 8:28 pm
Altijd welkom hé Tommy.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde...
Onze opendeurdag kan je altijd vergelijken met een kleine meeting.
Onze grote bedoeling voor die dag is gewoon ons gamma voorstellen omdat de winkel dan 3x groter is en we kunnen dan alles presenteren. Ook onze klanten bedanken met een hapje en een drankje voor het vertrouwen. Vorig jaar hebben vele mensen kennis kunnen nemen met elkaar en dat is ook altijd tof. Wij zijn geen suppermarkt waar je gewoon doorloopt. Iedereen mag van mijn part van 8u tot 17u blijven hangen. Zolang dat iedereen zich amuseert en de uitleg krijgt die hij wil is het goed voor mij. Ik wil dat het voor alle partijen een leuke dag wordt. Drank en eten is er genoeg. En de verschillende standjes van de leveranciers zijn ook altijd tof!
Hopenlijk tot op de opendeurdag allemaal.
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter do apr 15, 2010 8:53 pm
Wij zijn vorig jaar ook voor het eerst langs geweest en het was zeker de moeite waard.. er staat eigenlijk van alles en de service is gewoon goed..dit jaar kan ik helaas niet langs komen i.v.m. de tijd, maar ik weet zeker dat het weer een prima dag word voor de bezoekers.
Rico
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo apr 18, 2010 8:29 am
Robby Malfliet schreef:
Ge had al 14eu meer kunnen uitgeven moest ge geen kleine visvergunning gekocht hebben hé Tommy...
ik blijf erbij dat die €14 goed besteed is ...
P.s. is dat alleen op 8 Mei (zaterdag) of is dat zondag 9 Mei ook???
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo apr 18, 2010 10:19 am
Momenteel doen wij het enkel nog op 1 dag. Op zaterdag 8 mei.
Dit kan in de toekomst eventueel veranderen naar twee dagen.
Voor vele leveranciers is het gemakkelijker om 1 dag vrij te maken. Zeker voor mensen die van ver komen. Vorig jaar was het een groot succes. Nu hopen dat het dit jaar hetzelfde wordt. Want we gaan het 3 dubbele aan leveranciers aanwezig hebben... Dus 3x zoveel uitleg...En ambiance...
Jullie mogen er gerust een kleine bijeenkomst van maken van De Carp Saloon. Wij zorgen wel voor de nodige drank en hapjes...
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo apr 18, 2010 11:24 am
hoop dat dit weer een leuke bedoening word zoals alle vorige jaren en hopelijk niet te veel gezaag ivm de ..... greets fastietje
Laatst aangepast door Blackwater op zo apr 18, 2010 11:54 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : sorry woord verwijderd!!)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter za mei 01, 2010 6:41 pm
wie van de gasten uit het antwerpse, gaat de 8st richting Gent?? kan ik mss mee, met iemand ...
alleeeee niemand die gaat???
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter zo mei 02, 2010 9:26 am
Blackwater schreef:
wie van de gasten uit het antwerpse, gaat de 8st richting Gent?? kan ik mss mee, met iemand ...
alleeeee niemand die gaat???
Trein e Tommy,
Kwil u nog ophalen aan et station!
grtn
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter vr mei 07, 2010 5:08 pm
ben vandaag men inkopen gaan doen, dus moet ik er morgen in die drukte niet zijn!! en het zal druk worden da kan ik je verzekeren, de boys (Kim, Yves en den andere) waren goe bezig deze middag.
één ding weet ik nu al, vanaf nu zal ik alles kopen bij De Poorter (super vriendelijk en goeie service!!) echt waar leuke winkel .. en toffe mensen ..
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter vr mei 07, 2010 9:23 pm
Bedankt voor uw bezoek en je inkopen Tommy
Super tof om je te ontmoeten
We zijn deze morgen om half 8 begonnen en nu om 23.20 zijn we zo goed als klaar om er morgen een lap op te geven.
We hebben ons best gedaan en ik hoop dat het voor iedereen een super toffe dag wordt !!!
Tot morgen allemaal.
Grtz
Kim
Ik ga naar bedlehem
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Opendeur karper bij hengelsport De Poorter