proficiat aan de Kurt,als er ene is die ik het gun dan is hij het wel.........steekt enorm veel tijd in zijn visserij en behaald daar ook resultaat mee......well done mate
grtz de marco
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Dikke proficiat Kurt. En btw wat is er mis met dat water???
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 za okt 22, 2011 6:52 am
Er mag daar in principe niet meer gehengeld worden. Er zijn er toch die door de mazen van het net glippen. Heb ik uit goede bron vernomen via mijn hengesportwinkelier.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 za okt 22, 2011 11:01 am
Hmmm. Volgens mij is daar iedereen gelijk voor de wet. Zij die de risico's nemen kunnen deze vis vangen. Juist hetzelfde als met het nacht vissen vroeger dat mocht toen ook niet. Het is niet dat dit een elite watertje is bij mijn weten. Wat dat kan ik een beetje uit uwe post uitmaken.
RyanDebacker
Aantal berichten : 22 Leeftijd : 49 Woonplaats : Oostrozebeke Hobby’s : Fotografie, Vissen, Mountainbike Registration date : 22-09-11
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 za okt 22, 2011 11:53 am
Veel dubieus is er niet aan hé, je mag er gewoon niet vissen punt, degenen die idd het risico nemen kunnen hem vangen zo simpel is het... Jammer van je ietwat "jaloerse" opmerking eigenlijk, je woont er amper 20km van af, ik zou zeggen waag je kans.... Kurt ging iedere keer overdag op een ander openbaar water zitten en s'nachts op het befaamde water...Er zijn er meer dan genoeg die daar achter deze vis(sen) jagen hé. Simpel is het er wel niet, dat is voor degenen die er "opmerkingen" over hebben misschien wel het grootste struikelblok , chapeau voor de vanger, alle respect !
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Veel dubieus is er niet aan hé, je mag er gewoon niet vissen punt, degenen die idd het risico nemen kunnen hem vangen zo simpel is het... Jammer van je ietwat "jaloerse" opmerking eigenlijk, je woont er amper 20km van af, ik zou zeggen waag je kans.... Kurt ging iedere keer overdag op een ander openbaar water zitten en s'nachts op het befaamde water...Er zijn er meer dan genoeg die daar achter deze vis(sen) jagen hé. Simpel is het er wel niet, dat is voor degenen die er "opmerkingen" over hebben misschien wel het grootste struikelblok , chapeau voor de vanger, alle respect !
Zo simpel is dat.
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Het was geen jaloerse opmerking van mijnentwege. Enkel een vaststelling. Voor mijn part mag de volgende vanger"hem" reeds vangen op 45 kg.
Zelf zal ik er niet vissen, al woon ik er vlakbij !! Ik ben geen targetvisser en ik streef zeker geen records of gewichten na. Ik vis liever in de luwte en de schaduw. Geeft me meer voldoening.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
zo simpel kan het zijn, amen!!! respect aan zij die het erop wagen!!
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
dit is al reeds zijn derde 30+ dit jaar, hij mag dan wel veel vissen het is en blijft een visser van de bovenste plank !!!! Congratzzzz en het is hem gegunt ;-) grtzzzzz
Tommy De Cleen Admin
dit is al reeds zijn derde 30+ dit jaar, hij mag dan wel veel vissen het is en blijft een visser van de bovenste plank !!!! Congratzzzz en het is hem gegunt ;-) grtzzzzz
op het juiste moment op het juiste water aan het vissen!!! tis hem zeker gegunt!!
filip de meulder Moderator
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Zelf al is het vissen verboden, je maakt voor jezelf uit of je daar vist of niet. Meestal is de controle daarop miniem maar als je toch gepakt wordt, miin gedacht je doet daar niets verkeerd. Zijn domme regels maar goed dat die er bestaan, alhoewel. Heb er men twijfels bij. Je vangt uw visje, houdt alles netjes en doet niets verkeerd en is het een locale bewoner (niet visser) die klaagt over overlast. Gewoonlijk word je weggestuurd zonder meer... Is niet overal hetzelfde maar vissen blijft vissen en de pakkans pak je er dan soms bij... Grtz fille. Ps gelukwensen aan de vangers !
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Is het ook niet zo dat het daar gevaarlijk zitte qua criminaliteit?
Mark Hoedemakers
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 44 Woonplaats : Kinrooi Hobby’s : Karpervissen Registration date : 25-05-08
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 di okt 25, 2011 9:48 am
Het kan daar 's avonds wel eens behoorlijk druk zijn ja. 't Is soms een verzamelplek voor nieuwe Belgen. Dat zal nu het kouder wordt wel weer minderen.
Grts Mark
Jean-Pierre Ketelslegers
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 di okt 25, 2011 10:55 am
Nieuwe Belgen????, zeg maar allochtonen !!!
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08