Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: tip voor molen ma okt 29, 2012 9:17 pm
yo salooners hebben jullie een tip voor molens?ben aant uitkijken naar nieuwe dacht eerst de daiwa tournemants entoh,maar na wat slechte reacties worden het andere iemand die al met de daiwa emblem pro heeft gevist?
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: tip voor molen di okt 30, 2012 10:12 am
Ik heb de Pro's gehad, en het zijn goeie molens. Maar ik had de kans om een set Tournament 5000T's te kopen, dus die kans heb ik nie laten schieten! Als ge ne set 2e hands Tournaments in goede staat kunt vinden dan moogt ge nie twijfelen! Zowat de betrouwbaarste molens die er ooit gemaakt zijn, zien er heel goe uit en zijn echte werkpaarden. En als ge ze na een paar jaar weg wilt doen dan verkoopt ge ze in Engeland, en maakt ge er waarschijnlijk nog winst op!
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: tip voor molen di okt 30, 2012 5:48 pm