En van wat ik gehoord heb was de vangst op 't V-kanaal. Zoniet dan ben ik verkeerd geinformeerd.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 7:25 am
Jip gasten,.... Indien het om een nieuwe vis gaat , is dit heel goed nieuws. Indien het om de oude bekende gaat ,is het leuk om weten dat hij in goede gezondheid is. In ieder gaval proficiat aan de vanger....... Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 7:51 am
yep.
Er zal wel beeldmatriaal zijn zekers. Ik ben wel benieuwd om die vis te zien.
GRERQ
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 8:49 am
The Big One, door Peter Kuppens
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 9:10 am
Moet een bangelijke bak zijn. Wie had dit gewicht verwacht in belgie op onverwarmt water.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 10:02 am
Zal wss wel opt VK zijn geweest . Dennis ? gij weet da wel é
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 10:07 am
Hebben ze die vis nu ook al ne naam gegeven...
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 10:25 am
dutchdennis schreef:
The Big One, door Peter Kuppens
Mooi voor peter
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? zo okt 25, 2009 10:38 am
Ik ken die jongen nie, maar alvast een schitterende prestatie!
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
voor fotos moet je ni ver zoeken .spiegel magazine nr 9 en, side eddy sterxs bollies of proline.
ja op het actuele gewicht, alhoewel het niet veel zal schelen
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? ma nov 09, 2009 10:30 am
Ja, wat moet je nou nog zeggen!? Wat valt hier nog op aan te merken!? Het is bijna alleen nog maar Schubkarper wat deze foto vult! En wat voor een Schubkarper!
Dynamite Baits-member Peter Kuppens kreeg het voor elkaar om het nieuwe Benelux-record Schubkarper in zijn schepnet te dirigeren.
Een tijdje geleden kwam er ook al een Benelux record karper uit! Dat was voor Mark Pansar en betrof een Spiegelkarper! Nu dus voor “onze Peter!“ Een hele prestatie op zich en ook nog eens wat zwaarder dan de Spiegel, genaamd De Mohikaan, die door Pansar werd buit gemaakt! Werkelijk te gek en uiteraard een opsteker voor het hele Dynamite Baits Team.
37, 4 keiharde kilo´s!! Inderdaad je leest het goed….Net geen 75 pond!
Daar wordt je best een beetje stil van!
Bron : Sportvissen.blog.nl!
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Nieuw Belgisch record? ma nov 09, 2009 11:50 am