Kheb er ook 3 van in men bezit! heel tevreden van tis shimano hé,nee maar voor mij persoonlijk is dit wel een zeer goede molen genoeg spoel capaciteit,loopt goed af haalt prima in ik geloof iets van een halve meter per slag en met de baitrunnerspool is deze perfect af te stellen! Discovery je gaat het je nie beklagen prima koop!
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
ik heb er daarjuist eens me weest gaan gooien da ga een stukske verder dan me emblems en da indraaien ook nu ben ik het toch zeker da ik ne goei koop gedaan !!! nu nog den eerste vis der mee landen!!
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Ik heb deze ook en ben er teven zeer tevreden van, in het begin even wennen aan de baitrunnerspool maar eens je het onder de knie hebt no problemo.
Zeer goede slip en hoge inhaalsnelheid.
Gast Gast
Onderwerp: Re: shimano ultegra 12000 xta za jun 21, 2008 11:55 am
Ik heb deze ook in mijn bezit en ben er zeer tevreden over , van baitrunner naar gevechtsslip in 1/10 slag , zonder vrees dat ge te ver draait en de slip blokeert ! Ge hoort soms de grootste onzin van deze molen , maar dat is dan ook van personen die niet weten hoe het systeem in mekaar zit . Zeker een aanrader , en dat zult ge zelf wel merken als je aan het drillen bent . Grtzz Benny