Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 2:43 pm
He allemaal,
Ik wil me misschien de nieuwe 2008 FOX stratos 12000 MAG big-pit molen halen ( degene zonder vrijloop-systeem ) maar heeft iemand al ervaringen met deze molen? Heeft deze molen een soort van Quick drag spoel standaard erop zitten zoals bv de Daiwa basia of die je los kan kopen als de entoh`s ? Kan het niet echt vinden op de FOX- site . Alle info welkom.
Ps ik weet dat de meeste van jullie zwaar Daiwa verslaafd zijn maar ik heb de stratos fs 10.000 op me dood-aas hengels liggen en vind het supermolens maar wil graag nu big-pits op me karperstokken dus AUB geen discussies over welk merk molens beter is. STAY ON TOPIC !
Laatst aangepast door melvindeboer op do apr 17, 2008 6:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 3:32 pm
Daiwa of Shimano, er zijn geen andere molens (zo denk ik er persoonlijk over)
Ik zou dus geen andere molen moet hebben, ik ben een Daiwa freak!!
melvindeboer
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 3:51 pm
Ook Jij Tommy, STAY ON TOPIC !
Laatst aangepast door melvindeboer op do apr 17, 2008 5:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 3:53 pm
Ok ik zeg al niets meer
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 7:52 pm
Hier gaan de eerste ruiten sneuvelen....ben ook een Daiwa-member maar ga zeker niet die molens afbreken, wel heb ik er wat twijfels over, gewoon omdat de ervaring aan molens ontwerpen hen ontbreekt, denk ik...voorzichtig dan.... Nu ja, de rest van het matriaal ontbreekt niet aan kwaliteit natuurlijk, enig probleem kan zijn dat er nog niet overdreven veel vissers deze molens gebruiken, ze zijn nu ook nog niet vreselijk lang op de markt hé.... Enfin, ik ben mijn ei kwijt, knal nu maar mijn duif kapot die er op zit te broeden.... Grtzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 7:57 pm
well makker, jij schrijft wat ik daarstraks wou schrijven!! Daiwa en Shimano draaine al veel langer mee, en hebben dus op dat meer knowhow. en daarom durf ik gerust zeggen dat de molens van fox nog in hun kinderschoenen staan op dat gebied. Ik ken een paar engelse gasten die ze hadden en al terug verocht hebben, omdat ze ook hetzelfde ondervonden hebben wat wij hier zeggen.
ik blijf bij hetgeen mij al die jaren niet in de steek heeft gelaten Daiwa dus!!
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 8:18 pm
Veel gebruikservaringen ga je niet tegenkomen hoor of het moest van testvissers zijn...
Voor het geld da ze kosten zou ik met techniums of tournament basias kopen. Ooit al eens een technium in u pollen gehad... Een fijnere molen bestaat er gewoon niet.
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen do apr 17, 2008 8:27 pm
dit is zowat het neusje van de zalm, super molen (voor zij die het geld hebben natuurlijk)
melvindeboer
Onderwerp: een nieuwe topic vr apr 18, 2008 2:54 am
He heren,
Ik heb voor jullie een andere topic aangemaakt, genaamd: FOX IS SUPER, DAIWA EN SHIMANO ZIJN ROTZOOI !!! Kunnen jullie hier lekker spugen op FOX. kijke hoeveel opmerkingen hierop komen hahahaha lol
Groetjes Melvin
ps Wel een beetje jammer dat zelfs de moderators lees: Tommy en Zors zelfs niet on topic kunnen blijven met dit onderwerp
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen vr apr 18, 2008 6:21 am
No offence maar on topic berichten ga je hier echt niet krijgen hoor... Hoeveel vissers zouden met deze molens nu al vissen als je 1 ziet wat ze kosten en 2 weet dat ze hun nog niet bewezen hebben.
Fox zou het beter houden waar ze goed in zjin en niet met hun naam heel de carpscene willen veroveren, just my 2 cents
Grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: FOX stratos 12000 MAG molen vr apr 18, 2008 6:56 am
Alle vooruit, on topic blijven dan he ......
Maar je steld een vraag, over iets dat amper op de markt is!!
met een prijskaartje van €399, dan kun je je aan deze antworden verwachten (niet) en dan een ander belachelijk topic starten, denk dat 85% van de karpervissers shimano of Daiwa gebruikt! want waarom (deze merken zij betrouwbaar) zou je fox kopen??
ik persoonlijk gebruik ook fox (hun arma point haken en wat ander klein materiaal) maar waarom iets gebruiken omdat het fox is als ge er geen meter vertrouwe in hebt?
ik vind persoonlijk dat ge dingen moet gebruiken, van firmas die goed zijn bvb lijn van Ultima, molens van Daiwa, haken van fox, hengels van chub, buzzers van delkim, een bivvy van trakker en ga zo maar door! Materiaal waar je kunt op vertrouwen, dat je niet in de steek laat op de momenten dat je het nodig hebt en geen materiaal gebruiken omdat het van de fabrikant is waar ge alles van hebt ......
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Was ik niet on-topic...? Ik dacht dat ik gelezen hed dat ALLE info welkom was.... Dat was mijn info, en das toch de waarheid ook, ze hebben weinig ervaring in het ontwerpen van molens dus daar kan het schoentje wel eens wringen...we willen je gewoon maar verwittigen dat het eventueel een mindere aankoop kan zijn!
Nu ja, van mij koop je wat je wil hé, maar ik heb ook de indruk dat Fox die molens op de markt brengen om bij de matriaal-freaks het plaatje volledig te maken, dan kun je Fox-molens aan uw Fox-hengel monteren, die liggen dan uiteraard op een Fox-beetmelder die geschroefd staan op een Fox-rodpod, daarnaast ligt een Fox-landingsnet, die na gebruik verdwijnt in een Fox-foudraal...en ga zo maar door....
Ik heb zeker niets tegen mensen die voorkeur hebben voor enkel Fox te gebruiken hoor, zeker niet als het zeer goede vissers zijn, maar ik heb eerlijk gezegd al veééééééééééél andere gezien....
Daar gaat mijn volgende duif.... Grtzzzzzzzzzz
Tom Daelemans
De aero technium's staan trouwens in promo bij de zutter 300 en 340€... Das zelfs minder als die fox molen. Als je weet dat die techniums normaal tegen de 500€ zitten dan zou ik ni twijfelen als ik het geld had en nieuwe molens wou... Heb je die al eens vastgehad, die draaien zo soepel. Me uw pink is tikken en die draait 3 a 4 toeren, echt daar kan geen enkele molen (die ik ken) aan tippen.
Sorry voor de off topic
On topic : Misschien kan je beter de Engelse fora's even afschuimen om gebruikservaringen te lezen...
Grt
Laatst aangepast door DaTom1980 op vr apr 18, 2008 3:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
melvindeboer
IK heb vertrouwen in Fox net zoals jullie in Daiwa of Shimano.Niet al mijn materiaal is van Fox trouwens. Ik gebruik de pva en ook ander klein materiaal van Korda en heb me brolly en bivy van Jrc onder andere en ik kan de Fox 12000 MAG krijgen voor de prijs van een Entoh dus ik zit niet in de prijsklasse van de Basia of Technicum. Effe ter info. En ik heb al mijn spullen gericht gekocht en niet omdat het `IN ` is of zo. En juist omdat iedereen al Entoh`s en empleme pro heeft wil ik iets anders proberen en ben zeeeeer tevreden over mijn stratos FS 10.000 en heb dus vertrouwen dat de MAG`s ook van goede kwaliteit zijn. Ook Daiwa en Shimano zijn eens begonnen dus waarom nou Fox zo afkraken eigenlijk? Ik stel de vraag voor info van de MAG`s juist omdat ze pas nieuw zijn, best logisch dacht ik toch. En ik vroeg dacht ik heel netjes als de info over de MAG`s kon gaan en niet over de voorkeur van een bepaald merk ten opzichte van fox dus je bent zeker off-topic en anders hoefde ik ook niet een speciale topic te maken over wat merk meer jullie vertrouwen heeft!!!
Sorry hoor en dit hoef je echt niet persoonlijk aan te trekken of zo maar ik stelde gewoon een simpele vraag.
Gegroet Melvin
ps ik hou toch wel stiekem van jullie hoor
Laatst aangepast door Blackwater op vr apr 18, 2008 3:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : geen hoofdleters aub (dat is roepen op een forum))
Jeffrey Benoot Admin