Voor de duidelijkheid: de term 'nieuwe Belgen' is zo sarcastisch als ik het maar kan bedoelen. Gelukkig zijn er nog bejaarden die niet over zich heen laten lopen, tot grote verontwaardiging van links Vlaanderen...
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 41 Woonplaats : genk Hobby’s : karpervissen,muziek,psychologie,bewustmaken nieuws Registration date : 21-10-11
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 do nov 03, 2011 4:50 pm
Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
Het was geen jaloerse opmerking van mijnentwege. Enkel een vaststelling. Voor mijn part mag de volgende vanger"hem" reeds vangen op 45 kg.
Zelf zal ik er niet vissen, al woon ik er vlakbij !! Ik ben geen targetvisser en ik streef zeker geen records of gewichten na. Ik vis liever in de luwte en de schaduw. Geeft me meer voldoening.
zo denk ik der ook over ;-) ik woon er een paar minuten vanaf ...ma ga er niet zitten kloten...kvis liever op men gemak en met alle luxe..kvang ook graag ne dikke maarja als hij nie bijt pech dan he :-p bij somige gaat het alleen maar om de beste te zijn en den dikste te hebbe gevangen ... het lijkt me toch niet leuk om je auto km's van de vijver te plaatsen, vissen zonder luxe (bedchair,lampje,bootje,radio,......) maarja ieder zen ding he ;-)
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 do nov 03, 2011 5:26 pm
lonsdave1 schreef:
zo denk ik der ook over ;-) ik woon er een paar minuten vanaf ...ma ga er niet zitten kloten...kvis liever op men gemak en met alle luxe..kvang ook graag ne dikke maarja als hij nie bijt pech dan he :-p bij somige gaat het alleen maar om de beste te zijn en den dikste te hebbe gevangen ... het lijkt me toch niet leuk om je auto km's van de vijver te plaatsen, vissen zonder luxe (bedchair,lampje,bootje,radio,......) maarja ieder zen ding he ;-)
Tja ieder zijn manier van vissen. Maar der mag best toch wel wat avontuur inzitten.
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 di nov 29, 2011 7:06 pm
Je moet het maar doen. Er mogen er veel eens proberen wat hij dit jaar heeft bereikt, weinigen zullen het nadoen. Veel respect daarvoor. Well done Kurt en een dikke proficiat
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 di nov 29, 2011 7:35 pm
Je moet ook genoeg vrije tijd hebben om te doen wat hij doet hé Pat. Niet iedereen leeft om te vissen. Doch vind ik het ook een zeer sterke visser, en al heeft iemand de tijd zoals hij, het zal nog moeilijk worden te evenaren wat hij uitspookt...
Grtzz
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 di nov 29, 2011 8:05 pm
De vrije tijd Zors is één zaak, das waar, maar telkens verkrassen, de vis gaan zoeken terug verkrassen, gaan voeren op die en die plaats, daar steekt inderdaad veel tijd in maar verdomd veel werk en inspanningen, en de moed het te blijven volhouden. Veel rust aan het water heeft hij niet, en inzicht van en over een water heeft hij snel door. Daarom dat hij toch de bakken eruit haalt. Hij doet mij denken aan Luc Debaets in der tijd, hij was ook zo, maar toen wogen de vissen nog zo zwaar niet. Heb daar bewondering voor.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 di nov 29, 2011 8:29 pm
Hmmmm....denk dat Luc het wel wat makkelijker had dan nu. Veel minder concurrentie in die tijd, dressuur had je wel maar bijlange zo zwaar niet als nu. Maar Luc was idd ook zo'n doorzetter, zelf de vis zoeken zal altijd meer opbrengen...
Grtzz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 di nov 29, 2011 8:34 pm
Luc was goed, maar tijden zijn zo veranderd (dat hij volgens mij het nu wel wat moeilijker zou hebben om zo te scoren als toen) .... en 3 toppers vangen in een paar weken/manden is wel enorm speciaal!!
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: Nieuw Benelux record: 18/10/11 vr dec 02, 2011 5:08 am
Zors schreef:
Je moet ook genoeg vrije tijd hebben om te doen wat hij doet hé Pat. Niet iedereen leeft om te vissen. Doch vind ik het ook een zeer sterke visser, en al heeft iemand de tijd zoals hij, het zal nog moeilijk worden te evenaren wat hij uitspookt...
Grtzz
Hij leeft om te vissen werken, en alle vrije tijd in het vissen en weet waar hij mee bezig is