Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 2:23 pm
De bezoekers van Hengel Expo 2009 zullen zich ongetwijfeld nog de Hooked 4 Life T-shirts herinneren die op de V.V.H.V.-stand te verkrijgen waren. Ondertussen is de vraag naar de shirts zo groot dat de V.V.H.V. besloten heeft ze voor iedereen ter beschikking te stellen. Dit voor de luttele prijs van 10 euro per T-shirt (incl. portkosten). De T-shirts zijn er nog in de maten L en XL.
Ook een Hooked 4 Life T-shirt bestellen? Stort 10 euro op rekeningnummer 775-5376737-48 ter attentie van V.V.H.V. vzw, Astridlaan 30, 8370 Blankenberge. Graag uw volledige naam en adresgegevens vermelden, alsook ‘T-shirt Hooked 4 Life + gewenste maat’.
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 3:18 pm
Gio weet ge niet of het wa grote maten zijn ??? Tis een rare vraag maar een Xl voor mij ......... tzou kunnen zijn dat gelijk een topke is ....... Greetz
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 3:49 pm
Tgoh, mijn collega hier is ook een hele breden en die draagt ook XL.
Mocht het niet passen, dan storten wij wel terug... Of ik breng er een paar mee naar volgende VBK regiomeeting (11 maart).
Ciao,
Gio
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 4:23 pm
gio schreef:
Tgoh, mijn collega hier is ook een hele breden en die draagt ook XL.
Mocht het niet passen, dan storten wij wel terug... Of ik breng er een paar mee naar volgende VBK regiomeeting (11 maart).
Ciao,
Gio
Oke makker ...
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 5:32 pm
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 5:45 pm
Barre schreef:
Gio weet ge niet of het wa grote maten zijn ??? Tis een rare vraag maar een Xl voor mij ......... tzou kunnen zijn dat gelijk een topke is ....... Greetz
da zal bij mij uk wel azu zijn...kzie ons tesamen al,met a topken,en a miniroksken.... van vanachter,kunnen we er nog sexy uitzien kga mij uk ne xl bestellen,we will c grtzzzzzz
voila zie,Gio...overschrijvingske gedaan grtzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 5:52 pm
jaaaa jong khad honger enzo HAHA twas wel lekker, Maar ik heb wel maar een L'eke nodig
grtz
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 5:57 pm
Den Belly schreef:
Barre schreef:
da zal bij mij uk wel azu zijn...kzie ons tesamen al,met a topken,en a miniroksken.... van vanachter,kunnen we er nog sexy uitzien kga mij uk ne xl bestellen,we will c grtzzzzzz
Belly maat ... Kzie da nie zo zitten ... en gie mee u lank aor , ze gaan da mis ippakken ... Mee diene rok eek nu nog zo gin problem , maar da topke... . Kgeef et u ip een bladje , der es hier ne coté ip min thuswater mee u topke ,rok , en lank aor = en geloopt gegarandeerd meen een raar gankse ... Greetz mate ...
( ps = een vissessie zou ik wel eens zien zitten samen , maar gene rok nog topke e maatje ...) Sorry off-topic ... Greetz
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! di jan 25, 2011 7:04 pm
Is genoteerd makker ... @ Gio : ik laat je weten als ik naar de volgende V.B.K-avond kom , breng me dan maar ne xl mee. Ik betaal hem dan ook cash aan u ...
Greetz
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! vr feb 11, 2011 9:22 am
Hello Gio! ik heb al den 26/01..de overschijvingk gedaan,ging den t-shirt opgestuurd worden,please? grtzzzz
Giovanni Vanhooren
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! vr feb 11, 2011 10:35 am
Ewel, ik dacht al, die is zijn overschrijving vergeten , onze boekhouding had precies niets van je zien passeren. Maar gezien de vele overschrijvingen van allerlei aard kan dat wel es voorkomen.
Zal es laten checken op periode rond 26/1, pm me anders je rekeningnummer es makker.
Groetjes,
Gio
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop! vr feb 11, 2011 3:47 pm
gio schreef:
Ewel, ik dacht al, die is zijn overschrijving vergeten , onze boekhouding had precies niets van je zien passeren. Maar gezien de vele overschrijvingen van allerlei aard kan dat wel es voorkomen.
Zal es laten checken op periode rond 26/1, pm me anders je rekeningnummer es makker.
Groetjes,
Gio
voila zie,kem a kopieken gepakt van de overschrijving en als pb verstuurt gestuurd,Gio grtzzz
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: VVHV Hooked 4 Life T-shirts nu ook te koop!