Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

it's my life

Ga naar beneden 
+12
Jerry Van Opstal
Jeffrey Benoot
Robby Malfliet
bart polyn
vanderzanden wim
Steven Deschrijver
david deman
de pauw david
verhofstadt kristoff
Wesley Mast
Gregory Depoutre
jean-claude francois
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

it's my life - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's my life   it's my life - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2009 7:55 am

Robby Malfliet schreef:
Vrijdag bij De Zelzaatse Karpervrienden dus naar "It's my life" (hij mag het hebben) gekeken.

Prachtig gefilmd, da moet ik toegeven. En de persoon die de film in het Engels aan elkaar praat (als Eddy ies zwijgt) was ook heel goe vind ik. Zo'n beetje National Geographic-achtig getint.
Maar die hoofdrolspeler hé...
Da beeld waar hij zo American-Beaty gewijs in zijnen blote tussen vuurrode boilies ligt... man man man, alleman in 't zaalke bijna in tranen! Laughing Allé hoe komt ge daar nu op.
Kortom, ik was wel blij dat onzen beamer nog ruim voor 't einde van de film overhit geraakte. Voor mij was 't uurke dat ik gezien heb al ruim voldoende eigelijk.

Cool Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.theboiliefactory.be
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

it's my life - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's my life   it's my life - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 15, 2009 10:41 am

Robby Malfliet schreef:
Vrijdag bij De Zelzaatse Karpervrienden dus naar "It's my life" (hij mag het hebben) gekeken.

Prachtig gefilmd, da moet ik toegeven. En de persoon die de film in het Engels aan elkaar praat (als Eddy ies zwijgt) was ook heel goe vind ik. Zo'n beetje National Geographic-achtig getint.
Maar die hoofdrolspeler hé...
Da beeld waar hij zo American-Beauty gewijs in zijnen blote tussen vuurrode boilies ligt... man man man, alleman in 't zaalke bijna in tranen! Laughing Allé hoe komt ge daar nu op???
Kortom, ik was wel blij dat onzen beamer nog ruim voor 't einde van de film overhit geraakte. Voor mij was 't uurke dat ik gezien heb al ruim voldoende eigelijk.

ja idd die american beauty scene was ter wel over hehehe
Terug naar boven Ga naar beneden

it's my life
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» triggerbaits
» Freezers of Shelf Life Boillies
» VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: