Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 15, 2009 7:55 am
Robby Malfliet schreef:
Vrijdag bij De Zelzaatse Karpervrienden dus naar "It's my life" (hij mag het hebben) gekeken.
Prachtig gefilmd, da moet ik toegeven. En de persoon die de film in het Engels aan elkaar praat (als Eddy ies zwijgt) was ook heel goe vind ik. Zo'n beetje National Geographic-achtig getint. Maar die hoofdrolspeler hé... Da beeld waar hij zo American-Beaty gewijs in zijnen blote tussen vuurrode boilies ligt... man man man, alleman in 't zaalke bijna in tranen! Allé hoe komt ge daar nu op. Kortom, ik was wel blij dat onzen beamer nog ruim voor 't einde van de film overhit geraakte. Voor mij was 't uurke dat ik gezien heb al ruim voldoende eigelijk.
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 15, 2009 10:41 am
Robby Malfliet schreef:
Vrijdag bij De Zelzaatse Karpervrienden dus naar "It's my life" (hij mag het hebben) gekeken.
Prachtig gefilmd, da moet ik toegeven. En de persoon die de film in het Engels aan elkaar praat (als Eddy ies zwijgt) was ook heel goe vind ik. Zo'n beetje National Geographic-achtig getint. Maar die hoofdrolspeler hé... Da beeld waar hij zo American-Beauty gewijs in zijnen blote tussen vuurrode boilies ligt... man man man, alleman in 't zaalke bijna in tranen! Allé hoe komt ge daar nu op??? Kortom, ik was wel blij dat onzen beamer nog ruim voor 't einde van de film overhit geraakte. Voor mij was 't uurke dat ik gezien heb al ruim voldoende eigelijk.
ja idd die american beauty scene was ter wel over hehehe