Onderwerp: Nieuw karper wereld record wo okt 22, 2008 7:44 pm
Ergens vorige week is the scared mirror van op Luke Moffatt’s Gravieres fishery gevangen op een ongelofelijk gewicht van 91lb (das 41.3kg)
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record wo okt 22, 2008 8:38 pm
Man,man.............41.3 haast niet voor te stellen gewoon.........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record wo okt 22, 2008 8:58 pm
Hier ik heb nu ook een foto (niet echt een goeie) maar toch
Men fluisterd stillekes, dat deze vis wel eens 100lb zou kunnen worden
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record wo okt 22, 2008 9:17 pm
mss wel mooi om mee in de boekjes te komen maar ik miszie iets aan die vis. de verhoudingen kloppen niet. is dt het resultaat dat de mens heeft veroorzaakt door intensief vissen? ik vind het bijna zielig om te zien. hoe gaat dit "monster" er uit zien als deze de 100-ponds grens heeft bereikt?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record wo okt 22, 2008 9:43 pm
Nu moet ik zeggen, ik zie aan die vis niets mis!! hij is groot ja, maar daar is niets mis mee vind ik, en denk niet omdat ge zo een vis vangt dat ge daarvoor graag in een boekske staat (dat overkomt je als ge zo een vis vangt).
het is een gigant en proficiat aan de vanger
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 7:08 am
Mja de verhoudingen kloppen toch vind ik... Vrij mooie bouw en een grote staart. Veel mooier vind ik dan bvb een 25kg met ne zak vet onder Een beter foto zou duidelijkheid brengen.
Tommy Weet jij toevallig of er nog vroegere foto's ergens te vinden zijn maar waar de vis beter opstaat?
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 7:32 am
Hoeveel moet ge er hebben makker
The Scared Mirror
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 11:55 am
pffftttt, amai niet 40kg+ karper... daar kom je stil van
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 12:15 pm
Ja idd daar word ge stil van, en vind niets mis aan die vis, alles is perfect in verhouding!!! prachtige vis vind ik trouwens ......
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 12:43 pm
amai
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 1:06 pm
En vroeger maar lachen met wegers tot 50kg! Zoiets vangt ge nergens, zeggen ze dan. Veel overschot is er al niet meer. Surrealistisch uitziende vis! Patat zeggen wij.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 1:12 pm
Ja ik jaag nog steed op 20kg vissen, deze is maar liefst 20kg zwaarder Fucking hell thats big
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 2:26 pm
Is idd een mega-vis!!! Ik zie er ook niets verkeerds aan hoor, is gewoon een gigantische karper! Amai zo'n gewicht en nog niet eens een hangbuik!!!
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 6:06 pm
Is inderdaad een mega karper. Maar ik vraag mij eigelijk af of deze vis geen problemen zou ondervinden van zijn gewicht zoals bij zwaarlijvige mensen soms wel het geval is.
In ieder geval een proficiat aan de vanger.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 6:30 pm
Als alles in proportie is volgens mij niet!!grtzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record do okt 23, 2008 7:20 pm
Denk niet dat die vis int water last heeft van zwaarlijvigheid Als ge ziet dat hij de laatste jaren nog steeds in gewicht toeneemt, is het angstaanjagend hoe die vis groed en tot welk gewicht hij zal gaan, time will tell .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record vr okt 24, 2008 8:03 am
Als deze vis gezond blijft, kan het inderdaad wel eens richting de 100pond gaan ja. Sta er ook benieuwd om
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record vr okt 24, 2008 8:28 am
Amai wat een beest , dat moet U maar overkomen om zoiets te kunnen vangen , het woord geluk spreekt hier ook wel mee ! Geluk moet ge natuurlijk afdwingen , maar toch . Grtzz Benny
Eerst overwegen als het waard is om er €645 / week neer te leggen, dat was daar de prijs toch hé... En dan inderdaad nog dat viske proberen te vangen... Nie simpel
Ik heb ooit een vis gevangen van 13kg bij een lengte van nog geen 70 centimeter. Die vis had een hangpens, niet normaal. Ik denk zelfs acute buikwaterzucht. Maar deze vis is gevormd als een bodybuilder. Hij is buiten proportie, maar perfect gepropotioneerd.
Eerst overwegen als het waard is om er €645 / week neer te leggen, dat was daar de prijs toch hé... En dan inderdaad nog dat viske proberen te vangen... Nie simpel
Voor 2011 is er geen plaats (alles zit volgeboekt daar)
JA man, die vis groeit. Heb hier DVD 5 days in France van Mister Warwick, en daar komt die vis ook in voor op het luttelegewicht van om en bij de 27 kg.
+600€/Week, ja man schoon bijverdienste zeg, geen haar op men ..., dat er aan denkt om dat te betalen. Tot 2011 al volgeboekt, en ik die dacht dat het crisis is ( allé zeggen ze toch op het nieuws ). Grts Gino
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Nieuw karper wereld record zo okt 26, 2008 9:48 pm